Vierailija

jos kaveri ei koskaan vastavuoroisesti pyydä kylään,vaikka usein käyvät meillä...laitan ruoat jne.

Ja jos on huolia,kommentit on lyhkäsiä niinpä,niin,joo....vaikka itse kuuntelee hänen ongelmiaan ja yrittää auttaa.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (9)

vyöryttää joka kerta kaikki huolensa niskaani, ja meillä on täysin erilainen näkemys elämästä, niin enpä voi kommentoida muuta kuin " niin" ja " joo" etten loukkaa.

Vierailija:

Lainaus:

vyöryttää joka kerta kaikki huolensa niskaani, ja meillä on täysin erilainen näkemys elämästä, niin enpä voi kommentoida muuta kuin " niin" ja " joo" etten loukkaa.

mutta jos ei vyöryttämällä vyörytä niitä ongelmia,vaan tosi harvoin jos oikeesti on huono tilanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Mutta jos mielellään tulevat teille niin olisitko antanut ymmärtää että et ole halukas vierailemaan kaverillasi?

olen ollut halukas vierailemaan,mutta ei pyydä koskaan käymään,ja sitten kun menee niin on tosi hiljainen ja " outo" ...

ja ihmeen paljon on tekemisissä,omasta halustaan,et tuskin on siitä kii etteikö seura kiinnosta (?)

Vierailija:

Lainaus:

Soitatko aina tuolle kaverille juuri silloin kun on sulla on huono tilanne, ja huomaamattasi purat koko ajan murheitasi

varmaan kerran vuodessa.

Nyt vaan olen purkautunut hänelle pahasta olostani...eli tänään.

sellasta et voidaan puhua myös niistä vaikeista asioista silloin kun niitä on.

Olen minäkin kuunnellut uskollisesti yökaudet ja kuukausi tolkulla hänen murheitaan...

minusta taas on epänormaali suhde jos ei voida asioita puhua.

Vierailija:

Lainaus:

Kuinka usein näette? Montako kertaa olet vieraillut hänen luonaan?

joten en pakota tms häntä tulemaan :)

ja asutaan ihan samassa kaupungissa. olisinko neljä kertaa käynyt,kun ei tosiaan pyydä koskaan mua kylään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat