Seuraa 

Aloitanpa uuden pinon tälle viikolle

Sivut

Kommentit (42)

Testasin äsken sitten negan.. :(

Näin niin toden tuntuista unta että olisi tullut kaksi viivaa ja olin kertomassa parhaallee ystävällenikin..

Eli nyt odotellaan vaan tätiä kylään ja katse seuraavaan kiertoon..

Muille plussa tuulia!

Bejpi kp 29/28-33 yk 3

edelleen roikun.. Täti ei tullutkaan eilen kylään, onhan sillä viellä sunnuntaihin aikaa..

Pahoittelu ainakin Muumiskalle ja Pupselille.

Pakko kai se on rueta pukeman itsensä ja neiti ja raahautua töihin että saa muuta ajateltavaa..

Bejpi kp 30/28-33

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Testasin aamulla, lopputulos linkissä. Hullu olen, kun pitää noin monta testiä käyttää heti : ) Paitsi että tuo kasettitesti oli vahinko, aukaisin väärän paketin ja pakkohan se sit oli käyttää :D

[http://www.aijaa.com/v.php?i=2870322.jpg]

Eli kuvassa ylhäällä kotitestin puikkotesti (20mlU), One step herkkä kasettitesti, One step herkkä liuska ja alinna tuo kirottu RFSU:n testi. Kaikkiin tuli selvä viivanpaikka, mutta liuskatesteihin vasta testiajan jälkeen, kuitenkin ennen takarajaa. RFSU:n testi on tuossa jo kuivunut ja viiva selvästi haalistunut mutta muut ovat samanvahvuisia kuin testatessa.

Tätiäkään ei näy, valkkaria hieman ja vatsan vihlontaa vuoroin vasemmalla, vuoroin oikealla. Pelottaa vaan että kyllä ne menkat vielä alkaa, kun viimeksikin menkkojen aikaan oli samanlaiset kivut :( Mutta, viimeksi tässä vaiheessa oli tullut tuhrua jo pari päivää ja hanat aukesivat. Eli toiveet on korkealla ja pahinta kuitenkin pelkään...

t: Piki kp 33/27-32 (dpo15), yk2

Mulla jännäilyä riittää vielä, kun oviskin oli niin myöhään eli viime tiistaina. Joten vielä pitäisi odotella viikon verran. Saa nähdä kuinka pitkään jaksan ja milloin "oireita" alkaa ilmestyä. Vielä ei ole kyllä mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen.

Täältäkin paljon onnea plussanneille ja pahoittelut heinäkuisiin siirtyneille!

Tsemppiä piinailuun:)

T: eepu kp25/28-30-?

Onnittelut kaikille plussanneille, teitä on ollut aika paljon!

Kyllä minustakin Pikiä voisi onnitella! Toivottavasti viivat vielä vahvistuu:)

Ja voi kun pääsisi itsekin ihmettelemään moisia viivoja!

Itse olen metsästänyt ovista testien avulla ja eilen vihdoin sain positiivisen tuloksen ja sitten illalla vielä kivut ja muut tuntemukset viittasivat samaan. Joten ovis löytyi taas myöhään, kp 19. Tästä alkaa sitten pitkät kaksi viikkoa odottamista... Saa nähdä onko täällä kesäkuisissa enää muita jännäilijöitä silloin.

Bejpi ihmetteli ovistestien tuloksia. En kyllä oikein osaa auttaa, mutta itsekin niiden kanssa tuskailin pitkin viikkoa. Tosin tänään tein vielä testin ja testiviiva oli jo lähes kokonaan hävinnyt. Että minulla se oli siinä mielessä selkeä tulos.

Siirryn nyt taustalle jännäilemään... tai siis yritän keskittyä muihin asioihin!

Piinailijoille paljon plussaonnea:)

T: eepu kp20/28-30

Rizza: Kovasti peukutin puolestasi viime kierrossa ja seurasin FF:stä sun lämpökäyrää. Toivottavasti tästä juhlakierrosta käy tärppi! :) Itse olen ottanut etäisyyttä viimeiset pari kiertoa. Yritys on toki ollut päällä, mutta olen pysynyt pois palstalta. Pari kertaa viikossa olen käynyt täällä kurkkaamassa kuulumisia. Tuntuu niin turhauttavalta pudota kuukausipinosta toiseen.

Tärppionnea kaikille tasapuolisesti ja onnittelut plussanneille!

-Annique, kp 21/24-29, yk 21-

Tsemppiä vielä täällä oleville. Täällä myös piina jatkuu, nyt kp 24/26-28 joten jännittää... Viime viikolla olin ihan tuskainen kun oviksen aikoihin mies oli sairaana eikä pupuilu innostanut. Pupuilua oli kp 12 ja 16. Nyt kuitenkin toiveet hieman nousseet. Rintoja on kivistellyt ja alavatsa sen näköinen että olisi turvonnut hieman (tietysti molemmat oireet voivat enteillä menkkojakin...). Uusi hieman kummallinen oire on se, että jos syö vatsan täyteen niin tulee huono olo. Myöskään kahvi ei ole maistunut entiseen malliin. Enemmän näitä oireita on ollut kuin silloin ennen keskenmenoa (rv9) viime keväänä. Silloin vain alavatsan turvotusta. Eli vielä piinaillaan muutama päivä ja alkuviikosta testailen jos täti ei tule. db

Moi!

Löysinhän tämän oikean paikan. Katselin olisiko kesäkuulle pinoa. Plussa siis tuli torstaina ja vauveli tulossa kesäkuun puolessa välissä, jos kaikki menee hyvin. Kuudes tulossa.

äitiliini74 rv 5

Onnea plussanneille!

Helenelle pahoittelut. Voimia.

Tädin kohtaamille pahoittelut, tsempit uuteen kiertoon.

Alamahaa polttelee, lyheneeköhän kierto? Sopis kuvaan sen kanssa, että olin tunnistavani oviksen 2 viikkoa sitten lauantaina. Tässä kierrossa ei ole ollut rinnatkaan erityisemmin kipeät, tänään jotain pientä nipistelyä. Odotuksia ei siis oikein ole.

Mukavaa viikonloppua,

Bamboe kp 25/29-30 (-35) yk 6

Tulin vaan sanomaan kaikille heipat ja siirryn seuraavan kuun kuumeilijoihin.

Niin ja onnea plussanneille ja plussatuulia kaikille kesäkuun mahdollisuuksille!!

Pihlajankukka yk 2 kp 2/24-31

ON: nyt kp 30/30-43. Tätiä ei ole vielä kuulunut. Lauantaina taas testailin, enkä oikein tiedä tuloksesta. Testissä oli niin hailakka ja hentoinen viiva kun tietyssä valossa katsoi. Eli onkohan se nyt haamu? Miehelle kanssa yritin selvittää missä minä viivan näen, mutta hän tyrmäsi ettei siinä mitään näy :( No päätin etten lannistu ja näytän kyllä vielä hänelle kunnon viivat. Loppuviikosta uuden testin paikka ja silloin ollaan toivottavasti jo vähän viisaampia.

Tilasin noita viljatestejä, tulevatkohan kuin nopsaan?

Lisään tän tännekin vielä..

Lupasin tulla tänne ilmoittelemaan miten kävi.. Verenvuoto ja kivut yltyivät viikonlopun aikana, tuli muutamia tummia palasiakin ja olin melko varma että tähän tämä nyt lopullisesti päättyi. Tänään sitten oli hcg-koe ja näin kävi, arvo oli vain 32 joten edes seurantaa ei jatketa enää, kesken on mennyt jo ilmeisesti alkutekijöissään. Turta olo, en osaa oikeastaan edes surra, kun sitä tuhruttelua oli jo oletettujen menkkojen alkamispäivästä saakka enemmän ja vähemmän, jotenkin vaisto sanoi ettei tästä voi mitään tulla. Nyt vaan odotellaan että hormonitoiminta palailee normaaliin ja aloitetaan uusi yritys. Pelottaa kyllä uusi yritys, mitä jos saan kolmannenkin keskenmenon peräkanaa :(

Mutta ei auta, toivoa täytyy pitää yllä, pakkohan tämän on joskus onnistua loppuun saakka. Parempaa onnea muille kesäkuisille, toivottavasti joskus pääsen pinoon jollekin kuulle tulevaisuudessa.

helene turtana

Täti kurvasi kylään viikonloppuna. Elämässä on muutenkin ollut viime päivinä vastoinkäymisiä, tosi isoja juttuja, joten olemme päättäneet laittaa vauvaprojektin hetkeksi jäihin. Plussatuulia kaikille teille, hyvät ystävät. Muumiska siirtyy nyt takavasemmalle.

Tsemppiä sinulle uuteen yritykseen ja kaikille muillekin pudonneille.

*Tiituskainen* mitä testejä olet käyttänyt? Minulla kotitestin 10mlU-liuska näyttää yhä vain haalean viivan, vaikka muut testit (25mlU) näyttävät jo ihan selkeän plussan... eli jostain syystä testeissä on eroja. Toivottavasti saat pian kunnon plussan näkymään!

Hyppään tästä odotetusti heinäkuisiin...Tiesin/tunsin koko ajan ettei tärppiä oo tullu, joten nyt vaan täysillä seuraavaan yritykseen. Yk 6 meillä lähössä siis käyntiin.

Pahoittelut kaikille muillekin tädin kohdanneille. Erityispahoittelut ja paljon voimia helenelle!! Paljon onnea plussanneille ja tsemppiä lopuille kesäkuisille!

Neppe, kp2/24-29, yk6

En ole hetkeen kirjoitellut palstalle, kun yritin päästä vauvakuumeesta eroon. Olen kuumeillut nelosta jo toista vuotta, mies vain on ollut eri mieltä ajankohdasta. Heinäkuussa kyllästyin miehen jahkailuun asian suhteen ja laitoin nuva ringin. Ehdin käyttää toista rinkulaa vain viikon kun mies ilmoitti että se pitää ottaa pois. Ei siksi että haluaisi neljännen vaan siksi että se vei kaikki halut minulta. No rinkula meni roskikseen ja paluu hormonittomaan aikaan alkoi.

Ekassa kierrossa rinkulan jälkeen en oikein hyvin ovista tunnistanut, vaikka sen aina aikaisemmin olenkin tunnistanut, yksi varomaton pupuilu ja tsadaa: lauantaina haamu one step herkkään testiin, vahvempi "haamu" sunnuntaina ja tänä aamuna ihan selvä PLUSSA :)

Eli meille taitaa olla tulossa kesävauva ja tosiaan heti ekasta rinkulan jälkeisestä kierrosta:)

En oikein usko tätä vieläkään kun nyt on vasta kp 27,aikaisemmin kierto oli lyhty yleensä 26 päivää, mutta tosiaan nyt ei ollut mitään tietoa kierron pituudesta.

Voihan tietysti olla että tämä on kemiallinen raskaus, on kuitenkin niin aikaista vielä, mutta toisaalta viiva on vahvistunut päivä päivältä. Ja olen jo pitkään ollut jotenkin varma että näin kävi. Tällä hetkellä rintoja kihelmöi lähes koko ajan on kuvottava olo. Eli varovaisen iloisena viikkoa aloittelee

Elise

Onkos täällä viel muita piinailijoita?

Onnea plussanneille! Ja pahoittelut heinkuisiin siirtyneille.

Omaa napaa.. Piina jatkuu edelleen. Lyhyen kierron mukaan torstaina pitäis tädin tulla. Jos sinne asti edes malttais olla tekemättä testiä. En tiedä kuvittelenko vaan, mut välillä tuntuu että on kauhean kylmä (toisen töisää t-paita päällä, mulle villapaita) ja sit taas välillä, varsinkin kotona tuntuu kauhean kuumalle.. Ja mahassahan tuntuu tietysti vaikka mitä outa. ;) Ja tosiaan nälkä on enemmän kuin ennen.. Saa nähdä, taidan taas tippua kovaa ja korkealta..

Tulkaas muutkin piinailijat sanomaan hep jos teitä vielä on. :)

Voi apua! Kirjoitin jo viestin ja aloin laskemaan kiertopäiviä uudestaan ja huomenna pitäis lyhyen kierron mukaan tädin tulla! Iik. :D Jossain vaiheessa mietinkin että kovin pitkältä tuntuu piina, elin 5 päivää "myöhässä" kiertoa..

Bejpi kp 28/28-33 yk 3

Onnea uusista plussista! Pahoittelut pudonneille...

Mulla alkaa jo jännittään... Se pienen pieni tuhruilu loppui ja nyt on tullut vain aika runsasta valkovuotoa. Rintoja nipistelee. Maha on ollut sekaisin jo muutaman päivän, varmaan jännityksestä. Aion tehä testin huomena.

Lumiella kp 31/?, yk 3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat