Vierailija

Minusta on alkanut tuntua, että sisarukseni puoliso kokee minut uhaksi. Tai jostain muusta syystä ei pidä minusta. Pitäisikö kysyä suoraan asiasta vai ottaa välimatkaa? Toisaalta sisarus on rakas, mutta en tahdo aiheuttaa heidän parisuhteelleen ongelmia. Kokemuksia?

Kommentit (2)

Tuntuu, että hän on jollain tapaa mustasukkainen minun ja veljeni suhteesta eli siitä, että meillä on yhteisiä asioita, joihin hän ei liity. Ei esim. oikein tunnu pitävän siitä, kun muistelemme jotain hauskoja vanhoja tapahtumia tai muuten menneitä. Jotenkin myös se, jos komentelen (esim. pyydän keittämään kahvia vanhempiemme luona ollessamme), tai kiusoittelen veljeäni (vaikka hänen musiikkimieltymyksistään), saa hänet takajaloilleen... itse olen aina yrittänyt olla ystävällinen kälyä kohtaan, mutta hän ei oikein tunnu hyväksyvän minua. Kälyllä itsellään ei ole kuin yksi 13 vuotta vanhempi sisarus, jonka kanssa ei lapsuuttaan varsinaisesti ole jakanut ja välit ovat etäiset, ehkä hän ei siis oikein ymmärrä sisarussuhdettamme.

Jutteleeko siskosi sinulle paljon omista " yksityisistä" asioistaan? Luuleeko mies, että juttelee? Jos tällaista esiintyy, ymmärrän yskän, mutta muuten en juuri. Jatka samaan tapaan kuin ennenkin, jos sinut koetaan uhkana niin se on miehen ongelma, ei sinun ja siskosi. Sisko on kuitenkin sinun sukulaisesi, tämän mies on " vain" vieras, jonka siskosi on itselleen elämänkumppaniksi valinnut. Veri on vettä sakeampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat