Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (22)

Tulin tsekkailee et mites sen ROKKIMAMIN kävi?? Joko testasit??

Voi Liisa06 ku sulla on lyhyt kierto. Sulle taitaa tulla yks lisämahis vauvan yritykseen vuodessa. =D Mullapa onkin tuolla jo yks testi hyllyssä kun en malttanut olla jo ostamatta vaikak eka kierto vasta alkanu. =)

ROKKIMAMILLE:

Paljon Onnea Plussasta ja Tarrasukkia masuasukille mukaan!! Ihanaa Odotusaikaa!! =) Millon sulla nyt sit on "eräpäivä"? Oli kyllä NIIIIIIN osuvat nuo sun oireet, mitkä kerroit aikaisemmin, että olin jo 90% varma, että olet raskautunut!! Onnea vielä kerran!! =)

=) Lisbet, kp 8/27

Sisältö jatkuu mainoksen alla

RokkiMami: Onnittelut plussasta ja tarrasukkia kyytiläiselle.

Harakka pieni: Onnea hääpäivän lukkoon lyömisestä ja voi kun kuulostaa kivalta nuo teidän häät.

Mäkin elättelen toivetta että pääsisin rouviintuun sitten joskus 2010 (ollut alustavasti puhetta tuosta).

Tietysti sitten myös muille toivottelen onnea peiton pöllytykseen, ainakin lisbet ja Liisa olivat alkamassa uutta yk:ta.

ON: Ei tätiä näkynyt ja testin tein, ei olis oikein selkeämpi plussa voinut olla.

Nyt on jotenkin todella erikoinen olo, toisaalta hirmu iloinen mutta toisaalta aattelen että mitä ihmettä sitä on tullut taas tehtyä.. Jotenkin on vielä niin epätodellista.

Tein eilen testin ja jostain syystä mulle tuli heti plussan jälkeen olo että miten ihmeessä kerkiän sitten ton esikoisen kanssa oleen kun vauva syntyy, tyttö on kuitenkin nyt vasta 8,5kk, ja kun vauva syntyy niin sen 1,5vuotta.

Täytyy vaan jotenkin luottaa siihen että asiat järjestyy ja aikaa riittää molemmille.

Onnea yritykseen kaikille, ja toivottavasti pian tavataan o-puolella.

Järkyttynyt Ruu, joka ihmettelee että kuinka aika riittää.

Onnea Rokkimamille! On se niin kiva kuulla hyviä uutisia.

Kaikille muillekin tsemppiä yritykseen ja nähdään sitten tuolla odotuspuolella!

Itellä joku ahdistus viikko menossa ku kaikki on huonosti ja olen ollut niin pahalla

tuulella koko viikon että ihan hävettää :( No eiköhän se tästä..

Jessu rv 7+1

Täällä kans kipeenä. Karkasin juuri kesken duunipäivän kotiin sairastaa. Oon nyt viikon vältelly tätä tautia ja nyt näköjään ei enää pysy poissa. Kait se on alettava sairastaa. Rankkaa vaan ku miehen vapaat on just ohi ja muksua pitäs samalla jaksaa hoitaa.

Hei mites mä muistelin tällästä et kipeenä tärppimahdollisuus olis parempi. Muistaaks kukaan muu kuulleensa tällästä? Mulla siis on nyt kp 10/27 joten ovis ihan kohta käsillä. Saas nähdä mites tässä käy! =)

No mutta parannussäteitä muille flunssa kourissa taisteleville, mä katoan vähä levähtää ennen ku saan taas talon täyteen porukkaa.

Täällähän tulee plussia heti roppakaupalla ku on hetkenki pois.

ONNEA ROKKIMAMI JA RUU! *halii ja rutistaa molempia*

AIvan mahtavaa! Tää taitaakin olla kunnon plussapino! Vieläkö joku ehtii tänään plussaa?

ON: Se olis ovis niinko käsillä. Aamulla tuntu jo kunnon nippailuja ja eilen tuli limat. kp:t olis 14/26-28. Eilen pupuiltiinkin jo eli ajoitus pitäs ainakin olla täysosuma! Huomenna täytyy vielä varmuuden varmuudeksi vällyjä heilutella ja sitte eiko odottamaan. Miten sitä osais nyt sit unohtaa pariksi viikoksi koko asian? Mä kun aattelen et jos stressaan asiaa ni sitte se se einakaan kiinnity., jos on hedelmöittyny. No joo mut jäädään odottelee..... Hyvillä fiiliksillä mennään!

Sairastelu on vielä meillä kylässä ja oon neljän seinän sisällä jo viidettä päivää ja kohta hajoo kuuppa jo sen takia. Pitäs kait mennä hieman tohon terassille ees istuskelee ni sais raitista ilmaa.

Jep jep, plussia nyt sitten vaan kehiin lisää! Onko teillä siellä o-puolella jo meitä muita odottamassa pino vai missä kirjottelette? Täältä tullaan perässä. =)

Pitkästä aikaa ehdin tulla kirjottelemaan.

Tosi ihanaa kun on noita plussauutisiakin täällä näköjään! Onnea plussanneille!

Itellä tässä just tänään alko menkat, Kuten arvasinkin kun ei oikee ole harrasteltu. Mut jospa nyt sitten oikee urakoidaan :-) heh!

Talonrakennuspuuhissa mennyt tehokkaasti toi aika.

Vauvakuume on nii mahoton. Toisaalta on ihanaa odottaa odottamista mutta toisaalta pelottaa että ellei natsaakkaan tai jos jotain on vialla. Nii varmaan samanlaisia ajatuksia muillakin kuumeilijoilla!!

Sain kuitenkin varattua itelleni gyneajan ja reilun viikon päästä pääsee siellä sitte käymään. Itselle vähän mielenrauhoittamista...toivotaan! :-)

Ystävällä on pieni kolmeviikkoinen tyttö. Voi kun ittekin saisi pikku käärön...

hmm. taidan lähtee kotiin haaveilemaan vauvasta. ja touhuamaan kotihommia ennen kuin esikoinen tulee kotiin. :-)

Plussaa Plussaa! :-)

toukomamma08: joo on tämä odottelu kyllä sen arvosta, kun tietää mikä on palkinto =)

liisa06: Eli siis kierron ensimmäinen päivä on aina menkkojen alkamispäivä, eli kun menkat alkaa niin se on kp 1 ja kierron viimenen päivä on se edellinen päivä ennen kun seuraavat menkat taas alkoi (eli sitten kun seuraavat menkat alkaa niin kiertokin alkaa alusta ja on taas kp 1) En tiedä selitinkö niin että ymmärsit, mutta toivottavasti :)

Eilen oli kyllä aivan ihana ilma, onneksi kuume on jo lähtenyt ja tänään saa mennä pojan kanssa puistoon leikkimään...

Oikein aurinkoista keskiviikkopäivää kaikille!

Moikka kaikille!!

Nyt on risteilystä selvitty hengissä.! Oli kamala myrsky merellä, olin varma että se paatti uppoaa siihen paikkaan.

Mutta kuinkas se kierto laskettiin...! Oliko se menkkojen alkamispäivästä seuraavien loppuun vai kuinka se meni...?? No kun on päässyt unohtumaan.

Täti alkoi eilen ja nyt odotellaan että ne loppuu. Sitten vällyt heilumaan.!! =) :x

tai siis tytöllä :( pikkuinen on ollut kiukkuinen kun ampiainen. tänään vielä kaatusi taaperokärryjen kansssa, sai keskelle otsaa kuhmun ja mustelman :( menkkoja ei kuulu vieläkään, mutta en enää kehtaa testata, ellei nyt 2 viikkoon tapahdu mitään. kyllä on kroppa sekaisin!! imettänytkään en ole puoleen vuoteen, joten siitä se ei voi olla kiinni.

huoh, jotain ihanaa on sentään tapahtunut, hääpäivä lyöty lukkoon (5.9.2009) ja kirkkokin varattu. Pidämme lähiomaisille pienet häät (yht. 23 henkeä) ja kavereille viikkoa myöhemmin ryyppäjäiset. ajattelimme että näin pääsemme halvemmalla ja helpomalla, meidän kaverit on meinaa aika kovia ottamaan. lisäksi vieraslistasta tulisi suvussa sanomista, en haluaisi kutsua esim. kaikki enoja (tai heidän tyttöystäviään) ja jos kutsuu yhden, olisi kaikki kutsuttava. emme siis ole kaikkien kanssa tekemisissä. (joo, mulla on 6 enoa, joista oon tekemisissä 2-4 kanssa sillin tällöin, välillä ei näe yli vuoteen) Serkun häistä tuli jo sanomista kun kutsui "vain" 2 enoa. huoh. noh, nyt pääsee helpommalla ;) ja isi ja appiukko lupasivat maksaa ruoat puoliksi, joten saamme vähän helpotusa tuon budjetin suhteen. Nyt voi panostaa kunnon menuun, eikä tarvitse miettiä paikkaa niin "paljon". Kaveripippaloihin paikka jo päätetty, mies kysyy sitä tässä lähipäivinä. häämatka.. noh, taitaa olla viikonloppu loma. olisi vaan kiva tietää onko meitä sitten 3 vai 4. enkä haluaisi olla hääpäivänä raskaana. toivottavasti pian tärppää, ehtisi vähän "kunnostautua" ennen häitä;) (eli laihduttaa :D)

tälläistä täällä päin. miehen jääkiekkoharrastus rassaa. ja pahasti! prkl... noh, kyllä se tästä :)

anteeksi omanapaisuuteni, en muista onko kukaan kysellyt mitään, pää on jotenkin tyhjä :D

Testi tehty äsken ja niiiiiiiiiiiin selkeä plussa kuin vain olla voi....... APUA =D

Hyvin hyvin hyvin hyvin häkeltynyt RokkiMami, joka palaa asiaan kun järkytys antaa periksi =D

Minä tulin jättämään jäähyväisiä teille pikkukakkosen kuumeilijoille. Nyt alkaa jo pikkuhiljaa uskomaan siihen, että ehkä meille se nyytti kesäkuussa tulee. Jessun kanssa teitä muita tuolla odottajissa ootellaan. En kyllä tiedä, kuinka aktiivisesti jaksan palstailla, kun väsymys tuntuu olevan ihan ihme sfääriessä.

Plussaonnea ihan jokaiselle!!

Omppu rv 5+2

Tervetuloa kaikille uusille =)

Iisa06: Hieno juttu että sait sen miehenkin samoille linjoille kanssasi!

Sitten tuosta miehen sytyttelystä, meillä kanssa sellanen mies ettei tarvitse kun vinkata asiasta niin mies on heti valmis..heh..:) Eli enemmänkin minun jaksamisesta on kiinni kuinka usein meillä peittoja heilutellaan.

Meillä kävi edellisessä raskaudessa niin, että tulin raskaaksi vaikka söin pillereitä että vaikea sanoa kuinka kauan nyt kestää, on kumminkin yk 4 jo menossa. No pitää toivoa ettei hirveen kauaa menisi!

Lisbet81: Harmi että menkat alko, no uutta yritystä vaan!

RokkiMami: Ensimmäinen kerhopäivä sitten takana ja ihan mukavaa oli, poika ainakin tykkäsi kovasti. Se on mll:ton järjestämä kerho ja parin viikon päästä kun ne saa muuton tehtyä, niillä aukeaa myös se perhekahvila että katsoo jos sinnekkin viitsisi joku aamu mennä poikkeen niin poika saisi leikkiä muiden lasten kanssa.

Omppu: onnea matkaan pikkuisen kanssa, toivottavasti kaikki menee hyvin!

ON: Menkat aikalailla loppunut (vähän oudot menkat oli kun kesti viikon, saattoi olla päiväkin välissä että luulin että ne loppui mutta sitten taas alkoi) mutta se varmaan johtuu kun söin kumminkin niin kauan pillereitä niin hormonit meni vähän sekasin sitten niiden lopettamisesta. Nyt on taas jo parempi mieli, tuli kyllä niin kamala olo kun ne menkat alkoi mutta nyt jo taas mieli virkeänä ja kohti uutta yritystä vaan =)

Minä tässä olen ollut kanssa muutaman päivän kuumeessa, ja kauhee kurkkukipu päällä. Pojallakin oli vähän lämpöä kun tuossa ennen päikkäreille laittoa mittasin ja nyt vaan pitää toivoa että ollaan molemmat jo terveitä vkl mennessä kun tosiaan on ne pojan 2v synttärit!

Mieskin on iltavuorossa tämän viikon eli noiden synttäreiden järjestely ja siivoilu jää enimmäkseen meikäläisen harteille..

Jaahas, sitten koiria viemään pissalle, palaillaan!

Moikka kaikille!!!

On ollut aika hiljaiseloa tämän kirjoittelun kanssa, kun töissä on niin kamala kiire.

Täti vetelee viimeisiään, varmaan tänään iltaan mennessä menkat on loppunu. Huomenna peitto heilumaan. Ensi viikko olisi sitten se paras aika... Voi että kun en malttaisi odottaa sitä että saisin kävellä apteekkiin ostamaan testin ja sit kotiin testailemaan..... Olenkohan vähän liian innostunut...jos se ei sitten tärppääkään..... =(

Liisa06 kp6/24

heti alkuun anteeksi omanapaisuus, mutta mitä ihmettä tämä nyt on? Olisko oikein "sitä itteensä"? Eli, nyt menossa vissiin kp33/30 ja tissit on niin jessus viete kipeet, tänään aamulla paha olo (joka tosin meni ohi kun söin jugurtin ja join tuoremehua), pvllä meinasin nukahtaa istuaalleni töissä ja viluttaa. Oireet olisi oikeaan suuntaan, mutta toisaalta taas saattaa vaan olla lenssun poikasta... Pitänee huomenna käydä ostamassa testi..

Jännittynyt RokkiMami =D

Onnittelut Rokkimamille ja Ruulle! Tästähän on kehittynyt plussapino, toivottavasti tuo plussaantuminen on tarttuvaa!

Täällä vietetään turhauttavia "välipäiviä", kun tosiaan edellistä ovista ei päästy käyttämään hyväksi flunssan vuoksi. Nyt pitäisi siis odotella viikkoja ennen seuraavaa yrityskertaa, pöh. Oppiipa tässä ainakin malttia, jos ei muuta...

Tilasin ensimmäistä kertaa noita ovis-testejä, kun aloin epäillä että yritellään ihan väärään aikaan. Mun sisäinen kello kun antaa ymmärtää että ovis tapahtuisi jo paljon aikaisemmin kuin se kalenterin mukaan olisi ajankohtaista. Eli nyt sitten testaamaan miten asian laita oikeasti on.

Mukavaa sunnuntaita ja lisää plussia, kiitos!

Hei kaikki!

Kiva lukea teidän viestejä, kenellä jo tärpännyt ja kenellä vielä onnellista yritystä.. Välillä sitä tietysti turhautuu, kun vauvasiemenet ei ota juurtuakseen mutta palkinto on kuitenkin kaiken sen yrittämisen ja odottamisen arvoinen, eikö? :)

Meillä ei kauheen aktiivista yritystä vielä ole mut luulen et tahti tästä kiihtyy sitä mukaa kun esikoinen kasvaa ;) Kuume kyllä tuntuu kasvavan päivä päivältä..

Vein pojan jo aamun ensimmäisille päikkäreille ja ihanalta tuntuu tuo ilma! Hiukan pakkasta ja aurinkoinen päivä tulossa, mukavaa!

Tsemppiä kaikille ja kuulumisiin!

Lisbetille piti tulla sanoon valittelut tädistä ja toivottaan onnee seuraavaan kertaan. Loistava asenne sinulla kuitenkin.

En nyt muista kenelle muulle piti vielä kommentoida, teen sen varmaan sit seuraavalla kerralla =)

(o) Meillä odotetaan tätiä saapuvaksi, teen loppuviikosta testin mikäli tätiä ei näy, mutta ei oo toiveet kovin korkeella, tuntuu että mahaa juilis hieman silleen menkkamaisesti.

Nyt meen tylsästi kattoon telvisioo, ei jotenkin muutakaan viitti, vie tällänen sateinen tylsä keli kaikki mehut pienestä ihmisestä.

RokkiMami: ONNEA ONNEA ONNEA!!! Aivan ihania uutisia =) Oireet oli kyllä niin varmat, mutta nyt se on sitten varmistettu!

Meillä vietetään tänään pojan 2v synttäreitä, laitoin juuri pojan päikkäreille ja sitten kun heräilee niin vieraat rupeaa jo saapumaan. No onneksi sain eilen siivottua ja kaikki on nyt valmiina.

Täällä menossa kp 13 ja tänään pitää ruveta kunnolla puuhasteleen makkarin puolella ja jatkaa koko ensi viikon ajan että jos vaikka nyt tärppäis eikä ainakaan kaadu omaan laiskuuteen tällä kierrolla =)

sateista päivänjatkoa...

OMPPU: Heippa nyt sitten hetkeks! Toivottavasti me muut tullaan perässä pian sinne O-puolelle! =)

ON: Menkat alkaa olla loppusuoralla, pian alkaa meillä siis yk 3. Saapas nähdä käykö tärppi tästäkään kierrosta. Kumpa osais olla stressaamatta asiasta, mutta tiedän, että kun menkat alkaa läheneen, niin mä alan taas jännittämään, että olisinko raskautunut..

Nyt meen keittelemään kahvit..

PLUSSA TUULIA MEILLE KAIKILLE!! =)

=) Lisbet (kp 4/27, yk 3)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat