Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (13)

pääsetkö kunnallisella puolella tai yksityisesti

mulla tosi kauheet suonikohjut mutta en vaan saa lähetettä kunnalliselle ja jalat särkee tukisukat helteelläkin päällä jalat turpoo ja siis särkee joka päivä yö ja aamullakin heti

Sisältö jatkuu mainoksen alla

aikana pahenivat todi psljon en ole ajatellutka et hormonit vaikuttas

mua siis kiinnostas tosi paljon toi vaahtohoito mut en siis lähetettä saa ja yksityisesti on niin kallis

olen lukenut et heriellä vaahdottavat suoniin jotain ainetta joka tuhoo suonet et ei ees tartte sairaslomaa ja jalat ei särje kuten oikean leikkauksen jälkeen särkevät tosi pitkään

mä en jaksais tätä ainasta jalkasärkyy ei voi situa pitkään eikä seistä kun taas särkee paikallaan ei voi olla myöskään huh hu kun aina on vaikeeta

lääkräi mulle sano et siel tehdään mutta et kritteerit millä sinne pääsee on kovat , en tiedä millä sinne pääsee siis mä en saanut lähetettä edes arvioon girurgille

eli kait täs tarttee suveta juokseen terv asemalla ja valittaa kokoajan jalkoja ja vaatia sairaslomaaa ehkä sitte pääsee

en ole minäkään lyhyitä hameita nekä sortseja pitänyt vaan nilkkoihin asti olevia hameita

eniten kipuja ja turvotus stressaaa ja näiden tukisukkine pito

mistä ja minkä merkiset tukisukat on teistä parhaat

pitkälti hormonitoiminnasta. Nyt kun kuopus alkaa olla kolmevuotias, on kummasti helpottanu. Jossain vaiheessa vaikka oli aina tukisukat jalassa, niin aina särki ja ovulaation ja menkkojen aikana vielä enemmän.

Siksi oon ihan tyytyväinen, että vielä on leikkaus käymättä. Jospa tulis parempi tulos kun hormonit olis tasapainossa.

Vähän aikaa sitten luin hesarista mainoksen suonikohjujen laserleikkauksista, jossa ei myöskään tarvitse sairaslomaa eikä särje leikkauksen jälkeen.

eipä niitä kiva oo pitää. Mut miehellä puhkes just epilepsia ja sen pitää syödä lääkkeitä aamuin illoin loppuikä. Tukisukilla ei oo sentään maksavaurion riskiä. Joten kuten huomaatte, yritän suhteellistaa.

yksityisellä alkaen 1500e/ jalka. säästän nyt siihen ja menen syksyllä. 10 vuoteen en ole hameita tai shorseja käyttänyt, jos ensi kesänä vihdoin...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat