Seuraa 

Uusi viikko taas alkaa =)

Sivut

Kommentit (35)

ONNEA plussanneille Tinnii & EE!!

EE:lle lähetän ison tsemppilähetyksen ja toivotaan, että vuodot nyt loppuisivat niin että voisit heittää huolet pois ja pääsisit onnellisetsi odottamaan massun kasvua :)

ON ei mitään uutta. Tikutin eilenkin ovista, mutta tuli vaan samanlainen haaleaakin haaleampi viiva kun toissapäivänä joten ei kai vielä ole tulossa. Meinaakohan tää taas megakiertoa, höh :|

T. Manna kp 14 /30-39

DeFeis Mulla oli viimeisessä raskaudessa reilua ruskehtavaa vuotoa viikko ennen menkkoja. Jospa se olikin kiinnittymisvuotoa? Toivottavasti niin myös sinulla

mp73 Mulle on ihan hepreaa tommoiset kokeet, mutta varmasti helpottaa kun asiaa tutkitaan.

Mannaryyni Kiitos myötätunnosta. Mä rohkaistuinkin kertomaan miehelle mun pahasta olosta, siitä alempana lisää

EE Jos en uskalla onnitella, niin toivon täydestä sydämestä että kaikki menisi hyvin ja tuhruttelu loppuisi. Pidetään sormet ja varpaat peukussa.

ON: Eilen mies kyseli, että mitä mä oikein mietiskelen, ja annoin tulla koko vauvakuume purkauksen. Hyvä niin olikin, sillä miehellä ei ollut aavistustakaan mun valtavasta kuumeestani. Se luuli että olen täysin tyytyväinen tähän TJOT linjaan. No, en mä tiedä muuttuiko miehen asenne mihinkään, mutta kävi äsken kattomassa missä mä surffailen, ja naureskeli vaan hellästi että kattele vaan rauhassa niitä vauva sivuja....ehkä se siitä lämpenee.

Ainakin helpotti mua kun sain purkaa mieltäni. Ja kiitos teille kun täällä saa tuskailla rauhassa tilannettaan.

Ovis oireita ei ole vielä ollut. Limainen olo kyllä on, mutta vatsan kipristelyt vielä puuttuvat, ootellaan ootellaan.

Harakkahuttu kp13/28 yk 15

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hyppään pikaisesti pinoon minäkin. Eilen hätähousuna kp 27 tein RFSU:n markettitestin ja negahan se oli. Tein testin aamulla ja illalla kun sitä tihrustelin valoa vasten, niin ihan himmeä viivan häivähdys siinä näkyi mutta taitaa olla viivanpaikka. Vielä en kuitenkaan ole toivoa menettänyt, testailen viikonloppuna uudelleen jos täti ei porhalla paikalle sitä ennen.

Aikaisemmat raskautumiset olen testannut kp 31, joten ei ole kokemusta näkyisikö plussa jo aiemmin. Lisäksi olen silloin käyttänyt jotain apteekin testejä enkä tollasia liuskoja. Oireita mulla tietty on, mutta raskausoireeksihan voi laittaa mitä vaan jos oikein haluaa ;) Noi RFSU:n testit on mun mielestä muutenkin vähän epäluotettavan oloisia, joten apteeksita haen jos vielä testaustarvetta on. Onko muilla kokemuksia noista markettitesteistä?

Tämä oli nyt täysin omanapainen viesti, yritän kirjoitella toiste paremmalla ajalla, nyt pitäisi kai tehdä ihan oikeita töitäkin :)

Surkki kp 28/25-31

2poj@aäiti: Meillä on kans ollu ilmassa puhetta yritys tauosta.. Mies haluaa vauvan, mut ei pupuilla kalenterin mukaan.. Tuntuu kuitenkin, että itse olen km:n jälkeen rauhallisempi (surullisempi?) vauvakuumeilun suhteen. Tietysti toivon että tärppäisi, mut tämä vie voimia kovasti vaikkei sitä ajattelisikaan.. En haluaisi kuitenkaan vielä kokonaan luovuttaakaan!

Menkkamainen nippailu olo nyt ja viimeksi pupuilua su.. mies tulee kotiin vasta huomenna eli jos ovis on vasta nyt, niin rauhallisin mielen saapi siirtyä tätiä odottelemaan..

Onnea EE ja Tinnii plussista! Ja Mp3 pääsitte lääkärin huomaan, siirtäkää huolehtiminen hänelle ja yrittäkää nauttia toisistanne.. Onnea uuteen kiertoon=)

Peukutuksia muillekin, tärppionnea!

=)Mami kp19

2poj@näiti: Mulla kans ikäkriisiä raskautumisen suhteen. Ajatuksena on mulla ollut että lapset olisi "tehty" ennen 30v ja sitten piuhat poikki. Syyskuunloppun tuli 29 täyteen eli.. Ystäväni sanoi hänkin jo siirtäneensä rajaa 38v (hän nyt 34v)

Mulla alkaa mieliin hiippailla taas, et jos tämä olikin tässä (tyydyttävä näihin ihaniin mitä on =) ) Harmittaa jos km jää viimeiseksi.. Tauosta puhui mies ja ihmetteli kun en ostanut ovistestejä lisää (unohdin viime kauppareissulla) Että eipä taida meistä kumpikaan tietää mitä ajatella

Tässä kuussa en tiedä osuiko ajoitus kohilleen tai sitten en ovuloinu. Mut pupuilua oli enemmän kuin vuosiin =)

Onnea ja tsemppiä plussanneille ja plussaamiseen!!

=) Mami kp 23

Mimosakukka: laitoin äsken spostia.

Niin, voishan tää ehkä olla myös kiinnittymisvuotoa ellei tästä ala kunnolla lorisemaan. Huomasin tuossa muutama tunti sitten (tarkemmin sanottuna jo iltapäivällä) että tänään on ollut aalloittain öklö olo. Ei ole tarvinnut mennä sivistämään vessanpönttöä kuitenkaan, mutta aina välillä sellanen yöh -olo. En osaa tarkemmin selittää. Anyway, piti sitä sanoa että ei mulla menkkojen alkupäivinä koskaan tuollaista allottaista öklöä oloa ole ollut... tai en ainakaan muista.

Anteeksi tunkeutuminen pinoonne, mutta paljon onnea plussasta, EE, pidän peukkuja, että tällä kertaa menee hyvin ja loppuun asti! Välillä olen käynyt kurkkimassa pinoanne ja nyt bongasin tämän hienon uutisen! :)

Mihinkäs pinoon odotus-puolelle nyt siirryt, onko se kesäkuu?

Minulla poksahti puoliväli rikki reilu viikko sitten ja mahaa alkaa jo kertyä. Ihan hyvin on toistaiseksi mennyt ja parvo-rokko riskikin voitettu. Vauva kovasti jo liikuskelee ja reilun parin kuukauden päästä alkaa jo äitiysloma! Niin se aika rientää.

Vilkutus myös kaikille vanhoille tutuille, joita täällä valitettavasti näyttää olevan vielä.

Hilpsu rv 22+4

Tämä kone teki äsken jotain sangen omituista ja sain aikaiseksi pelkän otsikon viestiini.

Piti kertomani, että täti saapui kylään tänään aamupäivällä. Osasin kyllä odottaa tätiä saapuvaksi juuri tuolloin, koska kaikki merkit viittasivat siihen. Kierrosta tuli sitten 29 päivää vaikka yleensä maksimi on tuo 28 päivää. No ovulaatio tuli päivää myöhemmin kuin olin odottanut, että sinänsä ei ollut yllätys. Olo on ollut tosi kipeä ja väsynyt koko päivän. Kaiketi tämä piinailuviikko on ottanut aika paljon voimille, vaikka tätin tuloon osasikin valmistautua. No täytyy tässä keräillä voimia ja yrittää uudella innolla tulevassa kierrossa.

Aamukaste kp 1/25-29 yk 3

EmmaElisabeth: Mulla oli toisessa raskaudessa alkuviikoilla menkkojen kaltaista vuotoa. Soitin neuvolaan ja käskivät odottaa viikon ja tehdä uuden testin ja jos testi olisi positiivinen niin sitten neuvolaan. Testi oli positiivinen edelleen, joten raskausviikolla 9 tehtiin ultra, jossa selvisi että raskaus oli alunperin tuplamallia. Vuoto olissitä, että toinen tulokkaista meni kesken (ja se toinen siis on nyt 3 vee).

Taidan sitten testailla viikon päästä uudestaan. Tosin testasin viime keskiviikkona ja torstainakin uudestaan (vuoto päällä) ja silloin vielä oli plussa.

EE rv 5+ (ja orastava kuvotus)

Ensinnäkin kaikille suuri kiitos myötähaleista ja tsempityksistä!!!!

EE, Tinnii, Pihlajankukka, Surkki: Oletteko testailleet??? Jännityksellä odottelen vastauksia =) Oliko muitakin piinailijoita?

2poj@näiti, MammaMia, Mannaryyni, Mimmu_84:

Voi surkeus, iso myötähali teille!!!! Kyllä toi täti nyt meitä koettelee! Jaksuja vaan uuteen kiertoon! bd

Bamboe: Tsemppiä teille kuitenkin!

Mimosankukka: bd peukuttaa!!!

DeFeis: Jaksuja lentsuiluun! ja tsemppiä muutenkin!

Harakkahuttu: Piristystä toivottelen, meillä tepsii pieni flirtti ja huumori =)

On: Kävin torstaina taaaas verikokeissa (kp4), menee vissin 1-2 vkoa vastauksien saamiseen. Kävin samalla reissulla napolla ja sain tulosteen, että olenko ovuloinut. Netistä hain vastauksia ja omien tulkintojen mukaan olisin ovuloinut.... ihmetyttää vaan että miksi ei tärppää vaikka todellakin oli raju yritys viime kierrossa??? Kp22 siis otettiin verestä S-PROG = 39.1 eli viittaa siihen että olen ovuloinut ja SE2 = 0.26 mikä myös viittaa normaaliin. Nyt otettiin vielä S-FSH, S-LH ja S-TESTO katsotaan ja odotellaan gynen soittoa... Eipä tänne muuta.

Kaikille tsemppiä vielä kerran!!!

mp73, yk22, kp 8/27-32

Tai päivähän se jo on. Heräsin noin 30 minsaa sitten, yö oli aivan kamala. Heräilin yöllä ainakin kuusi kertaa (näin painajaisia) ja koko yön särki selkää ja sattui mahaan. Aamulla sitten vähän verta pyyhkiessä, joten eiköhän se sitten taas ollut tässä. Tosin jos ne menkat nyt alkaa, niin alkavat sitten melkein viikon etuajassa.

Noh, pitää mennä leipomaan kreikkalaista maalaisleipää, joten see ya later!

Täällä on raskausoireiden kuvittelu/keksiminen hyvässä vauhdissa, välillä on muka huono olo, mutta sitten tuntuu taas ihan normaalilta. Lisäksi tekis mieli kertoa suurin piirtein joka vastaantulijalle tästä vauvatoiveesta. Testiäkään en ole vielä ostanut. Esikoista tehtäessä olin tärppikierrossa päättänyt, että nyt en testaa liian aikaisin ja testasin vasta kp 45. :) Kakkosesta en niin tarkkaan muista koska testasin mutta silloin varmaan kun ois pitäny kuukautisten alkaa. Mulla on kuukautiset usein täydenkuun aikaan, eli viikon päästä pitäis tulla.

t. Kanervankukka yk1 kp 25/n.30

sen verran malttamaton olin että kun testi oli tänään laatkossa ni hetihän se piti tehä....

eli la olis nyt sitte 11.6.09, on koko ajan sellanen olo että tää kävi turhan helposti. muutta toisaalta miehellä nyt ollut sellainen reisuurytmi että on kotona aina to-su eli vaikka ovis olis ollu ma-to ni silti on vissiin löytynyt "eläbviä" kokoajan kyydistä.

nyt iski ankara stressi. ehdinkö anomaan säästölomani viellä enne ä-loman alkua että saisin ekalta 3kk:lta palkan vai miten. saapi nähä pitänee siis pomolle melko nopeeta ilmotella.

nyt olis kaupan elokuussa ostettuja kotitestin liuska ovistestejä 7kpl jos jotakuta kiinnostaa niin ota yhteyttä tinttarulla@gmail.com

piinailijoille voimia uusiin kiertoihin. nyt tuntuu siltä että ole "pettänyt " teidät kun näin nopeeta plussa tuli....

tinni ja rv 4+5

Onnittelut plussanneille ja muille tsempitystä niin oviksen bongailuun kuin piinailuunkin :)

Itsellä piinailu jatkuu, en oikein tiedä mitä ajatella. Tein kp 27 eli ma-aamuna rfsu:n testin, joka oli nega - tosin testiajan jälkeen siinä näkyi joku viivan häivähdys, mutta olisiko ollut se kuuluisa viivanpaikka. Toisaalta tekisi mieli testata uudelleen, sittenpä ei tarvisi enää miettiä olenko vaiko en. Ehkä siis marssin huomenna apteekkiin ja haen sieltä selkeälukuisen apteekin oman testin. Jos sitten su-aamuna testailisi ellei tätiä ole siihen mennessä näkynyt.

Mahdollisia oireita voisivat olla ehkä vähän kipeät rinnat, väsymys, etenkin iltapäivisin etova olo, vilunväreet, ajoittaiset mahatuntemukset jne. Mutta oireitahan nyt on helppo aina kehitellä, eri asia sitten tarkoittavatko että ihan oikeasti olisi tärpännyt.

Surkki kp 31/25-31

Eijei, kyllä tää vuoto on ihan kuukautiset, valitettavasti. Huono olo on kyllä edelleen... tiedä sitten mitä on. Mutta toisaalta hyvä, että menkat alkoivat ennen aikojaan, kierto lyheni sieltä päälle kolmestakymmenestä nyt sitten vähän inhimillisemmäksi.

2poj@näiti: Vanhempi neiti syntyi 01/2003 ja nuorempi neiti 01/2005. Aika isoja tyttöjä jo ovat.

eli en oo vielä testannut kun tuo posti tuo sen testin huomenna tai ke.

nyt siis kiertopäivä33/28 (noinko merkataan)...

eli tjot asenteella. päätetty elokuussa vain se että kierukka poistetaan ja saa tulla´nyt eikä iltatähtenä sitten 5v päästä.

en uskonut tän nyt näin helposti käyvän....

voimia ja isoja haleja.

Onpas kummaa. Eilen kun töissä tänne kirjoittelin, näkyi hienot sivut. Nyt kotiläppärillä näkyy erittäin yksinkertaiset vauvalehden nettisivut. Outoa.

Sydämelliset onnittelut plussanneille!

Toivottavasti plussat pärähtää tässä kuussa monelle.

nyt aamukahville ja neitosten kanssa leikkimään.

Mukavaa päivää!

Alisia ;o)

Voiko raskausaikana olla kuukautiset? Olen kuullut, että monelle on näin käynyt (ainakin meidän lähipiirissämme), mutta en olisi koskaan uskonut, että se on mahdollista ellei olisi sattunut nyt niin saman kaltainen tilanne itselleni.

Vuoto on siis ollut jo 2 päivää ihan minimaalista tiputtelua ja tuhruttelua - siteeseen ei siis tule juuri mitään. Nämä olivat ihan kuin tavalliset kuukautiset, mutta vuotomäärä vain oli n. 30% siitä, mitä vuodan silloin, kun minulla on normaalit kuukautiset (ja silloinkin vuodan aika niukasti - en siis koskaan runsaasti, paitsi kun tietysti keskenmenovuoto on runsasta). Silti kipuja minulla on ollut aika paljon =o/. Sellaisia todella kovia kuukautiskramppeja alamahalla - mutta toisaalta, sellaisia minulla oli rv:llä 4 myöskin meidän kuopuksesta, joka nyt on kohta 4 v. tyttö =o). En tiedä mitä tässä uskoisi / miten asennoituisi.. .

Kaikille tärppionnea! Jaksamista kuumeiluun!

EE 'pohtii' rv 5+ jotakin.

Kiva "nähdä" teitäkin pitkästä aikaa =o) - olette paljon mielessä, *ihana kuulla, että teillä on mennyt kaikki noin hienosti ja olette jo noin pitkällä* - kiitos paljon onnitteluista =o)!

Minä en tosin tiedä onko tämä(kin) ilo ja onni nyt vain lyhytaikaista - sillä nyt *vuotaa* ihan vertakin =o(. Olen kyllä kuullut naisista, joilla saattaa olla ihan kuukautiset (ts. kuukautistyyppistä vuotoa) alkuraskaudessa, ja silti mennä kaikki hyvin, mutta en usko itse olevani yksi heistä. Kummassakaan onnistuneista raskauksista ei tullut minkäänlaista vuotoa - olen skeptinen.

Kesäkuisiin, Hilpsu, jo kerkesin kirjoitella (laittaa horoskooppi G:tä pystyyn ;o)), laskettu aika olisi nyt kuukautisten mukaan 10 kesäkuuta - todellisuudessa tämä kierto oli pidempi, eli oikeampi la voisi olla 15-16 kesäkuuta.

Saas nähdä miten tässä nyt käy! Onneksi on tulossa ystävä tänään (vauvansa kanssa =o)) kylään - saapi ajatuksia vähän muualle. Eihän se auta murehtia, aika näyttää.

Mutta oli kyllä kiva kuulla Mimmistä ja Hilpsusta! Seesteistä odotusaikaa teille toivottelen, ja toivottasti me pian nähtäisiin Odotuspuolellakin =o) (sitten, kun uskaltaudun sinne ihan oikeasti siirtymään).

EE 'epävarmassa tilanteessa'

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat