Vierailija

Luulin aikoinaan että aihe ei koske minua, mutta nyt on sekin sitten koettu. Eli kävin aika kännissä nussimassa työkaveria ja kerran selvipäinkin. Nyt ollaan jo aika rakastuneita. Molemmilla on omat parisuhteet. Minulla on kaksi lasta hänellä ei ole lapsia. Molemmat tiedetään että tästä ei voi kehittyä tämän kummempaa, mutta on aika hankala keskittyä perhe-elämään kaiken tapahtuneen jälkeen. Saapa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan....

M: 30 v

Kommentit (14)

moinen ei ainakaan paranna omaa parisuhdettasi ja saat vain ongelmia itsellesi kanssa. Lopeta ajoissa, ennenkuin kärähdät. Jos jatkat, kärähdät 100-varmasti. Sitäkö haluat? MIETI!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja jatkaa parisuhdetta silti. Se voi piristää parisuhdetta ja olla lääke avioliitolle. Parempi ratkaisu kuin erota ja pistää perhe palasiksi ja lapset kärsijöiksi.

Tervettä järkeä on pitää vieras vieraana eikä alkaa sekoittamaan pakkaa enempää. Ihastuminen tasaantuu aina aikanaan ja arki koittaa kaikkien kanssa. Jos pätkäisee vieraan (jos rakastaja) kanssa kun menee hyvin, siitä jää hyvät muistot. Ja turha känni pois touhuista, se pilaa nautinnon.

Päätä mitä haluat. Kun puolisosi saa tietää, on helvetti valloillaan ja moni asia elämässäsi tulee muuttumaan. Vai sitäkö haluatkin, mutta et uskalla tehdä itse ratkaisuja?

Kokemusta on. Lopetin vieraissakäynnit. Tulee niin paha olo. Seksi ei oikeastaan koskaan toimi vieraissa. Hetken huumaa kun pitelee vierasta vartaloa ja saa vähän ehkä erilaista pillua.

On se niin kivaa kun saa huomiota ja tietää kelpaavansa edelleen muillekin kuin vakikumppanille.

Vieraissakäyminen on totaalisen perseestä loppujen lopuksi. Voihan sitä fantasioida vaikkapa jostakin hyvännäkösestä näyttelijästä. Eilen Irtiotoissa Vera Kiiskinen vaikka oli älyttömän seksikäs.

lisäksi noin 10 muuta ihastusta. ja vielä aneli anteeksiantoa - mut tais just päästä sen 4:nen kerran jälkeen loppumaan. onneksi älysi itse lähteä.

keljuttaa vain tuollainen.

sitä edellisen kanssa sama juttu, vieraissa käytiin ja anteeksi pyydeltiin.

mutta eipä kyllä parisuhteet enää maitakaan. suksikoon kuuseen koko hameväen joukko!

M30

Onko joku käynyt vieraissa niin, että puolison kanssa on sovittu asiasta? Oletko itse nauttinut luvallisesta seksistä vieraan kanssa? Onko puoliso ollut kuitenkin mustasukkainen? Entä onko sittenkin tullut ihastumisen vaaraa?

Olemme puolisoni kanssa miettineet asiaa ja periaatteesa todenneet, että meistä kummastakin olisi mielenkiintoista kokeilla, miltä seksi pitkästä aikaa tuntuu jonkun muun kanssa. Oma liittomme hyvällä pohjalla ja seksikin sujuu.

Olen tosi pahoillani sun pienten lasten takiakin jo. Tajuatko, että tuo teko oli myös rikkomus ja epäluottamuslause heitä kohtaan. Sen jälkeen kun lapsia alulle laittaa pitäsi ajatella heidän parastaan eikä juosta himojensa perässä. Lopeta juominen jos et pysty kontrolloimaan käytöstäsi humalassa. Elä iisisti ja selvitä pääsi niin ei ehkä sitten tarvitse juosta lasten kanssa terapiassa lähi tai kaukovuosina.

Olen kaksi kertaa ollut vastaavassa tilanteessa, ja se petetty vaimo. Kieltämättä tuli mieleen, mikä ihme mussa on vikana, kun mun miesten pitää panna muita muijia. Molemmat kuitenkin ovat jälkeenpäin katuneet tapahtunutta ja vannoneet rakkauttaan mulle. Mutta. Peli on menetetty, koska luottamus menee yhdestäkin kerrasta. Molemmat suhteet päätyneet eroon mun tahdosta. Ja jäljellä on, kaksi perään ruikuttavaa jätkää!! Kannattaa siis miettiä ihan oikeasti, mitä voi ja haluaa menettää.

joo,sehän on ihan perseestä...näin sanon vaikka itse hurahdin yhteen mieheen ...joka tosin jätti minut ja palasi vaimonsa luo....oli tosi kiva saada hyllyttä ja tosiaan huomiota,mitä ei enää omalta ukolta saanut...tosin me erottiin mieheni kanssa sen jälkeen...kun minun omatuntoni soimasi minua...

mutta rakastuneita tuskin olette. olet vain hurahtanut hetken hurmiosta. vaikket kiinni jäiskään (en ole itsekään jäänyt), elämäsi tulee jatkossa olemaan aikamoista tunteiden sekamelskaa. en suosittele kellekään.

Työpaikkaromanssit on huvittavia. Ihastuneet ääliöt on usein vapaata riistaa. Porukka naureskelee selän takana. Nauru sen kun yltyy kun tulee bänks kotona tai työpaikalla :))

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat