Vierailija

No, paitsi tietysti ehkä siivoamiselle, baletille, Eros Ramazottille, anopille jne :)

Mutta oikeesti, tunnetteko yhtään miestä jolla olisi siitepölyallergia

tai hajusteallergia tai jotain?

Kommentit (18)

kovin pahasti ei ole kukaan, mutta mies pahiten allerginen. Siitepölyt (koivu, leppä, heinät), uset hedelmät (omena, päärynä, kiivi, persikka, luumu...) ja pähkinä aiheuttavat oireita

Pari todella pahaa moniallergista. Sitten läjän lievempiä allergisia. Ja jonkin verran näitä perusäijiä, jotka eivät mene lääkäriin kuin äärimmäisessä hädässä. Ei sen väliä, vaikka nenä valuu ja kurkku tukossa. Ja jos heille on joskus onnistuttukin diagnosoimaan allergia, ei siihen ainakaan mitään lääkkeitä muisteta hakea. Kärsitään niin pitkään kuin pystytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun mies on allerginen siitepölylle ja eläinpölylle.

Lisäksi kaikille pähkinöille ja niin pahasti että saa ihan pienestä määrästä anafylaktisen sokin ja siksi pitää mukanaan aina adrenaliinikynää.

Mies on allerginen kaikille mahdollisille eläimille joita vastaan on tullut (myös akvaario aiheutti oireita, kun meillä sellainen oli), koivun siitepölylle, penisilliinille, useimmille hajusteille (oireet pahenevat siitepölyaikaan), ruoka-aineista ainakin omenalle, päärynälle, persikalle, nektariinille, luumulle, kirsikalle, mansikalle, herneelle, pähkinälle, porkkanalle ja millehän vielä...

Veljellään ja isällään on myös allergioita (eläin-, ruoka-aine) ja oma veljeni on lääkeaineallergikko.

siis hänellä on kylmäurtikaria :) Se on aika huvittava tavallaan, kun ei voi edes mennä uimaan 21 asteiseen veteen kun iho menee nokkosrokolle....

sitten mun 15 v poika on allerginen siitepölylle ja ruoka-aineille.... ja tuskin se tuosta muuttuu.

mun enolla oli siitepölyallergia, yhdellä työkaverilla kananmuna-allergia, veljelläni pölyallergia, ukillani siitepölyallergia ja näitähän riittää...

En allergisempaa ihmistä ole tavannut (ja sairaanhoitaja olen)! Aloittaa lääkitsemisen jo helmikuun lopussa, ettei saisi pahoja siitepölyoireita. Astmaan vetää suihkeita joka päivä jne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat