Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

potkii matot ruttuun ym. lasten nähden. Lapset pelkäävät, vaikka varsinaista väkivaltaa ei ole. Töissä on miehellä paha stressi ja ei kestä yhtään hankaluuksia kotona. Tätä on jatkunut jo puoli vuotta. Mies ei suostu menemään juttelemaan lääkärille. Mikä avuksi?

Kommentit (12)

mutta jos töissä on miehellä rankkaa, onko hänellä silloin oikeus tehdä huono olo koko perheelle? Oletteko puhuneet aikuisten kesken asiasta? Tietääkö/onko mies huomannut, että lapset pelkäävät häntä?

Käytös kuulostaa lapselliselta, mutta kun mittasuhteet on aikuisen, on tuolla tavalla käyttäytyvä ihminen arvaamaton... onko susta ok odottaa siihen ast,i että kiukkupäissään lyö teistä jotakuta?

hän lasten mielenterveyden takia voi olla kunnolla? kysy häneltä. kerro miten lapset pelkäävät. lähetä hänet lomalle tai järjestä hänelle omaa hiljaista aikaa esim. lähde lasten kanssa ulos/kylään että mies saa olla jonkin aikaa rauhassa. vaikka ihan päivittäin. mene munnolaan/tutuille vaikka viikoksi ' lomalle' jos mahdollisuus. kerro miten sinua ahdisttaa hänen käytös. jos MIKÄÄN ei tehoa uhkaa erolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sinun ihmissuhteesi taitavat olla silkkaa auringonpaistetta????

HAH. tai sitten olet aikamoinen kiertopalkinto jos otat eron heti jos tulee vähänkään sukset ristiin! kerro minulle miten saat suhteet pysymään täysin riidattomina?

kaikissa suhteissa on ylä ja alamäkiä. niistä mennään päättäväisyydellä yli, yhdessä toisia tukien. ja se tekee elämästä haasteellista:)

Meillä on sama tilanne!!!! Uskon että sinua ahdistaa!!!!!!! Minua ainakin!!!!! Olen uhannut erollakin koska olen niin ahdistunut tilanteesta mutta mies ei siitäkään " hätkähtänyt" . Lääkäriin tai mihinkään terapiaan ei suostu. Tätä jatkunut jo pari vuotta eikä loppua näy. Kerran on lyönyt minua mutta tottakai kilttinä vaimona annoin anteeksi vaikka ei edes pyytänyt........

Voimia sulle!

Meillä mies ei selvästi pysty hillitsemään itseään. Kieltämättä kyllä olen pohtinut miten käyttäytyminen tulee vaikuttamaan lasten kehitykseen ja käyttäytymiseen?! Silti minun on vaikea tehdä päätöstä erosta vaikka näyttäisi että meillä ei tilanne muuksi muutu. Anna sähköpostiosoitteesi jos haluat vaihtaa ajatuksia?!

en ole ap...mutta mulla samankaltainen tilanne kun sulla... olis tosi kiva vaihdella välillä kuulumisia ja tuntemuksia... olisi sun kirjoitus niin hyvin voinut olla omani.

muumimami _ 83 @ luukku. com

ota välit pois kun herjas muuten että linkittäminen kielletty... Annan sulle sitä kautta sitten toisen osoitteen joka mulla enemmän käytössä, mutta sinä kanssa etunimi ja sukunimi!

9

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat