Vierailija

Ja tässä tarkoitan maksullista ennustajaa joka toimii ihan ennustaja-nimikkeellä, en ilmaisia palsta-ennustajia vaikka toki heiltäkin osalta ammattitaitoa varmaan löytyy ;)

Kommentit (3)

ennusti et mulla 2 lasta (on) ja vaikeuksia jonkun naispuolisen henkilön kanssa ( no anopin kans on ollut..) töitä ei nähnyt ihan heti ( edelleen olen kotona ja täst ennustuksest jo 1,5v)

joku vanhempi mies kuole.. ( tämä viel toteutumatta, onneks! )

Minusta ihan hyvin ennustettu 5e:n hintaan, enempää ei suostunut ottamaan =)

Hän ennusti minulle kolmea lasta, kahta poikaa ja yhtä tyttöä.

Nyt minulla siis yksi poika, enkä halua lapsia enempää. Mutta mistäs sitä tietää kuinka käy.

Hän ennusti minulle myös vanhempaa miestä.

Kaikki on tietenkin suhteellista, mies on minua 9 vuotta vanhempi.

En ottanut ennustusta kovinkaan vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tapaan hyvän, erittäin kunnollisen miehen (tapasin kyllä) ja hän on ulkomaalainen (sekin piti paikkansa!)

Hän sanoi että ulkomaat näyttelee elämässäni aina suurta roolia ( olen asunut kolmessa maassa ja juuri silloin oli tulossa matkoilta) ja minulla saatta tulla terveyden kanssa ongelmia (sairastuin diabeetekseen puoli vuotta tämän jälkeen) vaikka luulin että olen terveyden perikuva kun olen entinen MM-sarjan juoksija.

Siskolleni ennusti sama nainen tyttölasta, hän silloin hän oli raskaana ja sai tytön. Vielä että oli muuttanut juuri uuteen asuntoon. (Justiinsa tultiin silloin muuttamasta häntä).

Äidilleni sanoi että hänellä on paljon lapsia ( totta!), sitäkään ei kyllä päältä ois voinut päätellä, äitini on ikäistään nuoremman näköinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat