Vierailija

Vai riittääkö, että on normaali, vähän löllö? Ei pahasti, mutta pikkusen.

Mä käytän samoja housuja kuin ennen muksuja, mutta farkkujen päälle tulee nyt jenkkikset ja pieni kumpu. Ennen tätä ei ollut. Käytän kokoa 38. Urheilen paljon, mutta maha on ja pysyy. Ja noi sivukahvat.

olen 29 vuotias, lapset 11kk ja 3v. Pitäiskö mun tästä vielä laihduttaa? MIkä on yleisön mielipide? Itse en ole 100% tyytyväinen, mutta toisaalta kun ajattelen, että olen jo tämän ikäinen ja kahden lapsen äitikin....

Mielipiteitä?

Kommentit (6)

itse olen kyllä jo hoikistunut jopa alle sen, mitä ennen lapsia olin. ihokaan ei roiku.

ollaan kaikki omanlaisiamme. ei noita pidä miettiä liikaa.

Selvästikään et ole niin ylipainoinen, että sillä olisi terveydellistä merkitystä, joten eiköhän se nyt ole aika lailla sama muiden mielestä. Mutta jos itse kärsit niin mieti siltä kannalta.

Mutta kun muistelen itseäni tuossa iässä vastaavassa tilanteessa, huvittaa. Olisi pitänyt olla silloin tyytyväinen. Nyt erinäisten juttujen jälkeen tajuaa että olin silloin oikeasti hyväkuntoinen ja ihan hoikkakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saman kokoisia vaatteita käytän, mutta en enää samalta näytä.

Ikuinen murehtija ja laihduttaja minäkin olen. Olen tosin 10 v sinua vanhempi ja alkanut ajattelemaan, että ei sitä ikuisesti voi nuorena pysyä.

Mulla mahtuu samat vaatteet kuin ennen kahta lastani, ja vyötärönympärys on kasvanut 10 cm, vaikka on paino täsmälleen sama kuin ennen raskauksia, ja kohta kaksi vuotta viime synnytyksestä.

90cm vyötärö on vaan liikaa terveydellisestikin, vaikka ei ole ylipainoakaan painoindeksin mukaan. Ja myös näyttää rumalle ja tunnen oloni epäseksikkääksi. Siksi yritän laihduttaa ja kiinteyttää mahani. Totuus paljastui bikinikauden alettua, vaatteissa näytän ihan hyvälle ja normaalille, ei uskoisi tosta löllöstä mahasta.

sillä mitä enemmän tulee vuosia sitä hankalampi sitä on enää saavuttaa, jos ei alkujaan ole siinä. Itse olen 10 vuotta sinua vanhempi ja kahden lapsen äiti. Huomasin, että kakkosen jälkeen oli huomattavasti vaikeampi saavuttaa vanhat mitat. Ajattelin sitten kun lapset ovat vähän isompia aloittaa kuntoilun uudelleen, että saan vähän kiinteytettyä lihaksia, mutta " hoikkuusasteeseen" olen tyytyväinen.

vaan paljon on elämää nähty ja lapsia tehty...tokihan ne jättää jälkensä.

Pidän itseäni nuorekkaana ja näytänkin nuorelle (kysytään vieläkin papreita baareissa, alkossa jne) Ehkä siksi kuvittelen, että kroppanikin pitäisi olla kuin teineillä ikään...

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat