Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eli laitetaanpas sitten pino pystyyn heinäkuisten vauvojen kuumeilijoille :)

Sivut

Kommentit (21)

Olenkin tässä jo muutaman päivän etsiskellyt heinäkuisten pinoa. Kiva että sellainen vihdoin perustettiin. Ei tuolla kesäkuisissa tarvinnut kauaa jännäillä, kun oli selvää ettei toivottua lopputulosta voinut olla viime kierrossa odotettavissa... No nyt entistäkin innokkaampana tähän kiertoon. Ensimmäistä pienokaista meillä kuumeillaan ja nyt sitten kolmas kierros menossa. Mulla alkaakin olla varmaan oikeat hetket kohta käsillä kierron suhteen, joten nyt on laitettava peitto vieläkin ahkerammin heilumaan. Toivottavasti tässä kierrossa tärppäisi. Sitä toivon myös kaikille kanssapalstailijoille ;) Joten tsemppiä kaikille tasapuoleisesti.

Kaisa yk3. 12/25-28

Joo lääkäri sanoi, että heti vaan yrittämään (hän oli siis ihan gynegologi).Ei ole kuulemma mitää ongelmaa raskautua heti. Tosin mainitsi et jos vaan on henkisesti valmis.

Mulla alkoi se keskenmeno tasan vkolla 5 ja se tuli itsestään ulos.Vuotokin oli ihan normaalin pituinen tosin olin elilailla kipee ku normisti.

Siitä en tosiaan tiedä jos on tehty lääkkeellinen tai kaavinta saako sen jälkeen heti yrittää?

Tuolta km palstalta lueskelin niin ilmeisesti kmn alkamispv on uusi kp 1.

Ja jotkut olivat siellä kirjoittaneet, että kmn jälkeen tulee helposti raskaaksi.

Jos siis itse sattuisin raskautuu täst kierrost teen testin aikaisintaa viikon menkkojen myöhästymisestä jotten kärvistele joka päivä odottamas uutta km.

Sä voit hyvin olla raskaana kun mulla alkoi ne oireet justiinsa tohon aikaan kp20 tienoilla.

Kyllä mä oon kans pyöritelly näitä asoita päässäni varmaan ihan liikaakin.

Plussatuulia sinulle ja kaikille palstailijoille..

Isosmurffi kp 9/28-29

Alkaa muute kohta olee ovis hetket käsillä.

Jotenki se pisti pelkäämään vaiks tä oli eka yritys ensimmäisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla eilen tuli viel vikat ruskeet tuhrut viime ti 30 pv alkaneesta km:stä. Nyt ois siis toka yrityskerta. Ajattelin mennä hakee ovistestejä ku en tie tuleeko se kmn jälkeen normaalisti. Lääkäri kyllä sano et heti vaa yrittämään. Oi kun mä haluaisin sen vauvan. Se on sit eka meille. Mieskin on syttynyt oikee kunnolla ku olin kerran jo raskaana niin se tuli sille jotenki kongreettisemmaksi ja nyt se ei muusta puhukkaa.

Isosmurffi kp 8/28-29

Oliko sulle siis lääkäri sanonut, että saatte yrittää heti kmn jälkeen? Mulla oli reilu 3 viikkoa sitten km ja nyt olen tunnistavinani raskausoireita taas. Oma lääkäri sanoi tiukasti, että yhdet menkat pitäisi odottaa ja sitten saisi jatkaa yritystä. On vain huolettanut se, että pysyykö toukka kyydissä jos näin on. Kertoiko lääkäri sulle enempää? Onko kohdun limakalvo valmis ottamaan vastaan uutta alkiota jos menkkoja ei välissä ole kuulunut. Tehtiinkö sulle kaavinta vai lääkkeellinen tyhjennys?

Kauheena kysymyksiä. Jos aihe on sulle arka, ymmärrän ettet halua vastata. Nää jutut mietityttää vaan kovasti.

Niin ja plussatuulia kaikille :)

OuMamma kp 22/28? (siis jos lasketaan kmn alkamispäivä kp1:si)

Olen ennen hillunut tuommoisissa pinoissa, missä esim kaikki haaveilevat ekasta tms. Mutta tämähän onkin kiva kun kaikki ovat suht samassa aikataulussa ja varmaan päästään sumassa testailemaankin!

Meillä siis yk 1 ja kp 13/mitälie, tässä kierrossa menkkojen jälkeen on tullut kaksi päivää ettei peitot ole heiluneet ja nyt vielä viikonloppuna pitäisi ottaa viimeinen tehoheiluttelu. nyt nimittäin on kovastikin sellaisia tuntemuksia että voisi olla ovis käsillä, vaikka olen luullut että ovuloin vain joka toinen kuukausi. jospa se meidän pikkuinen haluaisi saada alkunsa nyt heti ekassa kierrossa!

Mietin kovasti että miten pääsisi puuhastelemaan aamulla esim huomenna kun silloin simpat olisivat virkeämpiä...meidän poitsu kun herää muutenkin jo kuuden aikaan ni ei oikein itse millään kyllä jaksa sitä ennen herätä, saati innostua puuhastelemaan!

tsemppiä siskot yritykseen!

Ilmoittaudun heinätoiveisiin mukaan.Kakkosta kuumeillaan, esikoinen 9/2005.Vuosi tulee juuri täyteen yritystä :( Vähän tappiomieliala.

Sofikin täällä vielä joutuu heilumaan, tärppionnea teille!

Voipi olla, että aika hiljaisesti taustalla kuumeilen, mutta halusin kuitenkin ilmoittautua.

t.HOPE-a kp 11/26-29 YK 13

Täti kurvas kylään ja heinäkuun pino kutsui. Outoa oli viime kierrossa se, että ovis oli varmasti kp 21, mutta menkat alko siitä jo kymmenen päivän kuluttua. Olin kuvitellut, että se väli olis sen 14 päivää. Oviksen tiesin tapahtuneeksi kipujen ja turvotuksen takia, limatkin tuli seuraavana päivänä. Mites tää nyt on mahdollista? Pillerit lensi nurkkaan vasta kuukausi sitten, niin et eihän tässä kiire ole, mutta haluaisin silti saada "tuloksia" ja mahdollisimman paljon tietoa siinä sivussa!

RR kp1/~31, yk2

Eli kesäkuisista odotetusti putosin tänne. Tunsin jotenki koko ajan, ettei tärpänny viime kierrossa...Ja sitä edellisessäki kierrossa olin ihan varma etten raskaana ollu. Mutta nyt vaan täysillä uuteen yritykseen:) Toivon niiiiin paljon että nyt onnistuis:) Ja niin tietty kaikki muutkin täällä eli paljon plussaonnea meille kaikille!!!

Uusille tuttavuuksille hieman esittelyjä: toista kuumeillaan ja puol vuotta just kohta yritystä takana (ennestään poika 02/07). Pääkaupunkiseudulla asustellaan ja minä 29v/mies 28.

Eipä kait muuta tällä kertaa. Pähkäilen just tilaisinko ovistestejä vai en...

Neppe kp2/24-29, yk6

Yk 3 on täällä käynnissä ja toista lasta yritämme. Kohta alkaisi olla peitonheilutuspäivät käsillä. Täytyy toivoa, että mieskin jaksaa innostua, vaikka hänellä on vuoden kiireisin aika töissä ja väsy tuntuu olevan iltaisin kova. Mieskin kyllä kuumeilee omalla tavallaan - esim. puhuu, mitä nykyiselle työhuoneelle pitäisi tehdä sitten, kun se on lastenhuone. Toivotaan, että päästään joskus vielä sitä toista lastenhuonetta meidän huusholliin laittamaan!

Onnenpotku meille kaikille heinäkuisten yrittäjille!

valpuri kp 9 / 28-30

Tulevana viikonloppuna olis ovulaatio edessä ja eka on tyttö 12/01, että johan tässä olisi aika saada pikkusisko tai -veli esikoiselle. Kovasti hän toivoo ja tuskailee miksei toive meinaa toteutua... isillä on kuulemma vauvan siemenet menneet hukkaan ulakolle tai sitten se vain piilottelee niitä ;).

Ainoa pikku ongelma on, että mies ei ole niin innokkaana kuumeilemassa kuin minä. On kyllä ilmoittanut, että jos tulen raskaaksi se on ok, mutta ei ole kovinkaan kiinnostunut tärkeistä pupuilu päivistä sun muusta. Joten en viitsi kokoa ajan asiasta puhua, ettei koe painostusta ja ahdistu koko asiasta =(. Täytyy vain koittaa vietellä hellu tuossa viikonloppuna, ja toivoa ettei harrasteta "keskeytettyä" josta hän niin kovin pitää. Tuntuu vaan niin nololta alkaa tällaisen tilanteen sattuessa anelemaan siemeniä :D

Mites te keskenmenon jälkeen takaisintulleet, lasketteko yrityskerrat taas alusta vai jatkatte siitä millä kierrolla tulitte raskaaksi viimeksi? Esim.itse keskenmeno yk.3 ja keskenmeno tapahtui tällä TAI viime viikolla niin onko tää mun yk.1 vai yk.4? Hyppään tänne heinäkuun kuumeilijoihin, vaikka kp:stäkään ei tietoa kun ei varmuutta milloin km lopulta tapahtui. Eikä tulevasta oviksen ajankohdastakaan mitään tietoa, kun hcg oli ke vielä 32, liekö ovistakaan sitten vielä tässä kuussa ollenkaan. Mutta aika näyttää ja yritys jatkuu, tappioista huolimatta.

Olin bongaavinani oviksen alkuviikosta ja saatiin se myös hyödynnettyä ihan kivasti. Nyt sitten jotain merkkejä kaivattais mahdollisesta raskautumisesta. Ainakaan vielä mulla ei ole minkäänlaisia vaivoja, ei vaikka yrittäisin kehitellä. Sanokaas te joilla on jo kokemuksia, et missä vaiheessa niitä tuntemuksia on alkanut tulla? Eli kauan oviksen jälkeen on kestänyt, että "selvät" merkit ovat alkaneet.

Kaisa 18/25-28, yk.3

Meillä alkoi yk 1. Toista lasta toivotaan, poika on syntynyt 09/06. Tänään on menossa kp 11/mitälie. Ja menkkojen jälkeen peitot ovat heiluneet yhtä päivää lukuunottamatta joka ilta. Tänään olen iltatöissä yömyöhään joten tänäänkin tulee katkos yritykseen mutta eippä tässä vielä ole kriittisimmät päivät käsilläkään. Ensimmäisen kanssa joudutiin turvautumaan clomeihin, mutta silloin ei ollut menkkoja, nyt kierto on tosi epäsäännöllinen 27-58 päivää, joten usko ei täysin ole mukana, mutta toivo kylläkin!

Sain just ystävältäni ihania vauvauutisia, heille oli vihdoin vaikeuksien kautta syntynyt ihana pikkuinen. täällä olen itkenyt onnesta ja oikein malttamattomana odottelen, että minäkin taas saisin ihan pikkuisen syliini, tuo pojankoltiainen kun on jo iso poika, varsinainen höpöttäjä:)

Juuri kävin haaveilemassa laskettu aika-laskurilla, 5.7. voisi olla meidän seuraavan perheenjäsenemme syntymäpäivä;D

Meillä tuli täti kylään eilen illalla ja tuolta kesäkuisista tultiin ryminällä alas. Täällä kuumeillaan kolmatta lasta. Edelliset 04/07 poika ja 07/08 tyttö, joka menehtyi vakavaan perinnölliseen sairauteen, siitä syystä siis syli tyhjänä suurta kaipuuta tuntien uusi yritys aloitettu näin pian edellisen synnytyksen jälkeen.

Mutta ei tässä vaiheessa vielä kummempia, nyt odotellaan että täti lähtee (toivottavasti tuli ferrarilla eikä ladalla) jotta sitten päästään puuhiin. Ajateltiin vielä tämä kierto mennä ilman ovistestejä ihan vaan ahkerasti yrittäen, mutta jos nyt ei tärppää otan ne tikut sitten käyttöön. (on aiemminkin tärpännyt helpolla yk 2 ja yk 6, tjot)

Mutta tässä nyt hieman esittelyä ja omaa tilannetta.

Pihlajankukka yk 2, kp2/24-31

Hei kaikille! Ilmottaudun mukaan heinäkuulle, kuudes pino jo missä mukana... En uskonutkaan, että ekasta tulee, mutta toisaalta en uskonut, että näin "kauan"menee...

Eli mulle kakkosta ja miehelle esikkoa täällä kuumeillaan! Mun tyttö on heinäkuulta -03, että tää olis ihan kiva tärppi kuukausi... =)

Alkuun kirjoittelin ahkeranakin viikkopinoihin, nyt on vähän innostunut laantunut, yrittänyt keskittää ajatuksia muuhunkin.. Että jos en usein kirjoittele, niin älkäähän suuttuko...=)

Tässä kuussa aattelin, muuten tikutella ovista... Vain yhdessä kierrossa yrittäny sitä, ja siinäkään sitä ei löytynyt... Parissa kierrossa oon kyllä luullu tunnistavani sen... Lisäksi apukeinoja on foolihappo ja greippimehu.. Oma epäilys on, että olis limakalvot ohuet, että niitä tässä yritetään parantaa...=)

Oviksen bongausonnea kaikille heinäkuisille!!

Sofi kp5/28-37 yk6

Oma keskenmenoni joutui myös itseksensä ulos eli mitään lääketieteellistä apua ei tarvittu. Viikkoja oli 6+3. Käytkö vielä raskaushormonikontrollissa? Verikokeissa siis. Täällä meilläpäin kontrolloidaan hormonia aina siihen asti, kunnes se on alle 2. Maanantaina on meno kokeeseen ja tiistaina sitten tiedän varmaksi myös sen, onko nämä oireet todellisia.

Kiitos kovasti vastauksesta

Ilmottaudun mukaan tänne ketjuun :)

Perheeseen kuuluu nyt mies ja 2 tyttöä, jotka ovat jo reippaita eskarilaisia. Nyt tuntuisi olevan oikea aika ja paikka meidän iltatähdelle (tai -tähdille, jos seuraavatkin tulevat kahden erissä ;)) ja sitä ollaan tässä jo jonkinaikaa yritetty. Enemmän se kyllä minä olen, joka vauvasta haaveilee... mies oli ensin vastaan, mutta nyt on hieman pehmentynyt - ei kyllä vieläkään hirveästi innostu asiasta, mutta antaa kyllä mitä tarvitaan ;)

Nyt ostin tätä kiertoa vasrten oikeen ovistikkuja, sillä yrittämisen aloittamisen jälkeen aina ennen niin täsmällinen 30-31 päivän kiertoni on alkanut heittelemään (stressiä?) niin että viimeiset kierrot ovat olleet 39 ja 34 päivää. Lisäksi ennen aina tunsin selvästi ovikseni mutta nyt on viime kierrot menneet niin, etten ole tuntenut mitään tai sitten olen tuntenut jotain tosi laimeaa, vaikka yleensä olen kaksinkerroin kivusta kun munasolu irtoaa. Joten saas nähdä, miten tässä kierrossa sitten... eilen aloin oviksen testaamisen eikä ainakaan vielä tullut kun äärettömän haalea viiva.

Kaksoset saivat aikoinaan alkunsa ekasta kierrosta, mutta olinhan minä silloin 7 vuotta nuorempikin ;)

Terkuin, Manna kp 13 / 30-39

Menin sitten avaamaan heinäkuisten pinoa, kun en huomannut, että se oli jo... No, sattuhan sitä. On ollut niin kiire tällä viikolla, että mokia sattuu.

Ilmoittautuisin mukaan. Olen 34-vuotias nainen Pääkaupunkiseudulta. Olemme uusperhe. Miehen lapset on jo yli 10 vuotiaita ja yhteiset pojat on 07/05 ja 09/06. Yhtä vielä tekisi mieli vaikka kyllähän tätä hulinaa jo muutenkin riittää. Mutta alkaa ikä tulla vastaan tässä vauvan yrittämisjutussa, niin pakko "takoa kun rauta kuumaa". Tai jotain :) Yli vuosi on nyt yritetty eikä tulosta ole tullut. Tämän vuoden loppuun yritetään ilman stressiä tjot:lla, kun tämä yritys meni jo liian stressaavaksi ja sitten katsotaan luultavasti uudestaan vasta ensi keväänä. Mutta tällaiset on ajatukset tällä hetkellä.

Mionulla oli vuoden alsusa endoepäily, mutta sitä ei ole vielä tarkemmin tutkittu.

Hyvää viikonloppua ja plussaonnea! =)

kp 8/26-30, yk 15

Ei käsketty mennä mihinkään oli kai niin alullaan.Asun pääkaupunkiseudulla.

Sormet varpaat on pystyssä sulle et oisit raskautunu. Ilmoitteleppa sitte tuloksia kun tiedät.

Kysymykseni oli rfsu:n ovulaatiotestistä kun siinä lukee että pissaamatta pitää olla vähintään 4 h ennen ku tekee testin ja se ei kyl onnistu multa.Ootteko käyttäny testiä minkälaisin tuloksin?

Laitan ton kysymyxen myös tonne ovulaation alle.

Jaksamista kaikille :)

Eilen plussasin tänään alkoi menkat, päivän myöhässä.... Kyllä ketuttaa, mutta olikin vasta ensimmäinen yrityskierto. Esikoinen syntynyt kesällä -06 ja nyt siis toinen lapsi haaveissa.

nasqu kp 1/28, yk 2

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat