Vierailija

Olen ihan romahduksen partaalla,en voi muuttaa miestäni, itseäni kyllä! Ja kujn puhuit kyvyistäni mihin viittasit? Mitä kykyä kannattaisi vaakia?

*Ole niin kiltti ja vastaa olen niinikäviä uutisia saanut tänään.

ps. puhu suoraan, mikään ei minua romahdutata! Totuus on aina kestettävä!

Kommentit (18)

miksi miehesi tuntuu niin oudolta. Kaikkiin kysymyksiin ei ehkä voikaan saada vastauksia. Toimi niiden tietojen varassa, jotka sinulla on. Yritä saada selvyyttä kyselemällä, mutta älä kysele jos toinen uhkaa väkivallalla.

Taas se ei selvännäkijä - en tunnusta olevani sellainen;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen riippuvainen jonkin verran rahapeleistä ja alkoholista.

Mieheni löi viikko sitten turpaan ja kovaa ja meillä alkaa käymään ls.

Onko miehelläni jokin " toinen elämä" mistä en tiedä. Koska on välillä niin outo? Ja saa aika omituisa s.posteja ihan kuin teinipojilta?

Oikea näkijä, mitä näet, alan olla todella haistunut ja mietin itsemurhaa oäivittäin.

AP

ja voisi auttaa.

Mä en nyt sori vaan jaksaa kauheasti kivailla ja olla symppis.

En täällä kyselis jos en olisi tosi ahdistunut.

ap jolla itsemurha lähellä

sinun täytyy hakea apua itsellesi tai löytää voimavaroja selvittää asiat muuten. Haet mielihyvän tunnetta epätoivoisesti. Riippuvuudet ovat sairauksia, joten vierottaudu niistä.

Löydä tyhjyys sisältäsi ja sen jälkeen ymmärrä, että elämälläsi voi olla arvokasta sisältöä, kunhan selviät tästä kriisistä. Et ole arvoton ihmisenä. Sinun pitää uskoa, että sinua oikeasti rakastetaan. Sinun on opittava huolehtimaan itsestäsi aikuisen lailla. Et voi hakea vastauksia itsesi ulkopuolelta kyselemällä selvännäkijöiltä.

Taas se ei selvännäkijä

Jos asut Helsingissä, voit pahan ahdistuksen iskiessä soittaa Sos-auton paikalle vaikka heti (040 503 2199).

Hanki itsellesi ja perheellesi apua. Lupaathan? Itsemurhan hautominen on vakava asia.

Älä siis haudo itsemurhaa. Malta odottaa, että asiat selviävät. Itsemurha ajatuksena voi tuntua siltä, että pääsisit pakenemaan vaikeasta tilanteesta. Ei kannata. Voimia! En tunne ketään oikeaa selvännäkijää...

Toimi rakentavasti keskustellessasi. Puhu minä muodossa omista tunteistasi. Jos nämä onnistuvat suhteessasi, niin toinen ei voi olla huomaamatta muutunutta asennettasi. Älä hyväksy fyysistä väkivaltaa vaan pakene jos hän yrittää lyödä. Älä ole riipuvainen alkoholista, rahapeleistä tai mistään muustakaan.

Ilo alkaa loistamaan kasvoiltasi. Mies ei tee sinua onnelliseksi vaan sinä itse. Sinulla on vastuu omasta onnellisuudestasi. Oletko tyytyväinen työhösi? Haluaisitko opiskella lisää?

Ja en ole mikään selvännäkijä. Vastasin elämänkokemuksella.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat