Vierailija

Kaivattaisiin käyttäjien kokemuksia; hyviä ja huonoja puolia.

Kommentit (4)

On hyvin samankaltainen kuin Ergo, mutta väreissä ja kuoseissa on laajempi skaala vaihtoehtoja. Löytyy kestovaippa piste comista.

Meillä on Ergo, jota en kyllä vaihtaisi pois. Erittäin hyvä kantajalle käyttää pehmusteiden ansiosta sekä vauvan suosima. Vertailukohteina ei tosin ole Patapumia tai Yamoa, vaan kantoliina sekä BB.

jotta älä osta niitä vauvaroikottimia eli rintareppuja jotka ei ole ergonomiasia vauvalle! Ne ei tee hyvää selälle eikä lonkille. Tekee pahaa kattoa äitejä jotka on ehkä epätietoisuudessa laittaneet vauvan sellaiseen =(

Kannatan myös liinaa trikoista taikka ihan kudottua =)

Kudotulla on helppo kantaa painavampaa lasta mutta esim. tuo Babu Bundler joka minulla on niin sillä kantaa myös tuota vuoden ikäistä ihan helposti. On siis tukeva liina. Ja oli muuten pelastus jotta minulla sellainen oli kun tyttö oli korvatulehduksessa eikä nukkunut makuultaan =/

No mutta kannattaa tutustua kaiken maailman liinoihin.. Sellainen neliöliinakin luulisi olevan ihan kätevä mutta siitä ei ole minulla minkäänlaista kokemusta, kehuja olen kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

EI siinä mielestäni ole mitään muuta miinusta kuin hinta. Patapumkin on hyvä mutta tykästyin enemmän ergoon.. On siis molemmat ollut käytössä.. Nyt vain ergo.. Kannan sillä kevyesti päälle vuoden vanhaa 9.3 kiloista tyttöä.. Plussat ergolle on myös että sillä voi kantaa lonkalla (en ole ikinä opetellut) Sekä ihan vauvaa voi kantaa kun ostaa vaan sen insertin. On siis monipuolisempi kuin Patapum.. Eikä ergoa tarvitse vaihtaa vauvasta taapero malliin..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat