Vierailija

ylihuomenna viimeinen työpäiväni työpaikassa josta todella olen pitänyt, työkaveritkin olleet nastoja kaikki. Hakenut vikan 2viikon aikana ainakin 10 paikkaa ja ravannut haastatteluissa tälläkin viikolla joka päivä ja vielä ensi ma olis sellainen tiedossa. Mutta tänään soittivat paristakin paikasta etten tullut valituksi vaan jäin nippanappa toiseksi tai muuta diibadaabaa minkä kai pitäis lohduttaa?! nyt jos tuo ens ma paikkakakaan ei tärppää niin sitten ei olekana mitään tiedossa ja vietän vuosilomapäivänikin murehtien ja elokuussa alkaa taas uusi kausi ja töiden pitäis alkaa.

En jaksa tätä paskaa enää ja taas, aikana ennen lapsia tein pätkiä useamman vuoden ja mun psyyke alkaa olla siihen kuitti.

Vituttaa ahdistaa surettaa itkettää kyrsii kyrpii ja itkettää!!!!

Kommentit (5)

Nythän on ollut lehdissä siitä, miten suomalaislapset voivat huonosti, ja pahoinvoinnin syy on siinä, ettei vanhemmilla ole aikaa lapsilleen. Paranna tilastoja! Ja samalla laitat kuntosi huippulukemiin, liikunta auttaa stressinhallinnassa jne.

Voimia!

Jossain vaiheessa tuntui ettei psyyke kestä, mutta sitten siitä pääsi yli ja nyt ei hetkauta mikään.

Ja tosiaan, lapset voivat kuulemma huonosti, koska vanhemmilla ei ole heille aikaa ja varsinkin äidin työssäkäynti lisää pahoinvointia, joten jos et saa töitä, olet vain hyvä äiti ja lastesi kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olin juuri useamman vuoden kotona eli lapset aloittivat vasta viime syyskuussa päiväkodin ollessaan 5½v ja 4½v. Ja nyt työssä ollessanikin työpäivät olleet matkoineenkin max 8h joten aikaa on siltikin jäänyt lapsille.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat