Vierailija

Väittää, että haisee lehmänpaskalle vaikka ei ole lehmiä kymmenen kilometrin säteellä.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija:

Lainaus:

Rentoutumaan joo, mutta kyllä sinne vaatekassiin mahtuu siisti hame ja paita näitä kyläilyjä varten.

Ei tarvi rytkyissä kulkea jokapaikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sitä siis pitäisi etukäteen tietää, onko joku juhlavampi kahvittelu ohjelmassa (jotta osaa ottaa mukaan oikeanlaiset vaatteet) tai sitten olla menemättä. Tai vaihtoehtoisesti mennä niissä mökkeilyvaatteissa.

Vierailija:

Lainaus:

Tuntuu jotenkin hullulta, että kun tuttavat tulee kylään niin toteavat eteisessä, että on niin kiva kun maalla voi kulkea joka paikassa samat paskaiset vaatteet päällä, kaupungissa kun ei voi niin tehdä =O Vähän tulee hassu tunne, että me maalaisetko ollaan jotain alemman luokan väkeä, joiden luo voi tulla minkänäköisenä tahansa?!

Mä myönnän että pelkään lehmiä, varsinkin sonnit on pelottavia. Ne suorastaan jahtaa, jos menee liian lähelle (mä en mene).

Rytkyissä en kävele, enkä piikkikoroissa.

Jos en tiedä onko siellä jotain asemaa? kysyn.

En osaa sytyttää nuotiota (kait), en ole edes kokeillut, ei kiinnosta.

Kaasugrillin käyttö onnistuu :)

Meillä on mökki, ja siellä on kaikki mukavuudet, muuten mä en suostuis sinne menemään. Ulkohuussi on kauhistus, mielummin vaikka puskapissa, kuin huussi.

Maalla ei ole oikein mitään tekemistä! Kalat haisee pahalle!

äiti ilmeisesti ja kaksi murkkuikäistä poikaa ylitti tietä ja siitä heidän ohi ajoi ulkomaalainen tumma mies. Kuulin kun takana kävelin että äiti sanoi " oho, ulkomaalainen, noista sitä ei koskaan tiedä mitä ne ovat. "

Sitten ne tepasteli toiselle puolen tietä ja siinä oli liimattu Genesiksen konserttimainos liikennepylvääseen tms. ja siihen poika sanoi " että hei mitä tähän on liimattu" siihen toinen että " se on joku hihhulimainos" ja äiti siihen että " nuo tuollaset pitkätukat käyttää kaikki huumeita." Mua pakkas naurattaa siinä takana.

Sellaiset 20+ ihmiset olivat maalla ja menivät sitten lehmiä katsomaan laitumelle. Noh, siinä aidan lähettyvillä oli linnun pesä jossa oli munia. Lehmät ovat uteliaita ja yksi niistä alkoi lähestyä porukkaa, ja niin yksi heistä huusi, että " Apua, nyt toi lehmä tulee ja syö noi munat!" .

Ei sitten tullut mieleen, että lehmä saattaisi olla kasvissyöjä.

Mutta kaupassa voin tosiaan käydä verkkareissa ja sellaisessa ei tyköistuvassa lötkössä T-paidassa, mitä en kaupungissa tekisi. Tiedä sitten mikä logiikka tässä.. ;)

t. 17

kun olin maalla. Ison kalan sisältä löytyi pieni kala ja minä huusin, että " apua, tää kala oli raskaana" .

Purskahdin itsekin nauruun. Tiedän täsmälleen, että kalat kutevat jne., mutta kalan perkaaminen oli niin omituista ja inhottavaa, että jotenkin unohdin kaiken tuon.

Eli ei se teoria auta, jos kaupunkilainen joutuu kalan perkuuseen.

Hei ihan oikeasti, koittakaa nyt kunnioittaa niitä maalaisserkkuja sen verran, että laitatte seuraavalle kyläilylle puhtaat ja nätit vaatteet.

Vierailija:

Lainaus:

Sellaiset 20+ ihmiset olivat maalla ja menivät sitten lehmiä katsomaan laitumelle. Noh, siinä aidan lähettyvillä oli linnun pesä jossa oli munia. Lehmät ovat uteliaita ja yksi niistä alkoi lähestyä porukkaa, ja niin yksi heistä huusi, että " Apua, nyt toi lehmä tulee ja syö noi munat!" .

Ei sitten tullut mieleen, että lehmä saattaisi olla kasvissyöjä.

tyyliin verkkareissa kauppaan. Eipä tulis Stockalle mentyä sellaisissa vaatteissa. Ja meidänkin " maatalo" on kuitenkin kylän keskustassa, että ei missään umpimetsässä, jossa kukaan ei näkisi niitä verkkareita... Ehkä ne aattelee, että kyllä helsinkiläiset pukeutuu huonosti... :D

Vierailija:

Lainaus:

Kaupunkilaiset, varsinkin helsinkiläiset on NIIN VITUN TYHMIÄ!!

Mutta moukkamaisia piirteitä ei meistä kyllä löydy, niinkuin maalaisista löytyy. No juntti on juntti, vaikka voissa paistais.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat