Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vai liittyykö miehillä tunteet salasuhteisiin mitenkään? Pelkkää seksiäkö vain?

Kommentit (8)

Juu,miehenä sanoisin että tietenkin voi olla, niin miehellä kuin naisellakin. On monenlaisia " salasuhteita" , monenlaisia miehiä ja naisia. Kaikenlaista löytyy...

Osku78

Tunnen yhden tapauksen, jossa naimisissa olevalla miehellä oli yli 3v (!) suhde toiseen naiseen. Nainen oli aivan rakastunut ja suunnitteli heidän yhteistä tulevaisuuttaan, ja odotti vaan ja teki kaikkensa, että mies eroaisi. Mies ei todellakaan halunnut erota, mutta hän sai suhteesta hyvää seksiä ja ihailua ja palvontaa tältä toiselta naiselta, plus hän koki olevansa tosi sankari, kun oli sen naisen kanssa. Muutenhan nais-rukka olisi joutunut oleman ihan yksin! Tiedän tämän, koska mies kehui mulle tätä, että hän on oikea prinssi valkoisella ratsullaan tälle naiselle :-( Tää toinen nainen on mun ystävä, ja oli kauheeta tietää, mitä mies ajattelee, kun ystäväni ei vaan halunnut kuulla ja uskoa totuutta. En usko, että tällä miehellä oli mitään muita tunteita, varsinkaan rakkautta tai kunnioitusta tätä naista kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Vaimon kanssa on ihanaa arkea. Toisen naisen kanssa toiseen tutustumisen riemua, intohimoa ja nyhjäämistä. Muttei sivusuhteilla ole oikein kasvunvaraa.

Jokainen päivä synnyttää yön

Jokainen rakkaus surutyön

jokainen hetki historiaa

jokainen kertoja tarinaa...

Olen ollut naimisissa 17v ja viimeisen 7 vuoden aikana kolme noin puolen vuoden suhdetta. Nyt ikää alkaa olla niin, että varmaan aika rauhoittua. Vaikka kaikki suhteet ovat päättyneet hyvin masentavasti niin kaikkien kanssa vieläkin pidän yhteyttä.

Itsekeskeisestä ihmisestä. Tänne, mulle, kaikki. Muiden tunteista viis.

Vaimon kanssa on ihanaa arkea. Toisen naisen kanssa toiseen tutustumisen riemua, intohimoa ja nyhjäämistä. Muttei sivusuhteilla ole oikein kasvunvaraa.

Jokainen päivä synnyttää yön

Jokainen rakkaus surutyön

jokainen hetki historiaa

jokainen kertoja tarinaa...

Olen ollut naimisissa 17v ja viimeisen 7 vuoden aikana kolme noin puolen vuoden suhdetta. Nyt ikää alkaa olla niin, että varmaan aika rauhoittua. Vaikka kaikki suhteet ovat päättyneet hyvin masentavasti niin kaikkien kanssa vieläkin pidän yhteyttä.

mulla on ollut yksi ns. sivusuhde muutaman vuoden, mutta ollaan tapailtu vain seksin merkeissä ja todella harvoin. sitten yhtäkkiä mies " päätti" lopettaa meidän jutun, koska tunsi liikaa mua kohtaan. olin hiukan hämilläni, mutta näin naisena ja nyt itsekin varattuna elämä toki helpottui. :)

kaveri toimi ns. kakkosnaisena muutama vuosi takaperin ja se ukkomies oli ihan lääpällään. kun kaveri ahdistui miehen rakkauden osoituksista, hän pisti ukon jäähylle. ruikutti perään kuukausia, mutta pysyi silti vaimonsa ja lastensa luona. ja pikkuhiljaa se kuivui kasaan. onneksi oli fiksu toi kaverini.

eräs varattu mies oli mukamas rakastunut muhun (molemmat varattuja tahoillamme), mutta paskan marjat. se on juuri sitä tunnetta, kun vaimo on jo arkinen ja tylsä, ja sitten joku huomioi ja kehuu, ja antaa pimpsaa. ;)

nainen

nykyään naiset pettää ihan yhtä paljon kuin miehetkin, ellei jopa enemmän. Monet toki välittää " toisesta" miehestä tai naisesta, mutta harvoin se mitään rakkautta on. Jos on, niin sitten vanha jää jo alussa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat