Vierailija

Otin moniväriraidat, hiuksia lyhennettiin ja föönaus. Olin ajatellut, että varmaankin jotain satasen luokkaa, ehkä hieman yli...kyllä silti meinasin takapuolilleni lentää, kun kuulin summan! Eikä hiukset olleet mitenkään erityisen pitkät, hieman alle olkapään.

Eipä ole tasan tuossa liikkeessä alentunut alv siirtynyt hintoihin.

Kommentit (17)

Ja kuten mainitsin, hinta-arvio pyöri satasen, reilun kieppeillä...eihän sitä koskaan tarkalleen tiedä, miten paljon aineita kuluu ja työ kesti 4 tuntia.

Tulin vain siihen tulokseen, että kyllä jotkut liikkeet ottavat tasan tarkkaan " nimilisää" tai mitä lie sitten...On varmasti hyviä liikkeitä, joissa saa palvelua edullisemmin ja liikkeitä, joissa on hinnoissa ilmaa ja katteet kohdillaan omistajan pussiin.

Ap

Kuulostaa aika kalliille kylläkin tuo sinun hintasi... ja mullakin on kuitenkin pitkät hiukset ja kampaamokin on hyvä eikä mikään epämääränen kulmapuoti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Latvoja vain tasattiin, joten ihan sama vakka en olisi käynyt ollenkaan.

Valitinkin asiasta, mutta ei mitään merkitystä. Olisi ihana löytää hyvä kampaamo. Tampereelta saa suositella!

Minulla pitkät hiukset ja eri kampaamoita verrattuani pitkään, löysin ammattitaitoiselta vaikuttavan paikan, jossa hintakin oli samalle operaatiolle vaivaiset 70 euroa! :) Kampaaja oli kyllä melkoinen sadisti raastaessaan hentoja takkuuntuvia hiuksiani ohjauksesta ja voivottelusta huolimatta. Kiire pukkasi päälle. Mutta hinta oli siis puolta vähempi kuin siinä mihin ekana olisin mennyt jos ei olisi ollut rahasta pula. Ensi kerralla vaadin toisen kampaajan, mutta menen samaan paikkaan yhä.

Kuitenkin sen henkilön ammattitaito, joka hiukset laittaa vaikuttaa eikä ne paikan saamat palkinnot. Itselläni tällaisessa voitokkaassa paikassa poltettiin päänahka ja tehtiin ihan " vääränlainen" väri. En mene toista kertaa. Ja olen melkoisesti etsinyt hyvää paikkaa lähistöltä sillä entinen paikka on nykyään liian kaukana.

Vaan enpä päässyt edes itse " maestron" käsittelyyn. Aikaa tosin kului kokonaisuudessaan 4 tuntia, liekö sillä jotain vaikutusta asiaan..?

Mutta valitettavasti jäi viimeiseksi kerraksi mulla, vaikka tyytyväinen olenkin. Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat