Vierailija

Näillä abortintekijöillä on kova tarve puolustella rikostaan. Jumalan silmissä rikoksesi ei ole kuitenkaan miksikään muuttunut, olet riistänyt ihmishengen ja saat kokea tekosi viimeisellä tuomiolla omissa nahoissasi.

Nykyajan seksuaalimoraali on sairas, ihanteena pidetään sitä kun levittelee haarojaan yhdelle sun toiselle, seurauksena viattomien lasten murhat.

Se sinun abortoitu sikiösi olisi tänä päivänä iloinen, naurava lapsi. Sitä hän ei ole, koska sinä MURHASIT hänet.

Sivut

Kommentit (91)

Vierailija:

Lainaus:

Enemmän lapsia kuolee niissä maissa, joissa abortti on sallittu..

Voi kuule että sinä olet tolvana tohvelieläin. Mieti nyt jotain afrikkaa. Siellä kuolee miljoonia lapsia, koska ei saa edes ehkäistä. Ja kärsii sanoinkuvaamattomasti ennen kuin kuolee.

Onko sulla saarnanainen muuten kummilapsi Afrikasta? Mulla on!

Vierailija:

Lainaus:

kuule mun piti ajatetella jo ELÄVIÄ lapsia. En halunnut sossun asiakkaaksi!

Mutta teille lessuille se on ihan selvä asia, te sikiätte niitä saman kylän kromosomivamma lapsia sen 10 ja sosuu ja yhteiskunta maksaa teidän panopuuhien jäljet.

Otan osaa, onneksi ei tavata " taivaassa" .

(kuka aikuinen edes uskoo sellaiseen)

Se olisi niin yksinkertaista nöyrtyä Jumalan edessä, tunnustaa rikos rikokseki, tunnustaa tehneensä väärin ja tuntea katumusta, mutta kuten sanoin se tuntuu olevan niin äärimmäisen vaikeaa monille. He eivät suostu edes ajattelemaan, että olisivat voineet tehdä väärin.

Jeesus antaa kaikki synnit anteeksi, mutta se edellyttää että katuu niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Onhan nukkekin ihmisen näköinen. Sikiön aivot on niin kehittymättömät, että ei se ole ihminen vielä pitkään aikaan.

Se syntyvä ihminen siinä tapetaan ja hänen elämänsä riistetään, niin ettei häntä enää ole!

Abortintekijöille tuntuu olevan äärimmäisen vaikeaa myöntää, että abortti on rikos, synti ja murha!

te ootte jo tarpeeksi isoja, pärjäätte ilman äitiä. Äiti menee nyt mut annan teille hoidettavax pienen elämän alun, auttakaa isiä paljon sen hoidossa kun se kuitenkin murtuu " itsemurhastani"

rakkaudella äiti

Oikeesti, tolla ajattelulla mene ihmeessä terapiaan!

Onneksi te abortinvastaiset jeesustelijat pelastatte tämän maailman. Ihanaa tuo teidän uskonne, kun teillä on oikeus tuomita täysin tuntemattomia ihmisiä.

-19-

Kanssasi on uskovainen ihan turha kinastella, sulla on oma käsityksesi joka asiaan, tiedän sen. Mietin nukkumaan mennessäni, että miksi lähdin leikkiin mukaan vaikka tiesin lopputuloksen turhuuden. Tulin siihen tulokseen, että muistutat minua itseäni omana " hihhuliaikanani" . En tosin ollut uskonnollinen hihhuli, mutta sama periaate :).

Joka tapauksessa olin aika kamala tyyppi ja muutama ihminen sanoikin mulle aika ikävästi. Suutuin siitä, mutta onneksi niistä tilanteista jäi aina pieni ajatuksen- ja epäilynpoikanen itämään. Nyt nuo hihhuliajat on mun kohdaltani takana, ja hyvä niin! Edelleenkin toki kannatan aatettani ja teen sen puolesta asioita, mutta suhteeni asiaan on normalisoitunut.

Sulla on ap tällä hetkellä henkinen liikkumatila kindermunan sisuskotelon luokkaa, ja se on surullista luettavaa! Uskonto on syönyt elämäsi, vaikka sen pitäisi olla positiivinen voima. Toivon, että jossain vaiheessa sinäkin palaat takaisin tälle samalle planeetalle, missä me muut ihmiset eletään.

Ja vaikka ateisti olenkin, todellakaan en toivo että luopuisit uskostasi. Usko on parhaimmillaan suuri voimavara ihmisen elämässä. Siinä vaiheessa kun huudellaan muita ihmisiä saataanan kätyreiksi, ollaan väärällä puolella terveen uskonnollisuuden rajaa!

Voimia myös sinulle sietää erilaisuutta!

menkää itse tilanteeseen sairaalassa, kun sanotaan että nyt viikolla 22 tapetaan lapsi, joka potkii vatsassasi. Jos niin ei tehdä, niin ehkä kuolet... siinä valitaan kovan paineen alla kahdesta pahasta toinen... en pystynyt tappamaan lasta, joka tunsin sisälläni elävän vahvana... syyttäkää vaan siitä!

Se on täsmälleen sama lapsi, joka syntyisi maailmaan, jos sitä ei olisi abortoitu aiemmin, aivan saman elämän riistätte..

Minusta on pelottavaa, että Suomi on täynnä tunnevammaisia naisia, jotka ovat valmiita tappamaan lapsen kevytmielisesti.

Onko sitä pakko hyppiä sängystä sänkyyn? Pitäkää jalkanne ristissä, kun ette kerran osaa vastuullisesti harrastaa seksiä.

Vierailija:

Lainaus:

Turha tulla mussuttaa että mun alkio tunsi mitään kun se imuroitinn viikolla 5+2. Minä sen sijaan itkin monta kk mutta en voinut muuta OIKEASTI!

joka tajuaa oikean ja väärän. Tämäkään ei ole mitenkään itsestäänselvää. Monille lapsen murhasta tuntuu tulleen ehkäisykeino, josta he eivät tunne eivätkä halua tuntea mitään katumusta.

Jokaisen abortintekijän tulisi ymmärtää, että hänen tekonsa oli äärimmäisen väärin ja äärimmäisen paha teko, ihmishengen riisto.

On oikein, että ihminen tuntee siitä syyllisyyttä.

tuomitsen abortin tekona, en ihmistä joka sen tekee! jos äiti on narkkari tai viimeisen päälle alkoholisti niin siinä tapauksessa säästetään lapsi kurjuuksilta. tai jos on vaarassa äidin henki. MUTTA tälläinen että:

-haluanko lapsen

-onko minulla varaa siihen

- mies ei halua

- piti palata juuri töihin

-vanhemmat ei hyväksy

-en halua neljättä lasta

tai muut itsekkäät syyt on tosi typeriä!

AJATTELE NÄIN: jos olisit äitisi mahassa mutta äiti oli juuri laihduttanut itsensä entisen jälkeen ja on palaamassa töihin. lisäksi lapsiluku on kahden jälkeen täynnä. ja hän näistä syistä tekisi abortin. mitä ajattelisit äiditäsi?

en itse ikinä haluaisi nähdä näin sairasta ihmistä.

kiitos

tappaa sikiö, jolla on jo elimet ja kaikki! Vitun urpot!

Kyllä sä oot tienny ENNEN raskautta että se on riski, ja olimahdollisuus abortoida ekoilla viikoilla...

Vastustan aborttia omalla kohdallani kaikissa tilanteissa...

viimeisen lapseni sain lääkärien neuvoja vastaan...oli hyvin lähellä, etten menehtynyt mutta toivoin, että lapsen voivat pelastaa elämälle.

Sanoin puolisolleni, että tiedän hänen hoitavan lapsemme hyvin jos minulle käy huonosti. En voinut suostua aborttiin, vaikka lapsi vaaransi henkeni. Lapsi sai alkunsa kierukasta huolimatta....

Meillä on kaksi vanhempaa lasta ja jälkimmäisen heistä synnyttyä lääkärit sanoivat, että seuraava voi olla sitten tosi vaarallinen raskaus... selvisin kuitenkin! Ja niin selvisi vauvakin, pikkukeskosena tosin, mutta nyt on täysin terve 2 v.

Saan aina raskausmyrkytyksen.... ja pahan....

Nyt sain lopulta sterilisaation ja murheet pitäisi olla ohi...

En myöskään tekisi aborttia vammaisen lapsen kohdalla...hän olisi yhtä tervetullut meille kuin sairaskin. Helppo kai sanoa nyt... mutta kakkosen kohdalla tehtiin tämä niskapussimittaus ultrassa ja olisi pitänyt mennä sen tuloksen perusteella lapsivesinäytteeseen.

Päätimme jättää sen väliin... syntyi täysin terve tyttö.

Mitä se ultra siis kertoi?

Muitten ihmisten kohdalla aborttipäätös on heidän omansa. Jokainen riskeeraa omien halujensa mukaan elämänsä. Ja he,jotka tekevät abortin esim taloudellisten seikkojen vuoksi, tuskin olisivat kovin kypsiä vanhemmiksi. Joten varmaan parempi lapselle niin...

En jaksa kantaa heistä mitään vastuuta tai arvostella muiden tekemisiä. Nautin vain kolmesta terveestä lapsestani. Muut taaplatkoon minun puolestani tyylillään!

Ja uskonnollinen hihhulointi ei ole alaani. Olen ateisti.

Jumala on armollinen ja hyvä Isä. Joka antaa lapsilleen ihan kaiken ARMOSTA anteeksi. Jos vain lapsi itse katuu tekoaan ja pyytää toiselta ihmiseltä anteeksi.

T:yksi joka tehnyt abortin

Ja sitten taas toisaalta lässyn LÄSSYN! Lässyn lässyn lässyn lässyn? Läääääässyn? Vielä olen sitä mieltä, että lässyn lässyn, lässyn läs-syn.

Niih!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat