Vierailija

Satuin juuri kuulemaan kun naapuri päivitteli kohta kaksi-vuotiaamme yksin oleilua takapihallamme (aidattu rivaritakapihan tapainen kaistale, josta lapsi ei 100% varmuudella voi pois päästä, ja jossa ei nyt nurmikkoa ja orvokkipenkkiä kummempaa ole)

Pääsääntöisesti hän ulkoilee kanssani, joskus livahtaa pihalle yksin, silloinkin siis pysyy kuuloetäïsyydellä. Minusta tuossa ei outoa ole, naapurin mielestä siis on.. Kumpi siis " outo" ? :)

Kommentit (10)

Kuten multaa voi syödä, voi kaatua, voi kerätä kaikki orvokit, voi kaataa kippoon kertyneen sadeveden päällensä...

Kovin tuota vaarallisempaa en kyllä keksi, ja nuo em eivät kyllä maata kaada. Siksi minua tuo naapurin päivittely kummastutti, ja äkkiä tuli sellainen olo että olenkohan minä sitten aivan vastuuton ja ainoa lajissani. Onneksi ei siis näin taida olla! :)

Heillä on tosi hauskaa ja näen heidät keittiön ikkunastamme. En kyllä ymmärrä miksi he eivät saisi siellä olla kahdestaan. Jos jotain sattuu niin tokihan heti olen paikalla, yhtä nopeasti kuin jos olisi terassilla istuskelemassa tai tekemässä puutarhatöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mistä sä tiedät mitä se siellä touhuaa? voi vahinkoa tapahtua muutenkin kuin että karkaisi pihasta. miten tollasia pöllöpäitä vielä löytyy....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat