Vierailija

Miehellä on siis heinäkuu lomaa. Mies vastustaa mun töihinmenoa, vaikka nuorin täyttää vuoden lopulla kolme. Nyt sitten vastustus ilmenee näin... Yritänkö repia jostain parissa viikossa hoitopaikan vai jätänkö vain lapset vastahakoiselle miehelle? Muutenkin tekee varmaan tiukkaa saada lapset elokuun alusta jonnekin hoitoon.

Sivut

Kommentit (29)

Taitaa olla miehellä aika olla tosiaan (vaikka pakolla) lastensa kanssa ja kunnolla. Ehkä se rakkaus ja ymmärrys syntyy sitä kautta. AP, sinä olet varmaan tehnyt kaiken kotona ja mies on saanut elää kissanpäiviä. Toisaalta mies ei tiedä mitä menettää, kun ei elä lasten kanssa.

Summa summarum, ei mitään väliaikaisia hoitopaikkoja vaan mies hoitamaan omia lapsiaan. Ehkä voit sillain helpottaa alussa, että teet ruoat valmiiksi (jos mies ei osaa laittaa ruokaa) niin voi keskittyä vain olemaan lasten kanssa.

Potku perseelle ja vähän äkkiä.

Pakkaa äijän tavarat ja heitä se ulos kamoineen kodistanne. Hae hoitopaikka ja erotilanteessa todennäköisesti saat sen pikimmiten.

Tuollaisia luuseripaskoja on osa miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei tulisi pieneen mieleenkään, että kukaan idiootti edes tuollaista laukoisi. Et kai vaan Ap anna miehellesi periksi. Meiltä saisi mies/isä lähtöpassit jos ikinä tulisi pieneen mieleenkään laukaista jotain noin imbesilliä. V...u mikä k-pää ->olisi valmis laittamaan lapset tarhaan ja sillä varjolla vielä yrittää rajoittaa sun elämääs estämällä töihin menon.

Äiti meni töihin ja tilenne oli se, että lapset oli sitten heitteillä päivät. Nuorempi oli 2v ja vanhempi 4v. Kävelivät ympäri lähiötä talosta taloon. Saivat välillä jostain ruokaa ja joku antoi vaatteita. Eikä vanhemmat ihmetelleet yhtään lasten uusia kenkiä... Saattoivat jopa kuljeskella alasti ja ulostivat pihapuskiin. Mies makasi kotona ja sanoi, että ei hoida. Ja se siis tosiaan tarkoitti, että siitä sohvalta ei noustu päivän aikana edes antamaan jo valmiiksi laitettua ruokaa lasten eteen.

voin kertoa että ap:n tilanne on ERITTÄIN YLEISTÄ ja per päiväkoti on USEITA lapsia hoidossa 10h/ pv kun äiti on töissä ja isä lomailee ja harrastaa :(

Itse en osaa edes kuvitella miten käytännössä lomat järjestettäisiin, että mieheni saisi oman rauhallisen lomansa (lapsivapaana). Siis eihän hän edes haluaisi, sillä hän odottaa lomaansa juuri siksi, että saa viettää aikaa perheensä kanssa.

Mies ei näköjään ymmärrä, että kuinka paljon elämä on hänelle antanut, kun on ylipäätään saanut omia lapsia. Ala vain vaatia ukoltas enemmän. Loppujen lopuksi sinä olet se joka päästää miehen nyt aivan liian helpolla. Lapset ansaitsevat isän, joka oikeesti haluaa olla heidän kanssaan.

Eipä olisi munkaan mielestä mikään isä sellainen, joka ei lapsiaan hoida. Hirveä sääli kellekään lapselle joutua kesällä olemaan hoidossa (yleensä ei edes oma pk, vaan joku kesäinen vaihtosysteemi), mutta minkäs sille mahtaa, kun aikuisilla ei ole useamman kuukauden kesälomia.

?

Kuulostaa kieltämättä, hmm, vähintäänkin oudolta. Siis eikö mies halua olla lastenne kanssa heinäkuussa ihan periaatteesta siksi, että haluaisi lasten voivan olla kotihoidossa vähintään tasan siihen päivään asti, kunnes pieninkin on täyttänyt kolme vai eikö hän muuten vain halua viettää aikaa lastensa kanssa, jos sinä et ole paikalla...? Jos kyse on ensimmäisestä, on se vähän kummallista logiikkaa: miksi mies ei sitten jää itse hoitovapaalle heinäkuusta loppusyksyyn asti? Nythän hän on pakottamassa viemään lapset päivähoitoon jo oman lomansakin ajaksi, haloo! Ei hän noin voi sun päätäsi kääntää, eihän. Huh, mikä mies. Ja jos taas kyse on jälkimmäisestä vaihtoehdosta, on hän kyllä käsittämätön isä lapsilleen :-/

Oletko varma, ettei miehesi vain ole epävarma siitä, pärjääkö hän lasten kanssa? Jotkut voivat oikeasti olla aika onnettomia orveloita, vaikka muuten olisivatkin ihan hyviä miehiä ja isiä ;)

Eihän vaimo tietenkään lomaile tai jos lomailee niin silloinhan lapset ovat hoidossa. No milloin ne lapset sitten lomailevat (ajatella, että hekin haluaisivat viettää kiireetöntä aikaa vanhemiensa kanssa!)!

Olisiko hän vaan lähtenyt jonnekin hurvittelemaan ja sinun hoitaessa lapsia? Outoa ja epänormaalia, sanon minä. Yleensä perheet pyrkivät lomailemaan YHDESSÄ.

Aion näyttää ketjun miehelleni. Olen tosiaan tehnyt meillä kaiken 24/7 ja mies on elätellyt toiveita, että voisin olla kotona aina lasten kouluikään saakka. Taloudellisesti tämä voisi olla juuri ja juuri mahdollista, mutta minun työnteko kyllä helpottaa taloutta huomattavasti. Lisäksi haluan vihdoin koulutukselleni käyttöä!

minun mies joskus sanoi kun olin hoitovapaalla mun aikaa lomaksi mutta viime kesänä hoiti lapsia 4 vkoa (lomansa ajan) kun mä olin töissä..Ja jo viikon jälkeen oli kypsänä kun MÄ pääsen töihin.. Sanoin että lomaile nyt kun minäkin " lomailin" hoitovapaalla..:) Jos ei olisi hoitanut vaan ehdottanut päiväkotia, olisin varmaan eronnut.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat