Vierailija

Kommentit (15)

En todellakaan halua kantoliinaa. Mulla on on yksi esikoiselta ja menee niin kauan sitoa. Enkä tykkää siitä muutenkaan, aina johonkin painaa.

Tarvisin reissuun siis reppua, ulkoilmaan siis. Varmaan otankin jotain liinaa ulkoilemiseen yms. Mutta kiitos vaivannäöstä. :)

Mutta mikä on paras? JA perusteluita, kiitos! :)

Paitsi silloin, kun oli hyppykiikussa tai kävelynopettelutuolissa.

Pienintäkään vikaa ei lapsen selässä, lonkissa tai jaloissa ole ollut, ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kestä sitä, että jalat " roikkuu" vapaana pitkään niin kuin Baby-Björnissä. Sammakkoasennossa peppu ja lonkat tuettuna vauva voi olla pitkään - oikea pienelle on siis kantoliina, ja ainakin tuossa Glückskäferissä on sammakkoasento.

jos rintareppu on kerta niin todella suuresi vaaraksi lapsen kehitykselle, miksi niitä edes on myynnissä?

Tuskin ne kaupoissa olisivat jos on todellista vahinkoa...

Jotkut käyttävät liinaa ja yrittävät saada muutkin käyttämään, paasaavat vain liinan erinomaisuudesta, yäk!

Olen itse nähnyt monta vauvaa aivan piilossa siellä, näyttää ettei edes henkeä saa!

Baby Björn on ollut meillä miellyttävä käyttää ja hyvin näyttää esikoisenkin lonkat toimivan...

Ensin liinalla joka väänsi mun selän, sitten babyBjörn josta olkapää kipeytyivät ja nyt sitten Ergo joka on ihan jees.

Eli jos olisin tiennyt niin olisin ottanut Ergon jo alusta ja jättänyt muut hankkimatta.

Mutta mikä yhdelle ei ehkä toiselle.

Patapum-reppu on myös hyvä. Meillä oli pienellä vauvalla pitkä trikoinen kantoliina ja tuo Baby Björn, isompana taskuliina ja Patapum. Noista Baby Björn oli eniten käytetty (sellainen oli jo esikoisella aikoinaan) ja pitkäikäisin. Maksoin siitä 11¿ kirppiksellä :)

Esikoinen Tomy-repussa ja Baby Björnissä, kuopus Baby Björnissä. Ja molemmat myös kasvot menosuuntaan, hui! Kantoliinakin löytyy, mutta reppuun oli helpompi ja nopeampi laittaa lapsi.

Esikoinen on pian jo 4v, kuopus 1½v, eli kai ne lonkkaviat olisi jo näkyneet.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat