Vierailija

Jotenkin vaistoan sen kateuden aina, kun tapaan kavereitani. Minulla on hyvä koulutus ja työ, komea juristimies, kauniit lapset ja koti. Olen hoikka ja viehättävä. Ei kai ole minun syyni, ettei kaikilla mene yhtä hyvin?

Sivut

Kommentit (48)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sitä ei suomalaiset siedä. Miksi yleensä puhut tuollaisista, nehän vilkuilevat toisiaan huvittuneina, että taas se leveilee...

Ihme, että sulla on enää yhtään ystävää jäljellä. Minä olisin jo vaihtanut numeroni.

Tässäkin ketjussa nämä samanlaiset kateelliset ihmiset länkyttää j´huonosta itsetunnosta yms. Mutta, mutta... itsekin olen akateemisesti koulutettu, periaatteessa hyvässä työssä oleva ja ystäväni ovat monen eri alan ihmisiä. Kun sitten menin naimisiin erittäin hyvätuloisen miehen kanssa, niin tottakai myös minun elintasoni nousi. Vaikka kaikin keinoin yritän välttää brassailua, en kerro ostoksistani, metkoistamme yms., niin saan jatkuvasti " ystäviltäni" , etenkin yhdeltä, kommentteja tyyliin:" Hyvähän sun on, kun sulla on niin rikas mies." Alan olla tosi tympääntynyt tämän henkilön kommentointiin, mielestäni se on ihan asiatonta. Luulevatko ihmiset, että se raha tekee minut jotenkin paremmaksi, onnellisemmaksi tms. Elämme mielestäni ihan tavallista elämää, mutta alkaa ottaa aivoon koko ajan vältellä joitakin puheenaiheita vain siksi, ettei jollekin tulisi paha mieli. Kateellisia ihmiset ovat, teistäkin tämän ketjun haukkujista suurin osa.

ap ne " kaverit" ei oo oikeita kavereita, jos kadehtivat elämääsi. Mä en jaksais roikkua kateellisten seurassa pahoittamassa mieltäni, enkä myöskään leveilijän.

Tai ehkä heillä on erilaiset arvot ja he eivät näe mitään kalliissa tavaroissasi / vaatteissasi. Itse en sellaisista saa ainakaan minkäänlaisia kiksejä, vaikka olisi varaa shoppailla vaikka missä.

Voisi saada hyvät naurut...

Ei, sun kaverit ei ole kateellisia. Ne on sairaan kypsyneitä siihen, että sinä et vain voi olla leveilemättä kaikella, mitä sinulle tapahtuu. Oli se sitten malliksi pyytäminen tai kallis ulkomaanmatka. Hienotunteinen, varakas ja kaunis ihminen ei hehkuta onneaan siten, että ärsyttää sillä muita. Hienotunteinen ihminen ei vaadi köyhiä ystäviään lähtemään pikkuputiikkeihin ostoksille, jos näillä ei ole varaa edes henkkamaukkaan. Hienotunteinen ihminen ei hehkuta ylipainoiselle ystävälleen, että voi vitsit kun taas olen hoikistunut ihan silmissä! Hienotunteinen ihminen ei kerro tavallisen näköiselle kaverilleen, että mä olen niin saakelin nätti, että mua on aivan malliksi pyydetty. Jne.

Sä et ole hienotunteinen ihminen, eivätkä sun kaverit jaksa sua kuunnella.

Vierailija:

Lainaus:

Esim. kaverit eivät halua tulla kanssani ostoksille

Luulen, että eivät kateuttaan tule, koska ostelen paikoista, joihin heillä ei ole varaa. ap

Me omien kavereitteni kanssa keskitymme toistemme ihailuun :) Kukaan ystävistäni ei onneksi kadehdi, mutta töissä jotkut on kateellisia eikä se ole kivaa.

Ihan todellinen ihminen ikävä kyllä. Olen ihmetellyt, miten ystäväni jaksaa olla myös sinun ystäväsi. Makeat naurut kyllä usein tarjoat ulkopuolisille!

Muistatko usein mainita että sua on pyydetty malliksi?

Katseesta tiedät että olet ollut puheenaiheena ja ärsytät muita silloin. Se katse on vähän että " mitäs mä sanoin" toiselle kaverilla

mutta jos haluaa ystäviä, niin sitä ei kannata hirveästi mainostaa.

tai sitten etsiä samanhenkisiä ja samassa tuloluokassa olevia ihmisiä.

ei kenestäkään ole kivaa kuunnella toisen hienosta elämästä tai lähteä kalliiseen merkkiliikkeeseen, jos itsellä on rahahuolia.

kaikki ovat yrittäneet selittää sinulle, että asenteesi on väärä ja olet sosiaalisesti lahjaton.

Ja sä olet sitä mieltä, että me ollaan vaan kateellisia. Oletko tyhmä vai idiootti?

Kiitos sairaan makeista nauruista!

En uskois, jos en olis omin korvin kuullut.

Kai aina löytyy niitä itseä huonommin (tai paremmin) pärjääviä, vaikka olis miten tavis mamma hyvänsä, kuten ap.

Saa mennä paremmin. Mutta tyhmä ei tarvi olla, eikä ainakana idiootti kuten sinä. Eihän sua kukaan jaksa.

Usko jo, sua ei kukaan kadehdi, vaan SÄÄLII.

Vierailija:

Lainaus:

Suomessa kellään ei saisi mennä paremmin kuin toisilla.

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat