Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tilanne on sellainen, että olemme olleet jo pitkään asumuserossa, eron syynä oli oma väsymiseni miehen tietynlaiseen lapsellisuuteen, siis miehenä. Mieheni, korkealle koulutettu, oli tietyllä tavalla henkisesti lapsi ja usein jollainlailla henkisesti väkivaltainen, ei tunteiden näyttämistä jne. Kuinka ollakaan, fyysinen intohimo meni puoleltani ihan nolliin. Olen tapaillut toista miestä asumuseron aikana. Seksiä mieheni kanssa ei siis ole ollut lähes 2-vuotisen asumuseron aikana. Mieheni kun nähdään, ns. vonkaa aina sitä asiaa miksi meillä ei ole seksiä, soittelee aina silloin tällöin aika äkäisenä ja jollainlailla tosi ahdistavasti painostaen puhuu seksistä ja siitä, miksi sitä ei ole. Olen sanonut asiallisesti syyt siihen. Mieheni on kaikinpuolin ihan kelpo mies, mutta haluaisin tietää, käyttäytyykö hän kuin pikkupoika tässä suhteessa, jotenkin olettaisin, että aikuinen mies ymmärtää yskän ja ei ainakaan tuolla tyylillä yritä saada minua ns. takaisin.

Tätä on vaikea selittää, mutta jos joku osaisi nähdä, onko ex-mieheni ihan lapsellinen vai oikeasti mies. Käyttäytyykö mies noin lapsellisesti.

Kommentit (11)

Liian monta vuotta olet jo tuhlannut. Jos ei nappaa niin antaa olla ja jos toisella ei ole muuta kuin perse mielessä niin kyllä ne yhteiset jutut ovat silloin niin vähissä ettei siitä kannata enää suhdetta alkaa kyhäämään kokoon. Löydät varmasti jonkun toisen kunhan vain saat katkaistua napanuoran ex-mieheesi!!

Vierailija:

Lainaus:

He osaavat syyllistämisen taidon ja käyttävät sitä varmasti hyväkseen niin kauan kun toinen vain siihen samaan lankaan menee. Se on sairaus, katso ap vaikka haulla " persoonallisuushäiriöt" - näyttääkö tutulle?

Aina ei ole itsessä se vika. Pärjäämistä!

Aika pitkään oletin, että mieheni on perusteluissaan ihan oikeassa, väitteleehän hän aika vaikealta alalta tohtoriksi juuri. Huippulahjakas, komea jne., mutta äärimmäisen itsekäs ja miten sen sanoisin, aikaisempiin niihin muutamaan ns. normaaliälyiseen seurustelukumppaniini verrattuna jotenkin niin tunteeton. Joskus hän tässä eron aikana sanoikin, että jos seksiä ei ole, sitten hän voi unohtaa minut huomispäivänä. Että jos ei sitä ole, sitten ei minusta ole olemassa mitään muutakaan. Tuo lause tuntui ihan oudolta, koska voidaanhan olettaa, että nainen esim. vammautuisi joskus, niin miten tämä nero sitten laittaisi suunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olet ap näköjään tietoinen tilanteestasi hyvin, sinä kyllä tulet pärjäämään! :-)

Terv. kaksi kertaa vastannut (" perse mielessä" ja tuo " persoonallisuushäiriö" ) vastaaja - jolla on ehkä jollakin tapaa omakin lusikka sopassa hieman vastaavanlaisessa tilanteessa hieman vastaavanlaisen miehen kanssa...

Vierailija:

Lainaus:

Liian monta vuotta olet jo tuhlannut. Jos ei nappaa niin antaa olla ja jos toisella ei ole muuta kuin perse mielessä niin kyllä ne yhteiset jutut ovat silloin niin vähissä ettei siitä kannata enää suhdetta alkaa kyhäämään kokoon. Löydät varmasti jonkun toisen kunhan vain saat katkaistua napanuoran ex-mieheesi!!

Olet oikeassa ja itse voin sanoa suoraan, että tuo asumusero ainakin todisti sen, että kuinka vähän muuta mieheni mielessä minun suhteen on ollut, sanoit osuvasti, että perse on ollut ainoastaan mielessä. Se minulle on jäänyt hänestä nyt käteen, tuntui ikävältä huomata tuo tosiseikka; että oikeastaan ainoa asia, mikä häntä avioliitossa kiinnostaa, on että oli olemassa tällainen pimppa, ja nyt kun meikäläinen pisti pimpan kiinni, hän suuttui.

Siis ihan hullulta kuullostaa, ja itse tosiaan olen hänestä irtautunut ja tutustunut yhteen uuteen mieheenkin vähitellen, mutta yritän vaan saada itselleni tosi selväksi sen asian, että olen vaistojeni kanssa oikeassa, että se alapää se vaan on, mikä häntä on tässä erossa kismittänyt. Tosi törkeää mielestäni! Siis toki seksi on tärkeää, mutta näinkö sitten sitä huomaa, että ainakaan minun mies ei kaivannut mitään muuta kuin sitä alapäätä.

Sehän vaan töksäyttää!! Saman sää voit sanoa: Ollu kiva päivä, vielä kun siivoaisit tiskipöydän ( tai jynssäisit vauhtiraidat pöntöstä tuoreeltaan).. Onko se pienempi asia?

Mää lähinnä otan vitsinä kun kysyn mieheltä oliko ruoka hyvää ja se heittää: oli, vielä kun sais pillua..

Mää en kehota eroamaan, vaan hoitamaan parisuhdetta! Te ette todellakaan KESKUSTELE jos olet havainnoivasi miehen puheessa SUA VAIVAAVIA ASIOITA!!!

Onneksi mulla on mies jonka asioihin KOMMENTOIN ja joka sanoo mulle asioitansa ja huoliansa. Ettei tarttis harrastaa seksiä toisen kanssa -vaan koska oma kumppani sitä haluaa???

6

Onko SUSSA mitään " vikaa" vai onko syyllinen muka vaan miehessä?

Miten kaksi AIKUISTA ei muka järkevinä ihmisinä kuuntele mitä toinen sanoo?

Jos toinen " vonkaa seksiä" ja sää selität jotain skeidaa niin eihän se sun " selitys" silloin joko oman sanallisen kyvyttömyyden vuoksi joko mene jakeluun, toinen kuuntele tai te tappelette asiassa " mukamas" .

Mua ihmetyttää miten kukaan JÄRKEVÄ aikuinen edes kehtaa kirjoittaa että harrastaa seksiä toisaalla, muttei anna miehelleen joka sitä haluaa!? Miksi et anna? Syy sussa(kin)?? Harrasta seksiä sen miehesi kanssa. Hakekaa ammattiapua, koska haluat kostaa miehellesi " syillä" joilla se tekee sua kohtaan väärin.

Jos et hoida ihmissuhdettasi niin luuletko että se on miehesi syy ja ratkeaa miestä vaihtamalla?

He osaavat syyllistämisen taidon ja käyttävät sitä varmasti hyväkseen niin kauan kun toinen vain siihen samaan lankaan menee. Se on sairaus, katso ap vaikka haulla " persoonallisuushäiriöt" - näyttääkö tutulle?

Aina ei ole itsessä se vika. Pärjäämistä!

kiitos molemmille kommenteistanne. Olen aika harkitsevaa tyyppiä ja siksi olen ollut aika epävarma, että olenko oikeassa kun olen haistavinani vaan tuota vonkausta jatkuvasti. Mieheni on sanonut suoraan, että kaikki olisi täysin hienosti jos vaan sitä pim....saisi.

Koska hän oli ja on tunteeton, se ei voisi millään niin toimia. Olette ihan oikeassa, taidan tehdä ratkaisuni ja lakata hukkaamasta enempää aikaa.

Vasta kun olin jo lähettänyt vastaukseni alkoi minua kaduttamaan, että niin " rumasti" kirjoitin, mutta kiva jos se sai sinut tekemään päätöksesi! Onnea tulevalle!!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat