Vierailija

Jos mummu tulisi kotiin hoitamaan häntä sekä isoveljeä, kun äiti ja iskä lähtisivät käymään juomassa yhdet tai kahdet siiderit? Vai vieläkö lapsi kohtalokkaasti traumatisoituu ja loppuelämä on pilalla?

Kommentit (10)

Itse sinne haluaa mennä ja pappa monesti hakee itse lapsen yökylään;) Kyllä päästän, koska isäni yritää " hyvitellä" lapsilleni sitä, kun ei ollut täysin läsnä omassa lapsuudessani( teki paljon reissutyötä). Ja miksi ihmeessä veisin vanhemmiltani pois sen onnen, jota itse saan päivät kokea lasteni kanssa<3 Ap, tee juuri niin, miten itse haluat. Kaikilla on omat nyrkkisääntönsä (jollekin 1yö/ikävuosi, mutta itse voit olla paljon tärkeämpi jossain asiassa, missä tämä kyseinen EI ole). Jos otat kaikkien äitien tärkeys-jutut omiksesi, ET saa hetken lepoakaan. Tämän itse olen huomannut, koska joka asiassa olen niin tarkka, tarkka, tarkka, sen takia otan välillä rennommin ja annan lasteni nauttia muidenkin huomiosta kuin vain omastani;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ja hyvin on sillä mennyt. Viikon jälkeen olisi ollut mahdollisuus tulla takaisin kotiin, mutta ei halunnut eli sai siis jäädä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat