Seuraa 

Heippa kaikille!

Ajattelin aloittaa uuden viikon näin kun alkoi sivujen rullaus viemään aikaa.

Tällä viikolla pitäisi olla nyt viikko 7:n alku. Vielä pitää jännätä kolme viikkoa ennen kuin pääsee ekaan neuvolaan.

onko muilla rinnat ihan järkyn kipeet. mun on pakko pitää rintsikoita yölläkin ettei sattuisi niin paljon. Rauhasetkin on ihan kovat. Nännit on kosketusarat. En muista kyl et olis edellisessä raskaudes tällästa ollu.

Nyt on vasta alkanut tulla huono olo. Nyt lauantaina oli ihan järkky olo ja vielä lähdettiin kyläilemään. Ei ollut ihan helppo reissu, kun sai miettiä kokoajan et milloin pitää juosta vessaa...ei onneksi tarvinnut mennä halailee posliinia siitähän olisi arvanneet jo.

Olen muuten huomannut että jos syön paljon hiilaria niin minulla tulee närästys helpommin. Täytyy vaan pysyä erossa kaikesta pullista ja karkeista jotta olo olisi parempi.

Toivottavasti olo helpottuu muuten alkaa töissä jo epäillä tätä tilannetta.

Mukavaa viikon alkua kaikille.

Sivut

Kommentit (54)

Laskin viikot silloin viimeksi ihan päin mäntyä. Nyt ollaan menossa todellakin vasta 6+2. :)

Tuhruvuotokin loppui, onneksi. Olo on muuten ollut hyvä, mutta jokin nuhanpoikanen vetää olon veteläksi, väsymys on kova ja minulla on lämpöä koko ajan. Tälläkin hetkellä 37.3 ja olo on kohtalaisen kaamea. Tämä pikkukuume on pahinta mitä tiedän.

Alkuraskauden oireina rinnat ovat todella arat, olen joutunut kaivelemaan kaapista jo kaikkein pehmoisimmat ja saumattomimmat (ja suurimmat) käyttöön. Nyt koko 85 D+, mihinkähän lie asti mennään... Suvun naisilla maitotuotanto on ollut erittäin hyvä, onneksi. Toivottavasti olen perinyt "maitogeenit".

Pahoinvointia ei ole erityisemmin ollut, ruoka maistuu erittäin hyvin. Ihme ja kumma, karkkia ei tee ollenkaan mieli. Jano on kova, eilen illalla vetäisin melkein litran nestettä puolessa tunnissa. Hedelmät maistuvat, nyt ahmin välipaloiksi mandariineja ja kotimaisia omenoita.

Edelleen mennään päivä kerrallaan, vieläkään en uskalla riemuita tai kertoa kenellekään pienestä elämänkipinästä. Ensi viikolla ajattelin soittaa neuvolaan ja varata ajan eka käynnille.

Pahoitteluni Helenelle ja onnea sille pikkukakkosten odottajalle. Minullakin on välissä käynyt tunne, että kaksi olisi tulossa, mutta saa nyt nähdä. Suvussa kaksosia ei pahemmin ole.

Toivottelee tuliskorpioni Katzi, rapu-"koti-on-paras-paikka"-avokkeineen.

:p

Töppänä, kyllä täällä ollaan myös vielä ihan epävarmoina tulevasta. Meillä mies on tiennyt viikon verran, mutta ei pahemmin ole asiasta maininnut, eikä vielä edes asian johdosta halannut tms. Eilen kysyi otanko viiniä illalla. Oli sitten yllättynyt kun kieltäydyin, että todellako uskon että raskaus voisi olla alkanut.. Taitaa olla hänelle myös aika tiukka paikka. Nyt olen ollut itse vähän rauhallisemmalla mielellä, kun ala-vatsa on jotenkin turvoksissa, ja nippailuja on kohtuullisesti. Toivottavasti miehesi ei ihan masennu uutisesta. Tsemppiä kertomiseen.

4ster, pahoitteluni tuosta keskenmenosta. Mulla takana myös yksi yksöis-tuulimunaraskaus ja siitä lääkkeellinen tyhjennys. Oli erittäin epämiellyttävä kokemus, en ollut ollenkaan varautunut niihin kipuihin. Jouduin myös hysteroskopia-toimenpiteeseen pari kuukautta myöhemmin, kun istukkaa oli jäänyt kohtuun. Siksi pelottaa, jos kyseessä on joku vastaavanlainen raskaus. Me olemme myös olleet Treen Avalla hoidoissa, mutta vaihdettiin Väestöliittoon kustannusten takia, ja myös muuton takia sitten lopulta (asutaan nyt Saksassa). Avan henkilökunnasta olen tykännyt kovasti, mutta on ollut mukavaa hoitoväkeä myös V-liitossa. Lugeista vielä, tuoresiirrossa niitä otetaan vain tuohon r-testiin saakka, mutta passissa sitten joutuu käyttämään lääkkeitä pidempään (lääkkeellinen pas). Meillä nyt siis vain yksi alkio matkassa mukana, eikä mitään jäänyt tästä tuoresiirrosta pakkaseen. Oli kyllä suuri pettymys, edellisessä hoidossa saatiin kuitenkin 7 pakkaseen asti. Mutta jospa se tästä kuitenkin iloksi muuttuisi.

Mä olen kertonut aika monelle ystävälle, lähinnä sen takia, että jouduttiin jo hoidon takia reissaamaan. Mutta kaikille olen kertonut tyyliin plussattu on, ja nyt jännitetään miten tämä tästä jatkuu eteenpäin. Ja moni myös tietää meidän hoitotaustasta ja aiemmista ongelmista.

Subsie, Espoon neuvoloiden sivuilla on aika kattava lista noista ruoka-asioista, ja tässä odotus-palstalla oli juttua myös noista makeutusaineista. Olin kyllä edellisen raskauden aikana aika tarkkana. On hyvä kuitenkin tietää ainakin ne perustelut miksi joku aina on kiellettyjen listalla. Listerian suhteen olisin ainakin varovainen.

Siilille myös onnittelut plussasta! Ja pahoittelut tuosta myöhäisestä kmstä. Aika monella täällä tuntuu olleen vaikeuksia raskauksien kanssa, toivon mukaan nyt kaikki saisivat jatkaa loppuun asti.

viikonlopputunnelmissa tinky 4+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole vähään aikaan kirjoittanut, mutta mukana ollaan vielä. Nyt siis rv6+5. Huomenna ajattelin soittaa neuvolaan. Rauhallisesti katsellaan, epätodelliselta tuntuu ihan joka päivä. Alavatsassa tuntuu ihan koko ajan sellainen "paine", ei kipua kuitenkaan.

Hei, SAAKO JUODA VIHREÄÄ TEETÄ?? Yrttiteet on kaiketi kielletty, kuuluuko vihreä tee samaan joukkoon??

Varovasti itse ilmottaudun myös mukaan. Kovasti olen vieraillut tuolla vauvakuume puolella ihan sivustaseuraanaja mutta nyt ajattelin tulla tänne jos kaikki tästä nyt hyvin menisi. Minulla ja miehelläni on 05/07 syntynyt poika ja nyt raskaustesti näyttää positiivistä. Laskettuaika olis juhannuksena, jos kaikki vaan menee hyvin. Olen onnellinen ja helpottunut, mutta samalla pelokas sillä sain alkuraskauden keskenmenon heinäkuussa. Nyt siis toivon, että Toukka pysyisi kyydissä loppuun saakka. Oma olo on ainakin erilainen kun heinäkuun alussa. Sillon itselläni oli kokoajan jotenkin tunne, että kaikki ei ole kunnossa ja keskenmenohan sieltä tuli(mitään tuntemuksia alavatsassa ei myöskään ollut). Nyt avavatsa on kosketusarka ja sinne nipistelee ja muilii kovasti. Myös pahoinvointi ja närystys ovat tulleet mukaan oireisiin.

Hanna :)

ompas mukavaa kun tulee lisää porukkaa...tervetuloa

Onnea Sabam kahdesta pikkuisesta sydänäänestä.

Mulla on jostain syystä nyt pahaolo jäänyt pois. just eilen valitin vielä kun pala tuntuu kurkussa mut nyt tänään on ollu tosi hyvä olo. Ainoot on vaan noi tissit kun ei pysty laittaa käsiä "puuhkaan" irvistämättä, kun kädet hipaisee rinnuksia. välillä tulee sellai fiilis et olinko mä nyt ihan järkevä et tähän vielä ryhdyin nyt kun poika on jo niin iso ja omatoiminen. Mut sit taas tuntuu et perhe tarvii vielä sen yhden et meidän perheestä tulee ns. kokonainen et ihankuin jotain olisi vielä puuttunut.

kyllähän tää on ollut mielialan vaihteluiden suhteen hassua aikaa. Itkin jopa Idols-kisan tippujien takia!!?? olen jo etsinyt vintin perukoilta vauvalaatikot esille ja toki mammavaatteetkin. Toivottavasti ne vielä käy..nimittäin nyt olen kymmenen kiloa painavampi kuin edellisessä raskaudessa.

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille!

Tänään tuli sitten haalea plussa. Vielä ei uskalla oikein kunnolla uskoa. Tänne on kuitenkin jotenkin niin helppo tulla kun täällä on muitakin jotka ovat yhtä alkumetereillä. Kolme raskautta takana ja tuloksena kolme lasta -01, -03 ja -05.

Pelottaa kovasti kun ympärillä on ollut paljon keskenmenoja. Pelkään että voinko olla niin onnekas että saisin neljä lasta ilman ainuttakaan keskenmenoa. Jotenkin ei anna vielä itselle lupaa uskoa että olen raskaana. Viikkojakin on laskurin mukaan vasta 4+3 Onneksi tänne voi tulla purkamaan tuntojaan.

Ihanaa että meitä on näin monta täällä kesäkeijuissa. Toivotaan että pysymme kaikki loppuun asti.

Neljäs rv 4+3

Voi Töppänä... en osaa sanoa, miten hankalalta tilanteenne kuulostaa. Mutta voimia ja halauksia, teitte sitten minkä päätöksen tahansa. *rutistus*

Omalla kohdalla tämä elämänkipinä alkaa osoittaa vahvempia merkkejä, tänään on ollut eka hitusen kuvotuksensekainen päivä. Ei mitään aamupahoinvointia vaan se alkoi päivällä ja jatkuu edelleen... Masu tuntuu jo täydemmältä tuolla alhaalla, välissä tuntuu, kuinka kohtu pikkuhiljaa venyttää itseään ja ympäröivää kudosta.

Ensi viikolla ajattelin soitella neuvolaan ja varata ensimmäistä käyntiaikaa. Toivottavasti sattuu sama kätilö kuin viimeksi, vaikka käyntejä ehtikin tulla vain yksi...

Toivottavasti tämä paha olo ei vaikeuta töissä olemista. En aio kertoa siellä kenellekään asiasta mitään, ennenkuin ultra on varmistanut asian ja ollaan kipinän kanssa jo varmalla pohjalla.

Oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille, toivotan hyviä vointeja ja tilaan kuuluvia oireita. =)

Taidan minäkin hiippailla tälle puolelle... plussasin eilen ja kylläpä oli mukava tänään herätä uuteen maailmaan, jossa vauvahaave on jo hitusen lähempänä :) Tosin yö meni suht levottomasti, jostain syystä ;)

Esikoista odottelemme ja kummankin horoskooppimerkki on jousimies. Oireina minulla on pieni lämpöily ja ajoittainen heikotus, aamupalan jälkeen kun pesee hampaat niin kohta pitäis jo uudestaan syödä, toissapäivänä alkoi mahavihlaisut ja jomotus jotka eivät onneksi ole kokoaikaisia ja nyt tänä aamuna särki päätä jo ennen sängystä nousemista, särkee edelleen. Hassua miten saan nyt kylmiä väreitä helposti, esim. kun telkkarissa on jotain jännää tai joku idols-laulaja laulaa upeasti tms.

Pari r-testiä olis vielä kaapissa, pitää käyttää ne tässä loppuviikosta ja seurata miten viiva vahvistuu, kun ei vielä ole ihan kontrolliviivan vahvuinen.

Ihanaa tulla tänne jännäämään teidän kanssa ja onnea kaikille!

t: Piki ja maha-asukki rv4+jotain

Lueskelin tuota aikaisempaa pinoa ja laitoin merkille, että aika moni teistä on itse kaksonen - ja nyt odottamassa (todennäköisesti) syntyväksi kaksosvauvaa =o).

Laitetaan tutustumisen kunniaksi *horoskooppi G* pystyyn? Mikä on teidän horoskooppimerkkinne (niin paljon voi kertoa, kun tietää) ja lastenne merkit myös?

Minä olen kalat (nouseva neitsyt, Kuu vesimies), mieheni on rapu (nouseva skorpioni, Kuu kalat) ja meidän esikoistyttö on neitsyt (nouseva leijona, Kuu rapu), kuopustyttö on kauris (nouseva jousimies, Kuu vesimies). Nuo Kuu- ja nousumerkit (ym. muut ns. subjektiiviset planeettasijainnit) saa selville esim. Astro.fi sivustolta, kun tietää oman (tarkan) syntymäaikansa ja paikkansa (siis sen sairaalan paikan missä on syntynyt). Ainakin lastensa osalta jokainen varmasti tietää em. seikat ;o)? Tai kertokaa ne tässä minulle, niin käyn katsomassa =o).

EE

Lupasin tulla tänne ilmoittelemaan miten kävi.. Verenvuoto ja kivut yltyivät viikonlopun aikana, tuli muutamia tummia palasiakin ja olin melko varma että tähän tämä nyt lopullisesti päättyi. Tänään sitten oli hcg-koe ja näin kävi, arvo oli vain 32 joten edes seurantaa ei jatketa enää, kesken on mennyt jo ilmeisesti alkutekijöissään. Turta olo, en osaa oikeastaan edes surra, kun sitä tuhruttelua oli jo oletettujen menkkojen alkamispäivästä saakka enemmän ja vähemmän, jotenkin vaisto sanoi ettei tästä voi mitään tulla. Nyt vaan odotellaan että hormonitoiminta palailee normaaliin ja aloitetaan uusi yritys. Pelottaa kyllä uusi yritys, mitä jos saan kolmannenkin keskenmenon peräkanaa :(

Mutta ei auta, toivoa täytyy pitää yllä, pakkohan tämän on joskus onnistua loppuun saakka. Parempaa onnea muille kesäkuisille, toivottavasti joskus pääsen pinoon jollekin kuulle tulevaisuudessa.

*helene turtana*

Tervetuloa ja onneksi olkoon kaikille uusille kesävauvan odottajille!

Muakin kiinnostais tuo vihreän teen juonti. En ole kyllä sitä mistään kiellettyjen listoilta löytänyt, eli kai se on sallittua... Mitä nyt tuota kofeiinia ei kauheesti saisi nauttia. Vähemmänhän siinä kuitenkin on sitä kuin kahvissa esimerkiksi.

Tänään aamulla säikähdin, että nytkö se pahoinvointi alkaa, oli vähän kurja olo, enkä meinannut saada aamupalaa alas. Mutta aika äkkiä se siitä helpotti, huh. Toisaalta oon vähän huolissaan, kun ei ole juuri mitään raskausoireita, toisaalta en kyllä haluaisi samanlaista pahoinvointia kuin esikoista odottaessa.

April rv6+4

Täällä ei mitään uutta,flunssa eikun jatkuu ja mua sapettaa.Saa luvan jo loppua.

Vielä pitäisi ultraakin odotella melkein 2 viikkoa hitsit sais aika mennä nopeammin.Onneksi ensiviikolle onkin joka päivälle jotain :D .

Tari rv 7+1

Kiitos kaikille tsempityksestä!

Meidän tilanne eteni niin, että päätettiin kaikesta huolimatta pitää vauva ja onnea kesti yhden päivän... Vuoto alkoi maanantaina ja huomenna aamusta on aika kaavintaan. Ja arvatkaa miten kovat itsesyytökset tuli, kun edes olin ajatellut keskeytystä! Mieskin on tosi rikki, että oltiin edes puhuttu aiheesta.

No, toisaalta hyvä näin, olisi kyllä ollut perhe tosi tiukilla tässä tilanteessa vauvan kanssa... Mutta sen verran hyvääkin seurasi, että päätettiin nyt yhdessä vielä sitten hommata vielä yksi vauveli jossain vaiheessa. Kunhan aikaa vähän kuluu...

Onnellista odotusta teille kaikille kesäkeijumasuille!

:)Töppänä

Hyppään minäkin varovaisesti mukaan. Me ollaan oltu icsi-hoidossa, ja tänään oli virallinen testipäivä, ja plussa! Tänään on vasta 4+2, joten ihan alussa ollaan. Vähän hirvittää, kun oireita ei ole juuri lainkaan, väsymystä iltaisin (eilen nukahdin sohvalle klo 22), ja eilen olin tosi itkuinen. Tänään sitten ihan normaali olo. Toivon kovasti normaalia raskautta (niin kuin varmaan kaikki :) ), meillä takana yksi tuulimuna aiemmin ja tammikuussa yksi kemiallinen (hcg nousi vain 35). Apua sentään, miten näistä ekoista viikoista oikein selviää.. Olen menossa alkuraskauden ultraan, jos sinne asti päästään.

Meillä on puolitoistavuotias tyttö, ja onneksi pitää vauhtia kotona yllä, etten ehdi vain pohtia näitä omia tuntemuksia! Horoskoopeista.. minä kauris ja nouseva vaaka, kuu taitaa myös olla kauris, tyttö vesimies ja mies rapu.

Onnea matkaan kaikille :) ! Ja pahoittelut Helenelle.

Täällä olisi yksi esikoisen odottaja, joka suureksi ihmeekseen plussasi maanantaina. En ensin edes meinannut tehdä testiä, kun ajattelin ettei nyt eka kierrolla voi tärpätä..kun olo oli kuitenkin turvonnut ja närästi, niin päätin testin tehdä ja kaksi viivaa ruutuun ilmestyi. En kuitenkaan uskonut kerrasta, vaan kävin hakemassa apteekista vielä toisenkin testin ;) no nyt on tuplatsekattu. Laskurin mukaan laskettu aika 10.6., nyt siis menossa 6+0. Oireita ei paljoa ole tuon turvotuksen lisäksi ollut, nyt plussan jälkeen kuitenkin herkemmin seuraa kroppaansa ja mahassa on nipistelyjä ja nivuset kinnaa..helpotuksekseni huomasin pinoa lukiessani, että muillakin näitä oireita on ollut. Pitääkö huolestua kun nyt myös pallea on kummallisen tuntuinen?! Hetki sitten totesin myös nännien arkuuden. Ilmeisesti nämä ilmavaivat kuuluu myös asiaan?!

Milloin ensimmäisen neuvolakäynnin pitäisi olla? Yritin tänään soittaa, mutta harmikseni puhelin aika oli 12-13 välissä ja minä töitten lomassa ehdin soittaa vasta 14..noh varasin kuitenkin yksityiselle ajan ja sain ensi viikon tiistaiksi..ilmeisesti ultraan. Sitä on itse vielä niin pihalla kaikista oireista..ja siitä mitä pitäisi tehdä milloinkin! Ilmottaudun itse myös super stressaajien joukkoon!

Kiva lueskella teidän kaikkien kuulumisia. Mä täällä ihmettelen miten aika menee niin hitaasti, vasta menossa rv 5+3. Eteneehän tää mut haluaisin olla jo siinä vaiheessa et uskaltaisi kertoa muillekin et raskaana ollaan. Juuri olin kolmen päivän työreissussa ja jouduin selittelemään miksi viini ei maistunut illallisilla - antibioottikuuri päällä joopa joo... En tiedä menikö läpi vai ei. Kohta tulossa taas toinen reissu, pitänee kehitellä uudet selitykset.

Kauhean aikaisin te olette käyneet jo neuvolassa. En tiedä mikä meidän paikkakunnalla käytäntö on. Ensi viikolla ajattelin sinne soitella ja kysellä koska ottavat mut sinne käymään. Näin ensikertalaisena mulla riittää niille paljon kyseltävää, kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä. Onneks mun mies on tosin niin aktiivinen et lukenut kaiken mahdollisen ja ohjeistaa muakin koko ajan. On tosin kovin huolestunut, kun mulle ei oikein ilmaannu mitään oireita. Olen koittanut sanoo et ne on yksilöllisiä mut se jaksaa ihmetellä. Tosin nyt olen voinut ilahduttaa sitä tiedolla, että tissit on arat.

Jep, kai se on jatkettava lauantai iltaa kiltisti kotona "kipeenä", kun kaverit on bailaamassa baarissa. Hyvää odotuksen jatkoa kaikille!

Tuitsu2

Tänään vähän rauhallisemmalla mielellä, eilen oli päällä hurja paniikki.. Oireita ei vielä mitään sen ihmeempiä, vähän juilii mahasta "kohdun kohdalta". Lopetin eilen luget eli tukilääkityksen, jännittää tuokin. Ostin myös uuden r-testin, jospa vaikka maanantaina uusiksi taas testailisi, miten se viiva siihen sitten tulee (toiv siis tulee..).

4ster, hedelmöittymispäivä on 2+0, ja normaalisti alkioita kasvatetaan 2 päivää ennen siirtoa tai pakastusta, eli 2+2 olisi siirto. Jos on edellisenä päivänä sulatettu, niin onko pas-siirto sitten 2+3, en tiedä. Tuohan sitten tarkentuu myöhemmin, kun ultraavat ja annetaan se virallinen laskettu aika. Montako teille muuten siirrettiin? Meille esikoisesta siirrettiin 2 alkiota, ja oireet olivat tosi vahvat ja selvät. Toinen alkioista oli kuitenkin tuulimuna tai meni muuten kesken, mutta toinen jatkoi elämää.

Sabam, pidän peukkuja, että jo näkisitte sykkeen! Tuossa ym tapauksessa syke nähtiin esikoisella 6+2, ja tällöin lääkäri sanoi, että on juuri alkanut näkyä. Eli jos sykkeitä ei näy vielä tuolloin 6+1, niin voivat ihan hyvin näkyä myöhemmin. Mun muistaakseni 6+0 (?) on kuitenkin se aikaisin jolloin voi näkyä, eli nuo 6+ viikon alkupäivät ovat niitä jänniä. Itse mietin, että menisin ultraan vasta 7+0, kun sattuu maanantaille. Siihen on kuitenkin vielä huippupaljon aikaa...

Trash, ihanaa, että suunnittelet jo noita värejä :) . Kyllä itsekin taisin niitä aika ajoissa miettiä esikoisesta, mutta nyt kun kaikki on jo kertaalleen hankittu, niin tuo tarvikekuumeilu ei ainakaan vielä ole alkanut (ja kaikki meillä vielä hyvässä kunnossa, eli hyvin käyvät nuo "vanhat"). Kävin juuri läpi vauvanvaatteita, kun lainataan pikkuisia vaatteita miehen veljen juuri syntyneelle tytölle. Ovat aivan ihania ja suloisia!

Tulipas tekstiä..

mukavaa oireellista viikonloppua kaikille!

Moikka moi!

Mulla nyt 5+3 ja tr02 mullakin rinnat ovat olleet aika arat. Ei tosin aivan noin arat kuin sulla, mutta nännit erityisesti kosketusarkoina. Muistaakseni näin oli myös ekan kanssa.

Muuten olenkin suht oireeton, mitä nyt janottaa kovasti. Viime viikolla olin tosi väsynyt, mutta viikonloppuna en tuntenut itseäni niin väsyneeksi. Heti eka ajatus tietenkin, että nonni nyt oireet loppu ja tää on huono merkki. Kauhea kun sitä on koko ajan kyttäämässä oireita ja pelkäämässä pahinta.

Kuukauden kun jaksamme eteenpäin, niin voidaan alkupään kesäkeijut jo vähän huoahtaa helpotuksesta.

Mulla eka neuvola on varattu lokakuun loppuun, jolloin ois meneillään yhdeksäs raskausviikko.

Toivotan kaikille nopeasti kuluvia päiviä ja hyviä vointeja! :x

Tinky, meillekin siis siirrettiin kaksi huurunokkaa. Toinen oli 5 soluinen ja toinen 6. Meille on aina jostain syystä siirretty kaksi. Viimeksi kun raskaus alkoi, näkyi kaksi sikiöpussia ja vain yhdet sydämmenlyönnit. Tämä tyhjä pussukka oli todennäköisesti myös tuulimuna ja lääkäri silloin sanoi että voi jossain vaiheessa vuodella pois. No kävi sit niin että toinenkin lopetti kehityksen rv 8+, mut huomattiin vasta rv 13+2 kun vuoto alkoi. Lääkkellinen tyhjennys tehtiin ja sain siihen nupiksi vielä kohtutulehduksen kun kaikki ei tullutkaan ulos. Norsun annokset antibioottia sain mut kaavintaa ei silloinkaan tehty. Henkisesti nuo lääkkeelliset tyhjennykset on ihmisrääkkäystä. Annoinkin palautetta sairaalaan ja klinikalle ja olin varmasti taas hankala sairaanhoitaja-asiakas.

Tänään oli aamulla ihan sairaan huono olo kun heräsin, kävin jopa kakomassa vessassa. Meni ohi kun sain syötyä.

Mites noi Luget ja Zumenonit jatkuu, likasta ne jatku molemmat rv 10 asti. Nyt olen huomannu et jotkut lopettavat heti raskaustestiin? Tuntuu et lääketiede menee niin huimasti eteenpäin koko ajan ja hoitoihin tulee uusia käytäntöjä.

Me ollaan muuten hoidoissa oltu koko ajan Tampereen AVAlla, julkiselle ei edes päästy kun meillä kaksi yhteistä luomulasta ennestään. Kallista on lysti, mutta ollaan ajateltu et menee ne rahat turhempaankin. Lainaa ei olla otettu vaan säästetty sit muista kuluista.

Eilen kerroin miehelle, se kun on reissuhommissa. Nytkin tulee vasta parinviikon kuluttua kotiin. Äänestä kuulin kuinka oli naama kuin naantalin aurinko. Kun nyt malttais taas olla kertoilematta asiaa kovin aikaisin kenellekkään. Aina ollaan sovittu ettei kerrota, mut sitten ku olen kyselly mieheltä kelle on kertonu niin on kertonu melkein kaikille tutuille jo ennen ekaa ultraa.

4ster

Oikeasti kuuluisin kai tuonne Plussanneisiin lapsettomiin, mutta näyttää teitä muitakin "hoitolaisia" täällä olevan. Meille tehtiin lähes vuoden hoitotauon jälkeen PAS ja nyt sitten tänään sain sen maagiset kaksi viivaa tikkuun.

Olen tietysti onnellinen, mutta onnea varjostaa niin monet epäonnistumiset ja tieto siitä et nyt iskee se oireiden/oireettomuuden panikoiminen. Tosin nyt oli jo vahvoja oireita ja siksi testasinkin etuajassa, veritesti vasta maanantaina, silloin siirrosta kulunu 12 pv.

Oireina itkuherkkyys ja vatsan juiliminen, myös rinnat olleet tosi kipeät. Nyt vaan hissunkissun ja toiveekkain mielin että menis loppuun asti ja saisimme sen meidän viimeisen vauvan terveenä maailmaan.

T. 4ster

(La kai kesäkuun loppu, en ole edes tarkemmin vielä laskenu ku entiiä miten se lasketaan PASissa. Jos joku tietää vois kertoa. Siirtopäivä oli 1.10)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat