Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tulin juuri Karpathokselta Kreikasta ja lentokentäällä oli ilmoitus neljästä kadonneesta lapsesta kuvineen. Kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Tytöt iältään 7 ja 9,5v. Tarkempaa en ehtinyt ilmoituksia lukea. En siis tiedä, olivatko edes Kreikassa kadonneita. Tuli vain niin paha olo!

Kuinkahan paljon heitä oikeasti on?

Kommentit (10)

Ei niitä lapsia todellakaan noin vain katoa. Suomalaiset ovat tehneet viimeiset 50 vuotta etelänmatkoja. Kuinka monta suomalaislasta on kadonnut lomalla? Ei yhtään. Euroopassa kyllä katoaa lapsia, mutta SUURIN osa heistä on huoltajuustaistelun uhreja eli toinen vanhempi sieppaa lapset, eli lapset ovat kuitenkin turvassa.

Pedofiliasieppaukset ovat todella harvinaisia. 60-miljoonaisessa Britanniassa ihmiset eivät uskalla päästää lapsiaan juurikaan yksin ulos, koska julkisuudessa on vuosittain pari tapausta, kuitenkin asukkaita 60 miljoonaa.

Se miksi tietyt tapaukset saavat julkisuutta esim. Madeleine on ihan yksinkertainen. Ei ole kyse siitä, että on rikkaan perheen lapsi vaan tuollainen tapaus on todella harvinainen. Tietenkin tälliaiset kiinnostaa ja vanhemmat ovat itse ruokkineet julkisuutta. Kun vanhemmat tulevat noin aktiivisesti julkisuuteen niin tietenkin lehtijutut vaan lisääntyvät kun vanhemmat omilla toimilla antavat aihetta juttuihin. Jos Madeleinen vanhemmat eivät olisi esiintyneet julkisuudessa niin varmasti uutisointi olisi ollut pienempää, kun aiheitakin uutisiin olisi ollut vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olla tarkkana. Toisaalta kyllä täälläkin kaikenlaisia namusetiä on ollut iät ja ajat, ja tutkimusten mukaan lapsen hyväksikäyttäjä on usein joku perheen lähipiiristä - tai perheenjäsen :-(.

ja kovasti haluaisin lähteä lapseni (5v) kanssa jonnekin etelään, kun edullisestikin nyt pääsisi.

Mutta en kertakaikkiaan uskalla. Olen reissannut paljon kotimaassa lapsen kanssa, joten lähtö kahdestaan ei sinälläänsä olisi mikään iso juttu, mutta en vain voi.

hyvin surullista, mutta toisaalta on hyvä tajuta missä mennään reaalimaailmassa.

minä myöskään en kerta kaikkiaan uskalla lähteä nyt 6v. ja 2v. lasteni kanssa ulkomaille lomalle!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat