Vierailija

Sitten olet kypsä äidiksi. Näitä kommentteja saa lukea harvasepäivä.

Tyyliin " Opettele oikeinkirjoitus ennen kuin haaveilet toisesta lapsesta" yms. muuta tyhmää.

Mikä tarve siihen on että pitää päteä oikein kirjoituksilla??

Hei haukkukaa nyt kun en laittanut että sanan eteen pilkkua. Ihme kyllä pilkunnnussijat ei ole mun lukemia aiheita raiskannut. Onahan pilkkujen pois jättäminen yhtä suuri virhe kuin yhdyssanojen laittaminen erikseen tai päinvastoin tai erisnimien aloittaminen pienellä kirjaimella. ELI KIRJOITUSVIRHEITÄ.

Moni hyvä aloitus loppuu siihen ku siellä aletaan kirjoitusvirheistä huomauttelemaan tai kehoitetaan pahimmassa tapauksessa hakemaan apua kun ei osaa kirjoittaa. Kuinka moni ap jaksaa tai edes haluaa enään kirjoittaa mitään, kun luokitellaan ääliöksi parin kirjoitusvirheen takia. Pää-asia että selvän saa.

Halusin avautua asiantakia, koska se on alkanut minua häiritsemään. Annettaan kaikkien kirjoittaa niin kuin kirjoittaa jne.

T: Antaa kaikkien kukkien kukkia =)

Kommentit (12)

Mä kyllä ymmärrän näppäinvirheet (mutta ei niitäkään liikaa) ja puhekielen, pilkuista en niin välitä jos virkkeet ovat lyhyitä, mutta selkeät yhdyssanavirheet jostain syystä ärsyttävät!

Ja se luo kirjoittajasta idiootin kuvan jos ei oikeasti osaa kirjoittaa hyvin. Ei ole kyseinen tyyppi opiskellut peruskoulun jälkeen ja peruskoulukin tuli käytyä vähän niin ja näin... Siis oikeesti jos ei suomalaisessa peruskoulussa opi kirjoittamaan hyvin niin on päässä vähän vikaa (=on tyhmä).

En tietenkään tuomitse ketään täällä huonosta suomenkielen kirjoituksesta, koska koskaan en voi tietää onko kyseisen henkilön äidinkieli edes suomi. Tai jos sillä on esim. joku puhevika.

Ja totta että pääasia on että tulee ymmärretyksi, mutta tarkoitan siis niitä tapauksia joista ei aina ymmärrä sisältöä huonon kirjoituksen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En meinannut 2 jaksaa lukea loppuun kirjoitustasi? Kahden eka rivin jälkeen meinasin jo vastata, mutta päätin lukea loppuun. Ok kirjoitat oikein, mutta eikö sinun koulusssa opetettu kirjoittamaan niin, että muut saattaisivat kiinnostua?

Niin tylsää, niin tylsää!!!

Vierailija:

Lainaus:

En meinannut 2 jaksaa lukea loppuun kirjoitustasi? Kahden eka rivin jälkeen meinasin jo vastata, mutta päätin lukea loppuun. Ok kirjoitat oikein, mutta eikö sinun koulusssa opetettu kirjoittamaan niin, että muut saattaisivat kiinnostua?

Niin tylsää, niin tylsää!!!

Se oli siis ajatusvirhe ja aika paha sellainen.

Mutta ei mua tollaiset satunnaiset virheet niin haittaa muidenkaan kirjoituksissa, enkä ketään tyhmäksi hauku moisista.

Tarkoitin siis näitä jotka vaivalla? tuskin saavat yhtäkään virkettä oikein.

Vierailija:

Lainaus:

Tuskin joku änkytttäjä kirjoittaa että olen ä-ää-änkytt--tt-tt-täjä.

Monella jolla on lukihäiriö ilmenee kirjoitusvikoja.

2 et halua tuomita??? Mutta ekassa viestissä tuomitset ne jotka kirjoittaa väärin niin tyhmiksi. Haloo??? Onko ketään kotona???? Kirjoitan monensti itse väärin mutta en jaksa asiasta välitää koska se on turhan nipotusta. Minusta kirjoitustyylin perusteella ihmisen arvioiminen on väärin se ei tee tyhmää kenestäkään. Se on sama asia kuin sanoisi läskit on tyhmiä kun vain ovat läskiä. Tai kauniit on aina ihan bimboja. Tuo on niin ennakkoluuloista asennetta.

Ääh mitä mä jauhaan tyhjään ei tää tällä kummiskaan miksikäään muutu. Jotku joilla ei ole mitään sisältöä elämässään niin pitää toisia hakkua jos milläkin asialla. Mitä kukanen kostuu toisen vajaavaisuudella? Ei kukaan mene pyörätuolissa istuvallekkaan ilkkumaan kun et saa kävellä vähän ku oot tyhmä sen takia.

Jotka ymmärsi pointin niin: Annetaan kaikkien kukkien kukkia =)

Ja satunnaiset kirjoitus-/näppäinvirheet eivät mua haittaa!

Tarkoitin näitä jossa sisältö ei ole kovin ymmärrettävää runsaiden virheiden takia.

Ja yhä vielä olen sitä mieltä että jos suomalainen peruskoulun käynyt ihminen (ilman lukihäiriötä) ei osaa kirjoittaa suht oikein ja ymmärrettävästi niin jossain mättää.

T: 2

Ja taidan kyllä aika tyhmä ollakkin kun en edes tiedä mikä on palikakkatesti.

Ja miten mun muka tarvii pelastaa kasvoni kun eihän niitä kukaan ole tässä edes nähny.

Vierailija:

Lainaus:

Paljastit tyhmyytesi, mutta yrität pelastaa kasvosi ähä häää Luuseri. Iso L -otsaasi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat