Vierailija

Eräs tuttuni kertoi hänen tyttärensä tuon ikäisenä näyttäneen rahasta alapäätään. Tämä äiti oli haukkunut tytön huoraksi ja vaikka miksi.

Mielestäni lähestymistapa oli järkyttävä ja itse tuollaisen tapauksen edessä todella menisin itseeni ja hakisin koko perheelle ammattiapua.

Entä sinä?

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tytöllä melko heikko itsekuri

- eli lasta tulisi ohjata toisenaliseen toimintaan ja valistaa/ pelotellakin " namusedistä" - joita todella liikkuu ainakin pk-seudulla...

(tai terttu arajärven sanoin " ei ole häiriintyneitä lapsia, on häirittyjä lapsia" ).

Ja mikäli meilä olisi perheessä noin vakava ongelma, hakisin siihen ammattiapua. Koska olisihan se merkki siitä, että minun vanhemmuudessani tai perheen dynamiikassa tai jossain olisi vakavasti jotain vialla.

Ei siihen auttaisi huorittelu eikä lapsen pahoinpitely verhoiltuna " hyvää tarkoittavaan" piiskaamiseen.

Mun mielestä normaali käytös olisi pelätä ja juosta karkuun tuollaista epänormaalia pyyntöä - TAI sitten yksinkertaisesti teko täyttäisi pedofilian tunnusmerkit, eikä siitä voisi herranjumala UHRIA syyllistää?!?

t. ap

Vierailija:

Lainaus:

ja nykyään rapanisti, 15v lähtien on myynyt itseään ja varastellut huumeita saadakseen. Nyt on ihan pohjalla, yhden lapsen antanut pois.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat