Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä olin aikanaan töissä Mäkkärissä. Siellä kävi joka päivä mies, joka tilasi ateriat sellaisilla kirjainkoodeilla. Esim. BMC tarkoitti BigMac-ateriaa Cokiksella. Jos työntekijä ei ymmärtänyt koodia, ei vika ollut asiakkaassa vaan hänessä itsessään.

Lähes päivittäin kävi myös kohtuullisen tuhti nainen, joka tilasi AINA aterian isommilla ranskalaisilla ja isommalla juomalla. Olisi joskus tehnyt mieli suositella salaattia...

Kommentit (4)

Meissä kaikissa on ne omat erilaisuudet ja höpöt tavat, ne tekee meistä ihania ei naurettavia.

Uskotko, olen oikeasti tosi huumorintajuinen ihminen, toisille nauraminen ei vaan kuulu huveihini.

tilaavat lounasaikaan a' la carte listalta pihvin, vaikka sama pihvi olisi lounaslistalla tarjouksessa... se on katsokaas hienompaa tilata sieltä a' la carte listalta se ruoka... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lähinnä naureskellaan sellaisille maailmanomistaja-tyypeille (yleensä yli kolmekymppisiä miehiä), jotka kuvittelee, että heidän vuokseen voi muuttaa sääntöjä ja jopa koneiden tekniikkaa:) Maksukorttisäädöksetkään eivät koske juuri heitä ja heidän korttiaan, eli heidän ei muka tarvitse näyttää henkilötodistusta, koska niin heille oli pankista sanottu (aivan varmasti joo...).

Naurettavia ovat myös ' ' vähän' ' ottaneet jakkupukunaiset, jotka porukassa tulevat kikatellen ja kohtelevat asiakaspalvelijaa kuin maan matosta. Ja yleensä heille saa saman asian selittää vähintään kolme kertaa, kun keskittymis- ja ymmärryskyky on varpusen luokkaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat