Vierailija

Olen kirjoittanut työssäni talvella lausunnon, jossa muutama lause on erään henkilön mielestä väärin ja hän vaatii niitä muutettavaksi. Jos olisin tämän tiennyt, olisin jättänyt kyseiset asiat kirjoittamatta, mutta nyt en niitä enää voi poistaa.

Vaikka tiedän olevani täysin oikeassa, en saa asiaa pois mielestäni. Onpa tosi kiva, kun menee kesäloma miettiessä, milloin on joku ovella aseen kanssa tai syksyllä töissä dynamiittipötköt vyötäisillään.

Kommentit (14)

Vaikka he eivät voisi mitään, ainakin se olisi kaikilla tiedossa. Mikä on muuten työnantajan vastuu työntekijänsä turvallisuudesta, vai onko sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Asiakas" tietää 100-prosenttisen varmasti, että olen lomalla, eikä lomaani voi siirtää. Taidan ruveta miettimään alan vaihtoa.

Plääh, olen niin väsynyt...

ap

Kyse on ns. asiakkaasta, joka ei ole ollut yhteydessä minuun koko vuonna, kunnes nyt kesälomallani otti minuun yhteyttä lähestyvän oikeudenkäynnin takia. Hän on itse sotkenut kaikki asiansa ja lapsensa asiat ja on päättänyt, että nämä minun kaksi hänelle epäedullista lausetta lausunnossani ovat syy, jos hän ei saa lapsensa huoltajuutta.

ahdistelua voi tehdä monella muullakin tapaa kuin puhelimella. Vanhempani on ollut ammatissa, jossa kohtasi ihmisiä, jotka saattoivat sitten jatkaa häirintää muulloinkin kuin työajalla ja -paikalla, ja se koski usein koko perhettä. Voi olla vaikea yrittää relata, jos on tuollainen tilanne päällä.

Yleensä kuitenkin asiat sitten vaan rauhoittuvat kun aikaa kuluu, laiha lohtu, mutta koita kestää.

Jospa saisit sairaslomaa, jolloin voisit siirtää kesälomaa pidettäväksi syksymmällä.

Tuollaiset on todella asioita, jotka painavat mielessä, vaikka kuinka yrittäisi ajatella, että se on vain työtä. Tietysti ymmärrät asiakastakin, eikä hän voinut tietää, että olit lomalla. Tosin hänen olisi pitänyt soittaa töihin, eikä henkilökohtaiseen puhelimeen.

Mutta ei kenenkään tarvi kesälomaansa moisella pilata.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat