Vierailija

Kommentit (4)

Mutta kyllä sen saaren kiertää alle kouluikäistenkin kanssa. Laivamatka (n. 10-15min) on jo sinänsä elämys. Tehtäväpisteet saaressa ovat kuitenkin aika pitkälti isommille tarkoitettuja (esim. seinäkiipeily ja jousiammunta) mutta toisaalta voi niissä kiipeily/temppu jutuissa pienemmätkin kokeilla taitojaan. Pienten mieleen on varmasti saaressa oleva " kylä" , jossa on oikeita eläimiä (mm. possu, aasi, vuohia, lampaita, kissoja, kissanpoikasia, koiria). Saari on aika varjoisa, joten hyttysiä riittää; toisaalta ei haittaa vaikka aurinko porottaisi koko päivän. Jos kaikki jutut käy läpi niin aikaa menee n. 3 tuntia. Laivalle otetaan kerrallaan 88 matkustajaa, joten kannattaa olla ajoissa laiturin luona jonossa, jos on paljon väkeä seikkailemassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tänään kävin 4 ja 5 vuotiaiden kanssa ja kovasti he siitä tykkäsivät. Mä pääsin itse vuorikiipeilemään ja ampumaan jousella.

Mutta tosiasiassa kyllä ne temppuradat on kyllä isommille lapsille tarkoitettu. Oli paljon, mihin ei meidän pienet pystynyt.

Muumimaailmaan menen kyllä ens kerralla... Merimatka oli mun ja lasten mielestä tosi tylsä, eikä sieltä saaresta sitten päässyt kuin kerran tunnissa veke. Mua ällötti saaren wc, kun ei siellä voi edes käsiään pestä, kun ei tuu vettä. Olisin kaivannut lisäksi jotain oikeaa ruokaa ja jätskiä... Patonki oli kyllä tosi hyvää.

Ja juu olen kaupunkilainen, joka on 20 v asunut maalla, viettänyt kesänsä saaressa ja veneillyt niin, ettei todellakaan sitä enää kaipaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat