Vierailija

olen raskaana enkä halua poikaa. olen kattonut kaverin arkea ja kotia enkä halua samaa. ihan älytöntä menoa. sotkuista, huutoa, nakuilua, jne. ei kiitos!

Kommentit (10)

pissaa juuri sinne minne pitää vessaan, ei ne lattioillekkaan pissi. Ja toisaalta miksi poika ei sais räpeltä itseään tai tyttö onhan se tunto heilläkin ja itsensä tutkiminen o n normaalia..

saat sitten tytön tai pojan. Mutta lohdullista kyllä, lapsi kasvattaa sen vanhempansa, ja sinä ja asenteesi muuttuvat, kuten meillä kaikilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

räpeltää alapäätään, pissaa kyllä minne pitääkin, mutta kiukuttelee joka käsienpesun kanssa. Aina saa olla vahtimassa, ettei huku johonkin ammeeseen, joka ilta on tappelua ja raivoa. Kuuleman mukaan pojat olis helpompia, mutta en tiedä, kun ei ole kuin tuo tyttö (ja siihen jääkin :D).

itse olisin halunnut poikaa, mutta tyttöä odotan. Olihan se alussa pieni järkytys, mutta nyt on huone sisustettu vaaleanpunaiseksi ja muutenkin olen ihan täpinöissään :)

Menee ohi tuo sinun asenne :) En minäkään halua samanlaista arkea, kun kaverilla 2 lapsen kanssa. Kaikki huutavat yhteen ääneen ja näyttää, ettei mikään suju. Luulenpa, ettei se ole lapsen sukupuolesta kiinni :) Ja varmaan huomaamatta meillä on parin vuoden päästä samanlainen meininki eikä edes ota päähän.

ei se sukupuolesta ole kiinni..

Meillä poika on itse "konservatiivi" ja tyttö heheh pyörremyrsky, sotku, ja sen selaista.. ja aina olenkin sanonut, että millon vaan kasvatan 10 poikaa ku yhen tytön..

Lainaus:

ei se sukupuolesta ole kiinni..

Meillä poika on itse "konservatiivi" ja tyttö heheh pyörremyrsky, sotku, ja sen selaista.. ja aina olenkin sanonut, että millon vaan kasvatan 10 poikaa ku yhen tytön..

mulla 2 tyttöö ja ne osaa kyllä olla. eivät hiplaa alapäätä, pesee kädet, pissa menee sinne mihin se kuuluu; vessaan. ne ei huuda aina leikkiessä ja istuu paikoillaan ku kattovat telkkarii. lista jatkuu ja jatkuu...

Laventaisi jotenkin elämänkatsomustasi.

Minulla oli siskoja. Omat lapseni ovat tyttö ja kaksi poikaa.

Poikien kanssa on helpompaa. Suhde heihin on mutkaton, kun taas tyttö on niin kimuratti jo luonteeltaan... Pojat eivät pidä vauhtia sen enempää kuin tyttökään. Pojat leikkivät kyllä enemmän teknisiä leikkejä eli rakentelevat legoilla ja kehittelevät erilaisia liikenne ym ympäristöjä ja rakentelevat laitteita.

Tyttö 7 v, poika 5 v ja poika 3 v.

Se olisi sulle varsin terveellistä! Pojat saa ja voi myös kasvattaa, mutta testosteroni se vaan jyllää ja pojat ovat erilaisia. Nimim. monta villiä poikaa ja hermoromahduksen partaalla oleva äiti...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat