Vierailija

Tyypit lähti lappiin ajamaan mönkijöillä.. =/ Kaikkea ne ukot harrastaa..

Minua ei edes harmita, että lähti, koska saan olla lapsen kanssa kahden rauhassa monta päivää!

Ei tarvitse kuunnella kiukuttelevaa ukkoa ja saa rauhassa herkutella..

No, on se sitten maanantaina kiva, kun mies tulee kotiin..

Kommentit (21)

ihanaa olla välillä erossakin, tekee hyvää parisuhteelle! Minä tulin viikoksi vanhempien luo ukon ollessa töissä. Tulee sitten pe. ihana nähä sitten taas.

Vierailija:

Lainaus:

minustakin aina joskus kiva olla lapsen kanssa kahden. ja illalla kun lapsi mennyt nukkumaan saa olla yksin ihan omassa rauhassa.

juoda vaikka lasin viiniä ja syödä jotain hyvää.

Tottakai on mukavaa olla miehenkin kanssa, mutta joskus vaan tekee hyvää olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

toisellahan on sillä aikaa tuplasti rankempaa, kun on lasten kanssa yksin kotona. Jokainen toki tavallaan, mutta ei se minusta ole myöskään epänormaalia, että ei halua lomaa vaimosta tai perheestään, vaikka täällä niin väitetäänkin.

Minulle on päivänselvää ja luonnollista että kummallakin on MYÖS OMIA reissuja. Mitäköhän ihmeellistä siinä on??

Tänä kesänä miehelläni on kaksi reissua poikaporukassa, molemmat viikonlopun yli, menevät mökille.

Itse menen kaveriani moikkaamaan 300km päähän ja lähden heinäkuussa viikonlopuksi tyttöporukalla hiekkasärkille, jossa ollaan vuokrattu mökki.

Ja ihan totta, vietämme myös yhteistä lomaa; 1,5 viikoksi mökille ja viikoksi etelään =D

Eiks olekin outoa...

minustakin aina joskus kiva olla lapsen kanssa kahden. ja illalla kun lapsi mennyt nukkumaan saa olla yksin ihan omassa rauhassa.

juoda vaikka lasin viiniä ja syödä jotain hyvää.

Tottakai on mukavaa olla miehenkin kanssa, mutta joskus vaan tekee hyvää olla yksin.

Vierailija:

Lainaus:

Tyypit lähti lappiin ajamaan mönkijöillä.. =/ Kaikkea ne ukot harrastaa..

Minua ei edes harmita, että lähti, koska saan olla lapsen kanssa kahden rauhassa monta päivää!

Ei tarvitse kuunnella kiukuttelevaa ukkoa ja saa rauhassa herkutella..

No, on se sitten maanantaina kiva, kun mies tulee kotiin..

Mä ajattelen melkein samalla tavalla kuin sinä. Sitten on ihana taas nähdä, kun on muutaman päivän pitänyt toisesta vähän " lomaa" :)

Vierailija:

Lainaus:

Minä en ainakaan ole " hukkunut" parisuhteeseen, vaan nautin edelleen myös ajoittaisesta yksinolosta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat