Vierailija

Perheellä on viimosen päälle autot, talot, työt jne. Elämä on yhtä kulissia ja sen kiillotusta. Kuulin tässä mutkan kautta kuinka totuus onkin täysin toinen. Kaveri elää kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja kieltää tilanteen täysin. Kannattaisiko mun sanoa että tiedän heidän tilanteesta ja minulle voisi jutella, jos hän haluaisi purkaa asiaa? Heiltä on menossa parisuhde, talo ja yritys alta.

Kommentit (3)

Itse olleena vaikeassa elämäntilanteessa, en yksinkertaisesti jaksanut olla jokaiselle selvittämässä asiaa, kun voimat oli niin loppu muutenkin, muutama läheinen tiesi missä mennään. Ole tukena sitten, kun tilanne ratkeaa johonkin suuntaan.

Kulissia koko avioliitto. Ja kulissit onkin sitten kunnossa; uusi upea talo, hienot autot jne. Totuus on aikalailla toisenlainen. Harmi vaan, että minulla ei ole yhtään ystävää, jonka kanssa voisin asiasta jutella :' ( Välillä tuntuu, etten kestä tätä kaikkea yksin vaan olisi ihana kun voisi jonkun kanssa edes jutella asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oikea ystävä ei täällä kirjoittelis toisen ahdingosta. Ja naurettavaa että piti talot ja auto mainita. Jos niitä ei olis, niin tuskin olis tätä aloitustakaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat