Vierailija

Pitääkö ihmiset sinusta, onko sinulla paljon ystäviä, jaksatko kuunnella muita?

Olen itse vähälahjainen jurottaja, joka ei aina jaksa ihmisiä. Ihailen ihmisiä, jotka tuntevat kaikki ja tulevat kaikkien kanssa juttuun.

Kommentit (6)

Tulen kyllä toimeen ihmisten kanssa, mutta vain harvat taitavat pitää minusta ja minä vielä harvemmista. En edes ihaile sosiaalisesti lahjakkaita. Ystäviä minulla ei ole, mutta en niitä kaipaakaan.

Vierailija:

Lainaus:

Pitääkö ihmiset sinusta, onko sinulla paljon ystäviä, jaksatko kuunnella muita?

Olen itse vähälahjainen jurottaja, joka ei aina jaksa ihmisiä. Ihailen ihmisiä, jotka tuntevat kaikki ja tulevat kaikkien kanssa juttuun.

halu olla mieliksi kaikille ei esiinny yhdessä hyvien sosiaalisten taitojen kanssa. Sosiaalisesti lahjakkaankin täytyy osata laittaa omat rajansa ja pitää ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pärjään tilanteessa kuin tilanteessa. Oli vastapuolena sitten vanha tai nuori, rikas tai köyhä. Yritysjohtaja tai puliukko jne... Tulen kaikkien kanssa toimeen ja juttuun.

Minun on helppo ystävystyä ihmisten kanssa. Rakastan myös " omaa aikaani" , jolloin saan olla vain yksin, omien ajatusteni kanssa.

Tulen kyllä toimeen useimpien kanssa ja vältän konflikteja, mutta mun on jotenkin vaikea luoda syvempiä ystävyyssuhteita, siis sellaisia missä oikeasti pidetään yhteyttä ja tapaillaan, eikä vain silloin kun sattumalta tavataan tai työskennellään yhdessä, heitetä läppää. Haluaisin kyllä enemmän ystäviä ja vähemmän tuttavia.

Ystäviä en tunnu saavan juuri mistään. Jos pidän jotain ihmistä tutustumisen arvoisena (siis on mielestäni mukava minua kohtaan), niin tunne ei ole molemminpuolinen,

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat