Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Martinkyläntien risteyksessä.

Seuraavan kerran kun alat tööttäilemään (aiheetta) niin en tyydä vaan kansainvälisiin käsimerkkeihin vaan tuun autosta ja vedän sua turpaan, saa..nan ruipelo homo!

Sivut

Kommentit (68)

että lähes kaikki homot vierailee näillä sivuilla. Kuten viestistä nro. 6 voi nähdä, kaveri jo ilmoittautui läsnä olevaksi.

Lainaus:

sä luulet että se s.....ruipelo homo lukee av-palstaa ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta kun se nyt tuli puheeksi niin oon muuten huomannut sellasen ilmiön että näiden pikku tärkeilijöiden isoissa autoissaan pitää monesti mennä liikenteessä pienemmästä autosta ohi vaikka se pienempi auto menis 10-20km/h ylinopeutta.

Itsetuntokysymys vissiin sekin.

ap

Mäkään en voi sietää noita ökymaastureita joiden ensisijainen tehtävä on saastuttasvuudestaan piittaamatta pönkittää omstajansa erinomaisuutta. Paljon enemmän "munaa" on ihmisessä jolla on pokkaa vaikka pyöräillä töihinsä- osoittaa siis ihan käytännössä että poweria löytyy.

Auton kuuluisi olla mahdollisimman vähäpäästöinen käyttöesine eikä mikään muu. Ja päteä tulisi ihan omin voimin, ei sen statusauton kaasun ja töötin avulla.

sulla ei sitten ilmeisesti ole maasturia, ok?

en silit ymmärrä että mitä helvettiä se sua haittaa kuitenkaan vaikka naapurin keijo ja kaarina sellasien hankkivatkin????

ethän sä siitä ole mitään joutunuyt maksamaan kuitenkaan?

joku ostaa cittarin vaatteita ja toinen armania, mitä sitten?

aja sä vaan sillä -84 nissanilla tyytyväisenä, eihän sun naapurit oo sullekaan tullu sen epäöturvalisuudesta tai epäekologisuudesta saarnaamaan?

Muutamia kertoja olen ajanut, itselläni ei maasturia ole. Parkkeeraaminen vaan mun taidoilla ahtaissa tiloissa on aiheuttanut pientä tuskaa, mutta muuten kelpo peli.

Mua ei haittaa yhtään millä pelillä kukakin ajaa. Mutta kyllä mä mielummin katselen hyvännäköisiä ja uusia autoja, kuin vanhoja romuja. Onneksi naapureilla on hienoja autoja.

Lainaus:

tuskin hankkii citymaastureita- koska ei kukaan halua sellaista hervotonta koslaa täyttämään teitä- jos ei ole jotain tarvetta isotella. Ymmärrän sen jossain perämettässä, mutta kaupungissa en mitenkään.

Tunnen paljon maasturikuskeja, osa on ystäviä, osa ei. Ja kaikkien kohdalla kyllä kopsahtaa vastaan tasan samanlainen arvomaailma, jossa ulkoisella statuksella kompensoidaan epävarmuutta tai jotain muuta. Ja menestyksen ulkoiset merkit on kaikki kaikessa.

Eikä nää ihmiset sitä varmaan itse niin ajattele, ihmisen selityksen itselleen on monet:))

Lainaus:

tuskin hankkii citymaastureita- koska ei kukaan halua sellaista hervotonta koslaa täyttämään teitä- jos ei ole jotain tarvetta isotella. Ymmärrän sen jossain perämettässä, mutta kaupungissa en mitenkään.

Tunnen paljon maasturikuskeja, osa on ystäviä, osa ei. Ja kaikkien kohdalla kyllä kopsahtaa vastaan tasan samanlainen arvomaailma, jossa ulkoisella statuksella kompensoidaan epävarmuutta tai jotain muuta. Ja menestyksen ulkoiset merkit on kaikki kaikessa.

Eikä nää ihmiset sitä varmaan itse niin ajattele, ihmisen selityksen itselleen on monet:))

Joku menee psykiatrille toinen hankkii maasturin. Ja jos tienaa tarpeeksi, niin ei kai se sitä tarkoita että niitä rahoja ei saisi käyttää? Mä itse en menisi edes kyselemään mitään selityksiä, mä olen sitä mieltä että ei kenenkään tarvitse mulle auto valintaansa selitellä.

kva että pystyt kohottamaan itsesi muiden yläpuolelle jakelemaan tuomioita itse kunkin arvomaailmasta ja moraalista. itsehän olet tietysti neitseellisen puhtoinen moraliltasi eikä mitään piilotettuja taka-ajatuksia ole sinunkaan mielipiteidesi taustalla....

meillä on maasturi tarpeellinen, asutaan maaseudulla, pitkät työmatkat, mahtuu hyvin laspet ja koirat kyytiin yms troinat kun lähdetään reissuun. maasturi on mukava ajo-ominaisuuksiltaan, trvallinen ja tällainen uusi dieselmalli ei ole mikään saastuttava monsteri.

tämä on meidän valinta ja meille sopivin tällä hetkellä. minä en arvostele itse muden valintoja, ei ole siihen tarvetta, kukin tarpeidensa ja tyylinsä mukaan ostakoot autonsa.

kurja jos jotkut ovat niin ennakkoluulojen ja jonkun vihasekasien katkeruuden sokaisemia etteivät pysty ajattelemaan kuin kovin mustavalkoisesti tästä maailmasta ja jo etukäteen tuomitsemaan citymaasturein omistajat joko homoiksi tai moraalittomiksi materialisteiksi...

vaihtoehto on oikeastaan Lexus. Se on ainoa jonka saa hybridimoottorilla. Kaikkien muiden maasturikuskien autot kyllä kuuluvat meille muille. Te murhaatte tulevaisuuden. Isossa citymaasturissa co2 päästöt yltävät helposti jopa 300:n. Eli toivottavasti tulette järkiinne...

Lainaus:

voi päin naamaakin huudella tollaisille maasturikuskeille. Ruipeloita hinttareita kaikki. Auto kompensoi potenssia ja renkaatkin ne vaihdattaa liikkeessä kun ei jaksa siirrellä niitä itse.

Auto on monelle miehelle jonkun olemattoman itsetunnon tai "sen" jatke.

Anyway, ei ollut kyse valo-ohjatusta risteyksestä vaan kolmion takaa oltiin kääntymässä vasemmalle. Oikealta ja vasemmalta tulee jatkuvalla syötöllä autoja niin tämä urpo siellä maasturissaan tööttäilee.

Tuli sitte sellanen sopiva väli niin puikahdin siihen kaistojen väliin (kahden liikenteenjakajan väliin, vaikea selittää) odottamaan että yks taksi menee niin tämä urpo maasturikuski tulee perässä ja sihenhän ei mahdu kahta autoa joten se daiju tukki sen toisen etuajo-oikeutetun kaistan.

No, sehän sitten sai mojovat tööttäykset muilta autoilijoita, ja ihan aiheesta.

ap

useissa isoissa perheautoissa. Tietämätön, joka juuri ja juuri ulkonäöstä tunnistaa kaupunkimaasturin, osoittaa sitä sormella ja tekee äänekkään päätelmän henkilöstä, jota ei tunne, ihan vain auton ulkomuodon perusteella.

Nimim. bussi riittää minulle

Jos joku törttöilee (esim. tukkii risteyksen typerästi), niin kyllä minä suht. nopeasti torvea toitotan. Tämä tapa jäi asuessamme Italiassa, ja olen todennut sen toimivan aika näppärästi täälläkin liikenteen sujuvoittamiseksi. Erona vain on se, että suomalaiset nolostuvat/hermostuvat ihan suotta. Tarkoitukseni on yleensä ilmaista edessä olevalle törttöilijälle, ettei hän ole ainoa kuski tässä maailmassa, vaan tukkii muiden kulkureitin.

Niin, ja joskus ongelma ei ratkea lyhyellä töräyksellä. Tällöin supertörtöille tulee soitettua torvea yhtäjaksoisesti niin pitkään, että ongelma ratkeaa. Tätä en tosin muista käyttäneeni Suomessa kuin kerran.

Lainaus:

hienoa kielenkäyttöä. Hän todella ilmaisee itseään selkeästi ja käyttää kaunista kieltämme hienolla tavalla. Taitaa olla pätemisen tarvetta...

jostain aikaisemmasta viestistä esimerkiksi, en keksinyt sitä itse. Sen voi siis laajentaa tarkoittamaan yleisesti autoja, jotka ei ole uusinta vuosimallia. Miksi pitää toimivasta koneesta hankkiutua eroon, jos se vielä toimii? Ja saa niitä käytettyjä autoja ostettua muitakin, kuin 80-luvun mallisia. Itse ajelen 5 vuotta vanhalla henkilöautolla. Uutta en ostaisi juuri noiden uuden auton valmistuspäästöjen sekä sen arvonaleneman takia. Tulen todennäköisesti käyttämään auton nk. loppuun.

60

esim vanhat farmarit (10v. tai enemmän) saastuttavat paljon enemmän kuin uudet citymaasturit, puhumattakaan raskaasta liikenteestä.

joten turha yrittää syyllistää maasturikuskeja.

Lainaus:

vaihtoehto on oikeastaan Lexus. Se on ainoa jonka saa hybridimoottorilla. Kaikkien muiden maasturikuskien autot kyllä kuuluvat meille muille. Te murhaatte tulevaisuuden. Isossa citymaasturissa co2 päästöt yltävät helposti jopa 300:n. Eli toivottavasti tulette järkiinne...

Olit siis aika noheva kuljettaja, jos menit siihen kaistojen väliin odottelemaan. Ärsyttävän harvat kuljettajat nimittäin tekevät niin. Yleensä jumitetaan koko risteys jäämällä odottamaan ettei mistään tule ketään.

Se, että mersukuskille töötättiiin oli ihan oikein.

Ainoa, mitä en ymmärtänyt tässä oli se, miksi sinä hermostuit (ja näytit keskaria)!?! Jos mersukuski vähän tuuttaili sinulle, niin se kertoo hänen epämieluisasta paikastaan siinä tien tukkeena. Mutta eihän sinun siitä tarvinnut välittää, sinun kuuluu mennä vasta kun pääset.

laittaa ketjuun vertailulistan isoimpien henkilöautojen, farmareiden ja maastureiden päästöistä. Jään odottamaan. Olen muuten vastikään perehtynyt asiaan, mutta mitäs siitä.

63

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat