Vierailija

Ja tietääkö joku, saako olla esim. muotovaahtoa? Pienet ongelmat mulla, mutta kun tää tukka on aivan järkyttävä, jos ei saa mitään siihen laittaa. Ei kehtais ihmisten ilmoille mennä.

Kommentit (14)

Omaa tyhmyyttä se on jos haluaa kuviaan meikin tai lakkojen takia retusoida. Yhteiskunta maksaa teidän magneettikuvat, noudattaisitte vastavuoroisesti teille annettuja ohjeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta meikkejähän ei muistaakseni saa käyttää sitä varten, että saattavat sisältää pieniä määriä metallia, joka voi vaikutaa tuohon tulokseen, kun magneettikuvauksessa metalli voi vaikuttaa jollain tavalla noihin " magneettiaaltoihin" . Joku nyt varmasti tietää pätevämmänkin sanan tuohon, itsellä edellisestä magneettikuvauksesta on jo pari vuotta aikaa, joten en muista tarkkaan...

Voithan ottaa hiustenhoitovehkeet mukaan, ja laittaa hiuksesi vasta kuvauksen jälkeen. Eipä sinne tuubiin juuri ketään pääse sinua katsomaan, että se hiusten sekaisuus siellä haittaisi...

Mulla meni eka kerta hyvin, mutta tokalla kerralla meinasin saada paniikkireaktion. Purin huulta ja kun hoitaja laittoi musiikkia, niin paniikki laukesi. Ota oma CD mukaan, niin saat mieleistäsi kuultavaa, humppaa ei tämä nainen jaksa enää toista 1/2-tuntia kuunnella putkessakaan.

Saat paniikkinappulan, jota soittamalla putkesta pääsee pois. Antavat rauhoittavaa, jos ei ilman onnistu. Tsemppiä!

Mutta täytyyhän sitä siellä sairaalassa käppäillä ja odotushuoneessa odotella.

Kuinka ahdas tämä putki oikeesti on? Mä panikoin täällä, kun pelkään, että tulee ahtaanpaikankammo. Solariumissa olen käynyt, onko verrattavissa?

En osaa sanoa tuohon muotovaahtoonkaan, kannattaa kysellä sairaalasta, tai missä tuo kuvaus nyt sinulle sitten tehdäänkin. Itse sain silloin joskus aikoinani lapun kotiin, missä luki, minkä vuoksi ei saanut olla meikkiä ym. Voihan se tietysti olla, että eri paikoissa on erilaisia laitteita, jolloin ohjeetkin voivat olla erilaiset...

Mutta itse tuo toimenpide. Ahtaanpaikankammohan siinä pikkuisen tulee. Tutkimuksessa pitäisi olla mahdollisimman paikallaan, ja pää laitetaan sellaiseen kehikkoon, tai niin ainakin itseltäni. Oletan, että sinultakin otetaan pään kuvat. Itse pidin silmät kiinni, avasin ne jossain vaiheessa laitteen sisässä. Itselläni oli ensimmäisellä kerralla mies mukana, joka piti kädestä kiinni tutkimuksen ajan, tämä ainakin minulla auttoi. Toisella kerralla ja muistaakseni kolmannellakin kerralla olin tutkimuksessa yksin. Solariumiin ei nyt ihan voi mielestäni verrata, ehkä jos et kärsi ahtaanpaikankammosta ollenkaan, niin sitten. Onhan se ainakin minun mielestäni hieman epämiellyttävää, mutta kyllä siitä hengissä selviää :) Eikun tsemppiä vaan, pidä tosiaan vaikka silmät kiinni aluksi, tai vaikka koko ajan, jos kärsit ahtaanpaikan kammosta, ja pyydä vaikka joku tuttu mukaasi, jos oikein jännittää.

Watson

Vierailija kirjoitti:
Mä panikoin täällä, kun pelkään, että tulee ahtaanpaikankammo. Solariumissa olen käynyt, onko verrattavissa?

Solarium on mielestäni ahtaampi korkeussuunnassa. Leveyssuunta oli mielestäni magneetissa pahempi, harteikkaana otti putkeen mennessä ja tullessa kiinni, mutten juuttunut kuitenkaan. Vähän helpotti ajatus, että putki on toisesta päästä avonainen.

Magneettitutkimuksen äänet oli jänniä, kun en saanut kuunnella musiikkia hengitysohjeiden takia.

Säikähdin myös aikalailla, kun yhdessä vaiheessa tutkimusta vaunu jossa makasin, liikkui toiseen asemaan.

Ani

Eaina maksa.. mulla ainakaan. Niiä 900 satasia saa laittaa usein vodessa sen kaksi kertaa omasta pussista..ja tuosta on jo kelan osuus vähennetty.

Itse olen mennt hiuslakassa ja meikeissä..eivät ole mitään sanoneet.

T. Tänäänkin aika pään MRI klo 12.00 ja hirvittää ne äänet..kuuluu muuten musiikin läpi!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat