Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä ajelen lasten kanssa uudemmalla, isukki työmatkoja vanhemmalla autolla. Tarvitsemme todella kahta autoa, vaikka asummekin pk-seudulla. tuntuu vaan, että tätä aina ihmetellään....miksi?

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun niiden rahallinen arvo on niin huono, ovat vanhoja rotteloita, mutta kun on mies ketä osaa pitää kunnossa, niin ei ole tarvista uudenpaan.

meilläkin on syynsä, miks pidetään kahta autoa.

Riippuu varmaan vähän siitäkin, että missä asustaa ja missä työt on. Meillä (ja muilla espoolaisilla) taas taitaa olla ennemminkin melkein pakko, että on kaksi autoa, jos ei halua pitää lasta 10h päiväkodissa. Joskus menin töihin julkisilla ja onnistuin siinä matkassa kuluttamaan 1,5 tuntia aikaa suuntaansa, kun omalla autolla menee 15-20 min.

Taajamissa on yleensä ihan kohtuulliset juna- bussi- tai metroyhteydet ja pyörälläkin pääsee aika pitkälle jos ei ole ihan pieniä lapsia mukana.

Meillä on vain yksi auto, vaikka keskustaan on 7km ja lähimpään kauppaan 3km. Mies tarvitsee auton työmatkoihin ja minä kuljen opiskelemaan bussilla ja kimppakyydeillä ja lasten kanssa kotona ollessani myös bussilla ja pyörällä. Hätätilassa mies voi mennä töihin bussilla ja minä saan auton päiväksi. Hyvin pärjätään, ja luonto pelastuu ;)

kaksi eri metropysäkkiä on ihan kilometrin päässä. Silti kaikilla naapureilla taitaa olla kaksi autoa. Minusta se on enemmän kuin sääntö, että on kaksi kuin yksi.

Täällä ei tosin asu nuoria pareja, vaan perheellisiä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat