Seuraa 

mihin muuttaisitte siella ja miksi?

Me varmaan paadymme kuitenkin paakaupunkiseutuun joskus tulevaisuudessa. Syyt:

- Tyomahdollisuuksia molemmille

- Lapsille mahdollisuus englannikieliseen hoitoon/kouluun

- Kavereita asuu paakaupunkiseudulla

- Enemman tekemista ja elamaa ...

Minua kitenkin hirvittaa siella asuntojen hinnat, liikenteen tukkeutumiset jne.

Kommentit (5)

Helsingissä olen asunut 10 vuotta ja se riitti. Kaupungeista ehkä Turku olisi kivin. Paitsi se murre...

Olen etääntynyt Suomesta niin kauas, että saaressa olisi varmaan parasta.

pääkaupunkiseudulle joskus tulevaisuudessa.

1. Kaikki sukulaiset ja kaverit (suurin osa) = juuret on paakaupunkiseudulla

2. Enemman tekemista ja elamaa ...

3. Lapsille mahdollisuus englannikieliseen hoitoon/kouluun

4. Tyomahdollisuuksia molemmille (puoliso tosin pyrkii pysymään brittifirman palveluksessa)

Meille eläminen tulisi siellä halvemmaksikin kuin täällä,

200.000 asukkaan Euroopan " öljypääkaupungissa" jossa ehkä Britannian kovin hintataso Lontoon keskustan jälk. ja silti aika takapajula (?!?!?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen sieltä kotoisin, enkä muuta Suomea juurikaan tunne. Tampere vaikuttaa ihan OK myös, mutta saattaisi pidemmän päälle alkaa tuntua liian ahtaalta, Helsingin kanssakin on ollut se " tunne" . Olen aina viihtynyt suurkaupungeissa ja asunutkin liki 20 vuotta miljoonakaupungissa tai sen välittömässä läheisyydessä. Nähtäväksi jää iskeekö vielä joskun hinku maaseudun rauhaan, vielä ei oireita ole ollut ilmassa.

Sattuneesta syystä ;-)

Pääkaupunkiseudulla olemme asuneetkin ja viihdyimme hyvin, mutta sama täällä, että asuntojen hinnat järkyttää!!

Mä voisin muuttaa vaikka johonkin Närpiöön, on joku ihmefiilis, että ois niin kiva jossain aivan korvessa, omassa rauhassa. Nähtäväksi kuitenkin jäis, miten kauan se oikeasti olis hauskaa...

Sinänsä voisin ajatella myös Vaasaaa, vähän isompi paikka ja kaikki ois suht lähellä (palvelut) tai sitten jotain Turun ympäristöä.

200.000 asukkaan Euroopan " öljypääkaupungissa" jossa ehkä Britannian kovin hintataso Lontoon keskustan jälk. ja silti aika takapajula (?!?!?)

[/quote]

Olen ehkä vähän tollo, mutta ihan pakko udella, että mikä kaupunki on kyseessä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat