Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen yrittanyt poistattaa tuota hiton kierukkaa toukokuun alusta asti, mutta siella se on vielakin sisalla! Aina vain saan laakarin aikaa eri paikkaa ja nyt ultrien jne jalkeen sain vihdoin ajan operaation, lokakuulle! Sitten pitaa varmaan odotella nyt ainakin yhdet menkat ennen kuin saa alkaa yrittamaan vauvaa? Aryttaa niin vietavasti, kun oli jo palava halu nyt aloittaa vauvanyritys...

Kommentit (8)

Taalla missa asutaan eka kaynti jossa vain konsultoidaan, maksaa reilu 185 euroa, ja sitten arvioivat mita tehdaan ja sitten vasta saa tietaa paljonko tulee maksamaan koko potti. Arvelisin etta ainakin noin 370 euroa tulisi minimissaan hintaa tuon ekan kaynnin lisaksi. Suomeen tullaan loppukesasta pariksi viikoksi lomalle, ja kyselinkin jo vaihtoehtoja sielta.

Mulla on jo kaksi lasta, molemmat syntyivat lopulla sektiolla. Ensimmaisen lapsen aikana kohdunkaula aukesi 4cm sitten pysahtyi, toinen oli peratilassa joten suoraan sektioon.

Kauhea vauvakuume on, muttei voi edes yrittaa, ja miksen olisi voinut kokopaivaisena yrittaa?? Onhan niita hullumpiakin ammatteja? ;o))

Lainaus:

Tama vaan ei ole kauhean hauskaa just nyt... Miten saan ajan kulumaan, jotain kiinnostusta naiksi kuukausiksi?? Mitaa muuta kun en mieti kuin vauvajuttuja..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tama vaan ei ole kauhean hauskaa just nyt... Miten saan ajan kulumaan, jotain kiinnostusta naiksi kuukausiksi?? Mitaa muuta kun en mieti kuin vauvajuttuja..

ap

Ultrassa kylla nakyi etta on oikealla paikallaan. Etta en ymmarra. Ja kohdunkaula niin tiukka etta vaatii kuulemma sairaalakeikan sen poistoon.

Miksi mulle pitaakin aina kayda nain vaikeimman kaavan mukaan?!?!

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat