Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (35)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Kaikki eivät katso Ylen englanninkielisiä uutisia, eivät nimittäin ole kovinkaan tasokkaita! Hollyoaksia en ole koskaan seurannut.

Ja ups, sori. Kuvittelin, että seuraat Hollyoaksia, mutta taidatkin kallistua ennemmin Subtv:n chatin puolelle.

18

pienille mustille tytöille ja pojille. On tärkeää että näkyvillä paikoilla on samannäköisiä - se avartaa heidän ajatteluaan siitä mitä heistä voi tulla isona.

Vielä kun saataisiin eduskuntaan lisää väriä.

Se kynnys on varmaan jo ihan käytännön syistä matalampi kuin jos suomenkielisiin pääuutisiin tulisi musta tai vaikka aasialaisen näköinen nainen ankkuriksi. Se olisi jotakin se!

Minä olen yhtenäiskulttuurin kannattaja. En halua ottaa huomioon täällä Suomessa muita kulttuureja ollenkaan. (Se toimittaja tietty tuo väriä myös sisältöihin ja siitä en tykkää.)

Adoptoidut ovat suomalaisen kulttuurin kasvattamia ja he ovat kuten me muutkin.

ja jos englanniksi uutisia katson niin mieluummin sitten ihan englanninkieliseltä kanavalta. Suomen uutiset kyllä kuulee suomeksikin.

Vierailija:

Lainaus:

Katsoisitte mammat uutisia useammin kuin roikutte täällä

Eikös jo se, että näinkin pienestä asiasta voidaan tässä keskustelussa olla näin montaa mieltä, todista, ettei yhtenäiskulttuurin varaan voi oikein maailmankuvaansa rakentaa!?

Tai siis toki voi yrittää näköjään, mutta näinä maailman aikoina se alkaa olla katoavaa kansanperinnettä. Elämänmuotoa ei voi jäykistää ikuiseksi ajaksi ulkomuseoon, jos aikoo elää ja hengittää siis.

Kyllä ihmisyhteisöihin kuuluu ihan luontaisesti ihmisten keskinäinen kanssakäynti, ajatusten ja aatteiden virtaukset.

Vierailija:

Lainaus:

Se kynnys on varmaan jo ihan käytännön syistä matalampi kuin jos suomenkielisiin pääuutisiin tulisi musta tai vaikka aasialaisen näköinen nainen ankkuriksi. Se olisi jotakin se!

Minä en ole mistään kännypeleistä telkkarissa kuullut. Sulla on ilmeisesti näistä kokemusta? joten kerro toki lisää. Katson jaksanko laillasi kiinnostua näistä peleistä, vai suuntaanko kiinnostukseni johonkin muuhun ohjelmaan.

Katselin uutislähetyksen ja ensiajatus: " Vitsit että on hyvä juttu."

Sitten siinä katsoessani uutistenlukijaa silmiin tuli mieleen että kuinkakohan moni ihminen suomessa katsoo lukijaa negatiivisin mielin.

Olen ylpeä YLE:n puolesta tämän askeleen ottamisesta.

T: vuosisataisten pohjoimaalaisten geenien omistaja.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat