Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kysyn täältäkin kin tuo vapaa-aikasivusto on niin hiljainen...

Suunnitteilla reissu sinne lomilla,onko hintansa arvoinen vai kannattaisiko vaihtaa kohdetta ?

(mökit n. 200 e / vrk ja hotelli 190 e / vrk)

Matkassa mukana 6,4 ja 1 - vuotiaat pojat.

Kommentit (12)

Silloin oltiin vielä lapseton pari, nyt meillä on 1,5v lapsi ja ajateltiin käydä uudestaan. Ihan vaan omaksi iloksi, eihän niin pieni vielä mistään laitteista ymmärrä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitokset kaikille kehujille,haukkuja ei näköjään tullut lainkaan ;-)

Kannattaa siis laittaa eurot jonoon ja satrtata matkaan.

Jäin vielä miettimään riittääkö 2 pv vai pitäisikö yrittää ottaa esim. 3 päivän majoitus vai vielä enemmän ?

Terveisin sama

Mutta onko Power parkissa/landissa mitään laitteita 9v. pelkäävälle pojalle joka ei Suomen tivolissakaan uskalla ajaa kuin parissa laitteessa? Veikkaanpa että ei taida olla. Tytöt meillä on sellasia huimapäitä että varmasti olis niille yhtä ja toista. Onko siellä laitteet joko ihan pienille lapsille tai sit aikuisille?

Tosin onhan siellä tietysti se pakollinen hampurilaispaikkakin, Roll´s muistaakseni.

Ja lapsille on maksullisten vekottimien lisäksi kiipeilytelineitä, yms.

ja ainakin nähtävää piisaa vaikka laitteisiin ei uskaltaisikaan! Ennen sisäänpääsymaksua (typerää mielestäni!!) kävimme usein kesäpäivää viettämässä siellä ihan huvin vuoksi vain vaikka ei laitteisiin mentykään. Itse ainakin viihdyn alueella sen siisteyden ja viihtyisyyden takia.

Luulen että tuo sisäänpääsymaksu karkottaa aika paljon asiakkaita. Tässä lähellä asuvat menenvät monesti sinne vaan aikaansa viettämään ja sitten ostavatkin muutaman laitelipun. Nyt sinne täytyy oikein varata rahaa ja sitten on kans käytävä laitteissa.

olen kuullut kehuja. Musiikki ei ole liian kovalla, joka paikkaa ei ole asfaltoitu, siellä on sellaisiakin laitteita, jotka soveltuvat vähän nuoremmille lapsille (joka paikassa ei ole). Näin ainakin olen kuullut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat