Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

sormien kanssa kun haroo hiuksia niin mukaan tarttuu aivan pieniä palloja, kuin yksittäisiä sokerin muruja. Voiko olla täitä vaikkei kutise? Mitään ei näy. tai ovatko vain hilsettä?

Kommentit (13)

On olemassa kuivaa ja rasvaista hilsettä ja toi on juuri sitä rasvaista hilsettä. Kannattaa hoitaa päänahkaa oikeilla tuotteilla. Joillakin se voi muuttua taliköhnä-ihottumaksi. Lääkäri kielsi minulta hoitoaineen käytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

googletin tuon talipunkin ja siltä kuulostaisi 0,4mm, valkoinen ja on vain silloin kun hiukset ovat rasvaiset

Ongelma tullut vasta nyt kun olen käyttänyt pirkka shampoota ja hiukset joutuu pesemään päivittäin, aamulla jos pesee niin illalla ovat jo rasvaiset. Ikinä älkää ostako sitä shampoota, viikon olen käyttänyt ja nyt lentää roskiin, kunnon shampoot kehiin ni ei kerkii rasvoittumaan ja toivonmukaan noi pallerotkin lähtee

huomasin vasta nyt kun hiukset ovat todella paskaiset (ja hilseiset sen takia)

voin vaikka vannoa että ongelmaa ei ole kun pesen hiukset. Eikös kutina nyt pitäisi tuntea

Mä ostan shampoot ja hoitoaineet kampaajalta ja satsaan enemmän rahaa niin ei rasvoitu hiukset samana päivänä eikä ole liiemmin palleroitakaan ollut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat