Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko normaalia että kunnon menkkakivut mahassa, vaikka menkat ei alkaskaan, että olis raskaana? Mulla meinaan on ollu muutaman päivän menkkakipua alavatsalla ja tänään enempi. Toivon kuitenkin et ne menkat ei alkais.

Kommentit (6)

mulla oli ihan mielettömät menkkakivut joka päivä, kuljin joka paikkaan tamponit taskussa... mutta eipä ne sitten alkaneetkaan, vaan olin raskaana!

että meillä kaikilla nämä oireet ei viittaa mihinkään km, vaan ihan onnelliseen ja loppuun asti menevään raskauteen! :) Pelkään sen takia niin paljon, sillä viimeksi ku oli nämä oireet sain keskenmenon...Ihana kuitenkin kuulla, ettei nämä oireet aina tarkoita sitä pahinta.

olisi kiva kuulla jatkossakin, miten teille kävi! :)

haleja

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä plussasin torstaina ja lauantaina vielä vahvemman viivan. Piti testata toisenkin kerran ku ei meinannu uskoa todeksi. Toivotaan et kaikki menee hyvin loppuun asti. Ens maanantaina mulla on eka neuvola aika =)

Mulla kanssa oli niin että oli menkkamaisia kipuja viikon verran mutta tätiä vaan ei kuulunut. viikko siitä kun piti alkaa tein testin ja plussa oli. Se meni sitten kyllä kesken. Nyt on taas sama, viikko on maha nippaillut, menkkojen pitäisi alkaa tiistaina, toivotaan ettei ala! Siskolla on kuulemma ollut sama juttu joka raskaudessa.

on menkkamaisia alavatsa kipuja ollut jo muutaman päivän ja olin varma että menkat alkaa, mutta ei ole alkanut, vaikka olisi kyllä jo pitänyt...toivon että kaikki olisi silti hyvin ja vihhdoin olisi tärpännyt yhden km jälkeen...

Onnea sulle ja + tuulia!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat