Vierailija

Mitä käynti maksaa (Helsinki)? Minne kannattaisi mennä? Sain lääkäriltä lähetteen, mutta sanoi että mene yksityiselle. En tiedä yhtään mitä odotettavissa.

Kommentit (5)

Vuosien varrella olen käynyt kymmeniä kertoja, kun minulla tulee aika ajoin lukkoja sekä selkä- että rintarankaan. Käynnit tosiaan hieman kalliimpia kuin tavallisella fysioterapeutilla.

Itse olen käynyt OMT-keskksen kanssa samaan konserniin kuuluvassa Vantaan Fysioterapiassa (Myyrmäessä ja Tikkurilassa)... lämpimästi suosittelen varsinkin Juha Tähkälää

http: //www. tcr. fi/

Googlettamalla löytyy kyllä lista Suomen OMT-fysioterapeuteista sekä yhteystiedot.

Itse olen saanut täydellisen avun omt:stä selkääni. Jouduin kyllä käymään siellä melkein 4 kk, koska tällaiset vaivat ei hetkessä parane. Kela maksaa osan takaisin. Itse sain lopuksi laskun, joka kerta ei siis tarvinut maksaa erikseen. Aluksi kävin joka toinen päivä, mutta jotkut käynnit olivat vain 10 min, toiset taas 30min.

Aluksi selkä tai muu hoidettava paikka tutkitaan huolellisesti, sen jälkeen hoidetaan. Sain myös itselleni oikeat jumppa ja venytysohjeet, joita piti tehdä aluksi joka päivä. Pääsin myös " selkäkouluun" (löytyy myös niskakoulukin), jossa tehtiin näitä liikkeitä sekä paljon muuta hyödyllistä. Kaikki liikkeet opetetaan kädestä pitäen, jotta ne varmasti osaa.

Suosittelen erittäin paljon OMT-fysioterapiaa, koska sain niin hyvän avun siitä. Googlettamalla löytyy paljon tietoa työstä ja jutuista, mitä siellä tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulle suositeltiin Itäkeskuksessa sijaitsevan OMT -Keskusta, siellä Keijo Pitkämäkeä, joka on OMT-kouluttaja.

Oli miellyttävä kokemus. Ensimmäinen kerta maksoi yli 60 e, seuraavat 56 euroa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat