Vierailija

Mä en ole lukenut kokonaista kirjaa vuosikausiin. Iltaisin, kun lapset vihdoin nukkuvat, en enää jaksa. Ja vaikka meillä lapset puuhailevatkin kaikenlaisia omiaan, niin joku ihme signaali siinä on, että jos istun alas, niin se on sitten sama kuin mulla ei olisi mitään tekemistä, eli olen heidän käytettävissään.

Kommentit (18)

Ja puistossa ja pihalla kun lapset leikkii hiekkiksellä. Tai silloin kun katsovat lastenohjelmia, tai kun isä on heidän kanssaan. Joskus kun on oikein mielenkiintoinen kirja, saatan lukea sen yhdessä yössä kun en malta lopettaa, mutta siitä kärsin sitten seuraavana päivänä.

Lapset 1v3kk, 2v6kk ja 7v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

yhdellä lukemisella, kun kerrankin sain.

Muuten en ehdi lukea, koska teen töitä lastenhoidon ohella. Viime kesänä viimeksi luin yhden dekkarin mökillä...

Ja ennen olin todellakin himolukija, kymmeniä kirjoja kuussa.

Ja itse en katso telkkaria juuri ollenkaan (en edes muista koska olisin viimeksi katson... muistanpas, Euroviisu-finaalin katsoin telkusta viimeksi), vaan luen senkin ajan.

olen aina lukenut, vaikka lapseni olikin vauva- ja taaperoaikana melkoisen haastava. Silti löysin silloinkin aikaa hyvälle kirjalle. Nyt luetaan koko perheen kanssa paljon yhdessä.

sitten vaan levy pyörimään kun siivoa tai on vauvan kanssa, tai makaa voimattomana sängyssä. toimii hyvin. mulla on juuri menossa yks hemming mankkell

Lapsi tykkää kylpeä todella paljon. Niinpä lasken hänelle ammeeseen veden, mukaan parhaat kylpylelut ja itse käyn siihen pöntön päälle istumaan kirjan kanssa. Joskus lapsi kylpee parikin tuntia ja minä saan lukea!

laitoksella ja sen jälkeen säännöllisesti useamman kirjan kuukaudessa. Ei tee tiukkaakaan. Vain yksi, joka nukkuu hyvät päiväunet ja iltaisinkin jää aikaa.

2,5-vuotias on koko ikänsä ruvennut nukkumaan vain jos minä makaan vieressä, ja siinähän se aika on kulunut mukavasti kun on saanut pari kertaa päivässä lukea tunnin tai pari sängyssä pötkötellen. :)

joitakin kirjoja ei voi lukea niin että tulee koko ajan keskeytetyksi tai niin että lukee joka ilta 15 min. ja sammuu sitten. Jotkut kirjat taas kestää sen oikein hyvin..

Mä luen kirjoja iltaisin 15-30 min. pätkissä. Hiljaa hyvää tulee.

En mäkään pystynyt paljoa lukemaan vauva-aikoina. Mutta lapset ovat tottuneet siihen, että olen aina nenä kirjassa kiinni. Alkavat yleensä silloin lukea itsekin omia kirjojaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat