Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nyt sen päätöksen tein että en enää lainaa tutuille enkä varsinkaan sukulaisille.

Lainasin rahaa ystävättärelleni (yh ja kesän työttömänä, syksyllä työt jatkuu) rahaa perhejuhlia varten muutama viikko sitten. Hankki juhliin vaatetta ja osallistui kimppalahjaan. Sanoi saavansa rahaa mieheltään toukokuun lopulla ja lapsilisätkin että voi maksaa takaisin...l

takaisinmakus tökkii. YStävär tietää että itsellänikin rahat aina loppu (olen kotiäitinä hoitovapaalla) mutta jotenkin taitaa luottaa että ei meiltä ruoka lopu kun mies töissä. Nolottaa muistuttaa useamman kerran asiasta ja aina vetoaa että maksaa kun hänellä parempi tilanne taloudellisesti.

Mutta. Ystävätär kuitenkin on käynyt jo kahdesti kesäkuussa juhlimassa terasseilla ja tapaamassa sinkkuystäviään, eikös siellä kulu rahaa??? Jos on rahaa mieheltään saanut, niin miksi ei voi maksaa minulle edes osaa siitä?

Väsyttää tällaiset ystävät, mutta kun ei täällä kotioloissa ole paljon varaa ystäviä valita... Toivottavasti pieni nolostuksen häivähdys koskettaa sinua ystäväni

Kommentit (3)

Isälleni saatan " lainata" pieniä summia joskus, niitä kun ei koskaan saa takaisin vaikka kuinka lupaisikin.

Jos itse tarvitsisin rahaa lainaksi, lainaisin äidiltäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olisi pitänyt minulle maksaa pari sataa, mutta ei kuulema ollut rahaa.. Rahaa oli kuitenkin löytynyt Haglöfsin takkiin, joka ei sieltä halvimmasta päästä ole.

Itse en ikinä edes lainaa keneltäkään, vaikka rahapula olisikin. Mutta jos lainaisin, maksaisin heti kun saisin rahaa. Uskomatonta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat