Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Maaliskuussa saimme ihanan vauvelin. Nyt minulla alkanut lähteen ihan hirveesti hiuksia. olen kuullut että johtuisi hormooneista. muilla kokemuksia? kauanko hiuksia lähti? Pelkään että kaljuunnun..

Kommentit (9)

mulla vauva vähän yli 3 kuukautta ja myös minulla hiuksia alkoi tippumaan kuukausi sitten. Kävin pari viikkoa sitten kampaajalla ja se sanoi ,että kun hieroo ahkerasti päänahkaa oikein kunnolla, niin pitäisi hiustenlähdön loppua. Shampoo ja hoitoaine kannattaa kans kunnolla hangata päänahkaan. minä olen nyt pari viikkoa hieronut päänahkaani ja on auttanut. Vielä lähtee hiuksia mutta ei todellakaan niin paljon kuin silloin pariviikkoa sitten. Halpa keino, joten kannattaa ainakin kokeilla.

mulla vauva vähän yli 3 kuukautta ja myös minulla hiuksia alkoi tippumaan kuukausi sitten. Kävin pari viikkoa sitten kampaajalla ja se sanoi ,että kun hieroo ahkerasti päänahkaa oikein kunnolla, niin pitäisi hiustenlähdön loppua. Shampoo ja hoitoaine kannattaa kans kunnolla hangata päänahkaan. minä olen nyt pari viikkoa hieronut päänahkaani ja on auttanut. Vielä lähtee hiuksia mutta ei todellakaan niin paljon kuin silloin pariviikkoa sitten. Halpa keino, joten kannattaa ainakin kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mullakin alkoi hiukset lähteä kun vauva oli n.3kk ikäinen. Nyt poika on 7kk ja enää ei oikeastaan lähde normaalia enemmän, mutta muutaman kuukauden se kesti. Nyt kasvaa inhottavaa sänkeä hiusten tyvessä... :/

meillä on ollut nyt 5 kk lattialla uusi sisustuselementti, eli hiusmatto.. mulla kun on aika paljon aika pitkää tukkaa, niin sitä on riittänyt.

en tiedä mistä johtuu,mutta mullakin alkoi kun vauva oli 3kk, ja samaa oon kuullut muilta. tuskin sentään kokonaan kaljuunnnut, vaikka mulla tuli kyllä ohimoille sellaset kaljunalut, nyt kasvavat lyhyttä tukkaa...

vauva vie mehut äidistä:)

Eli hiuksia tippuu! Mulla vauva jo kohta 7kk ja vieläkin lähtee tavallista enemmän, mut ei enää ihan niin paljo kun vielä muutama kuukausi sit. Mulla on onneks lyhyt ja paksu tukka, et ei alkanu sentään kaljua pukkaan, mut tosiaan karvoja sai imuroida tämän tästä ja varsinkin pesun jälkeen lähti paljon. Kai se ajan kanssa helpottaa?

Tukkaa putoaa tupoittain. Joka toinen päivä pitää pudistella sänkyvaatteet, ku on ihan sikana pitkiä hiuksia joka paikassa. Tytön suussa, nyrkissä, ihopoimuissa, vaipassa, vaatteissa, kylpyammeessa, ts. joka puolella on mun tukkaa. Eikä mikään auta... =:)

Kiitos vastauksistanne!!

Täällä hymyissä suin luen teidän kirjoituksia että muillakin lähtee hiuksia ja paljon! Naurattaa lähinnä ajatus että pitäis kohta perukin ostoon....jahas minkälaisen tukan sitä haluis:D

...tukoittain hiuksia. Etukäteen jo hiusten peseminen " pelottaa" . Ohimoilta on lähtenyt jo " kaljuuntumaan" js muuaalta on harventunut tooosi paljon. Olen jo meinannut käydä peruukki ostoksilla.

raskausaikana hiukset on lepotilassa eli niitä ei juuri irtoa. Ja tossa kun synnytyksestä on noin 3kk lähtee ne, mitkä olisi pitänyt lähteä jo raskausaikana ja se normilähteminen siihen päälle.

täälläkin lattiakaivo, lattiat, sänky jne hiusten peitossa. ohimoilta huomaan jo, että harventunut on. kävinkin lyhentämässä hiuksia reilusti..

kaipa tää joskus loppuu. olen kyllä kuullut, että joltain lähti melkein kaikki tukka. hän saikin suorien hiusten tilalle luonnonkiharat! ja mä olen entinen blondi, hiukset tummuu tummumistaan, oliskohan mustat jos kolmannen lapsen saisi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat