Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (22)

ota edes korviin reikiä ja alle 18 ei muitakaan lävistyksiä. Ja senkin jälkeen jos menevät naamaansa pilaamaan, niin tämä mamma pitää ssarnan, olipa lapsi 18v tai 30v. Mun lapsi se on kumminkin..

Oma 12-vuotias on jotain madonna-lävistystä kinunut, sekä napalävistystä. En ole suostunut, enkä osaa sanoa milloin suostun. Mutta ei tosiaan vielä.

Korvakorut sillä on ollut jo monta vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja niiden tyttärillä on kyllä ollut kultaa nenässä jo kouluun mennessään. Kuuluu kuulemma perinteisiin. Ei siinä minusta mitään kummallista ole. Onhan meilläkin monilla korvissa lävistykset, eikä sitä kukaan pidä minään, vaikka ne sentään tarttuvat helposti hiusharjaan tms ja ovat vaaraksi.

Itsellä on kyllä vain poika joka ei ole osoittanut mitään oikeaa kiinnostusta asiaa kohtaan.

Joskus 15-vuotiaana vois kysellä uudestaan. Mun mielestä kulma- ja nenäkorut on ällöttävän näkösiä, varsinkin renkaat, eikä ne sovi ainakaan 11-vuotialle. Hyi.

Liikkeissä vaaditaan täysi-ikäisyyttä tai yli 15 vuotiailta vanhempien lupa. Mä olisin huolissani lapsesta.

t: lävistetty ja tatskattu äiti

Joku pieni nenäkoru vielä menisi, mutta nämä huulessa tai kielessä olevat on raivostuttavia, kun niiden käyttäjä lutkuttaa sitä jatkuvasti tai muuten räplää sitä. En missään tapauksessa antaisi lapseni laittaa sellaisia, enkä varsinkaan tuohon tyylin kuin ap:n naapuri.

pitäis leikkiä vielä nukeilla ja olla taäysin tietämätön tommosesta huu-haasta! kyllä niillä on loppuelämä aikaa vehdata meikkien ja korujen kanssa. annetaan lasten olla lapsia!!!!

ja törkeetä lävistää kasvonsa! jos haluaa joku rapale naama olla niin siitä vaan.. tulee vaan niin homssunen vaikutelma.

on se aivan eri asia jos on korvikset kuin esmes. huulilävistys??Haloo!!

Napakoru tai nenälävistys ehkä menee alaikäisellä(15 tjsp) just ja just, mutta nuoremmalla ei mikään ja kaameen näkösiä nuo kyllä on ja epähygieenisiä.

ei heru, ja jos teettävät luvatta niin empähän tiedä mitä seuraa.

Ajatelkaapa näitä nuoria noin kun he varttuvat, naama reikiä täynnä, mahtavan näköisiä aikuisia tulevaisuudessa.

Itselläni on toisessa korvassa 3 reikää, 2 niistä teininä kaverin kanssa luvatta tehtyjä kuumalla neulalla, ärsyttävän näkönen koko korvanlehti.

Ajattelin vain että oltaisi varmaan luvatta aikanaan väännetty reikiä ties minne jos olisi silloin ollut lävistykset muotia, ja olispa nyt reilu kolmekymppisenä hienoa olla rei' itetty.

Minä annoin 15-vuotiaan ottaa kulma-, huuli- ja napalävistyksen. Tytön kavereista yksi sai 14-vuotiaana luvan napalävistykseen, toinen kulmalävistykseen. En näe mitään syytä kieltääkään lävistyksiä. 16-vuotiaana tyttö olisi voinut ottaa lävistykset jo ilman minun lupaani. Nättejähän ne on, kun niitä ei ole liikaa. Meillä on muillakin lapsilla ikärajana tuo 15 vuotta. Sitä nuoremman on turha pyytää.

Intialaiseen kulttuuriin tosiaan kuuluvat nuo lävistykset usein jo lapsilla, mutta se on mielestäni ihan eri asia eikä sitä voi ottaa esille tässä. Kulttuurieroja on muutenkin niin paljon ja lävistyksillä on ihan erilainen merkitys Intiassa kuin Suomessa. T. se joka ei antaisi missään tapauksessa lastensa ottaa lävistyksiä, korvakorutkin vasta teini-iässä. Ja olen muuten naimisissa intialaisen kanssa :)

tai viimeistään, kun yläasteelle menee. Mulla ollut nenäläväri(12v->) kulmakoru(13v->) huuliläväri, napakoru.

Kaikki otin sitten pois, kun kyllä styin n.16kesäsenä.

Nyt laitoin 2v sitten taas alahuuleen, nätin kirurginteräksisen pallon.

Sopii ainakin mun kasvoihin. ja mies kun vielä suunnittelee tatuoinnin niin käyn laittamassa.

Ikää mulla kohta 25v ja 3lasta. Tytöt saa tosiaan ottaa jotkut korut 12v-> JOS haluavat ja tatuoinnitkin kyllä sitten vähän vanhempana, kunhan vaan on iskän suunnittelemat ja harkittu huolella että mihin kohtaan!

T: Ei kiritä pipo!

Aivan kauheen näköinen ja pyörittää korkeasti koulutettuja vanhempiaan ihan 6-0. Vanhemmat tekevät kaiken, mitä lapsi älyää pyytää, koska " se hermostuu, jos alkaa liikaa tiukistelemaan" . Mä en halua nähdä, mitä tuolla naapurissa tapahtuu, kun tuo pimu tulee ihan oikeesti murrosikään.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat